Strona 7 z 8
: 11 kwie 2007, 14:38
autor: jasiu
z ciekawych relacji (RRJP 89/90)
- Czerwonka-Jeziorany,
- "Mazowsze": Warszawa-Płock, a w sezonie dalej do Grudziądza przez Sierpc, Brodnicę
- Olsztyn-Gniewkowo,
- Smętowo-Czersk p. Skórcz, Starogard Gd., Ostbahn
: 18 maja 2007, 22:35
autor: jasiu
Mam pytanie - w rj lato '93 był pociag Ełk-Lublin przez Tłuszcz-Pilawę z ominięciem Warszawy. Po ogłoszeniu. Czy takie coś kiedykolwiek pojechało?
: 18 maja 2007, 22:46
autor: fik
jasiu pisze:Czy takie coś kiedykolwiek pojechało?
ZTCw nie.
: 18 maja 2007, 22:54
autor: rufio198
Fikander pisze:jasiu pisze:Czy takie coś kiedykolwiek pojechało?
ZTCw nie.
Był. Kolonijny.Co prawda nie z Ełku ale z Kołobrzegu ,czy Trzebiatowa ale jechał w tym planie .W Nasielsku była wymiana druzyn i loka
: 18 maja 2007, 23:21
autor: Bastian
A z Nasielska do Tłuszcza przez Radzymin? W sumie po co tak dookoła?
: 18 maja 2007, 23:29
autor: rufio198
Bastian pisze:A z Nasielska do Tłuszcza przez Radzymin? W sumie po co tak dookoła?
Te trasy były zrobione własnie dla kolonijnych ,słuzbowych i na wypadek jakiejśc powazniejszej awarii.
Kolonijne było bez sensu pchać przez Wawe,słuzbowe tez.
: 18 maja 2007, 23:51
autor: Bastian
No ok, ale o ile trasa Białystok - Tłuszcz - Pilawa - Lublin wydaje się być dość logiczna (choć jeszcze logiczniej by było albo przez Siemiatycze, albo przez Małkinię i Siedlce - tylko trakcja nie ta) i rzeczywiście skrótowa, to jechanie do Pilawy z Nasielska przez Tłuszcz jest raczej nadkładaniem drogi...
: 19 maja 2007, 15:15
autor: rufio198
Bastian pisze:No ok, ale o ile trasa Białystok - Tłuszcz - Pilawa - Lublin wydaje się być dość logiczna (choć jeszcze logiczniej by było albo przez Siemiatycze, albo przez Małkinię i Siedlce - tylko trakcja nie ta) i rzeczywiście skrótowa, to jechanie do Pilawy z Nasielska przez Tłuszcz jest raczej nadkładaniem drogi...
Moze były jakies wagony-zresztą szczerze mówiac jak przeczytałem pytanie EŁk-Lublin to od razu nasuneła mi się myśl przez Nasielsk.
Przez Małkinie Siedlce to obecnie nie pojedziesz.Nie bardzo jest po czym
: 19 maja 2007, 16:03
autor: Bastian
Przecież nie rozmawiamy o "obecnie", tylko o roku 1993.
: 21 maja 2007, 21:09
autor: jasiu
Bastian pisze:choć jeszcze logiczniej by było albo przez Siemiatycze
a był nocny osobowy Ełk-Lublin przez Czeremchę, Siedlce, Lubartów
: 21 maja 2007, 21:27
autor: fik
No dobra, odkryłem właśnie mój nowy ulubiony historyczny pociąg
6749 Marciszów - Czerwieńsk
rj 89/90
Kod: Zaznacz cały
km Stacja prz. / odj.
0 Marciszów / 4.48
37 Jerzmanice Zdrój 6.08 / 6.09
40 Złotoryja 6.14 / 6.15
62 Legnica 6.49 / 7.14
71 Miłkowice 7.26 / 7.27
80 Chojnów 7.39 / 7.42
88 Rokitki 8.00 / 8.01
99 Chocianów 8.19 / 8.27
115 Przemków Miasto 8.52 / 8.53
127 Niegosławice 9.13 / 9.24
138 Nowe Miasteczko 9.49 / 9.50
150 Kożuchów 10.13 / 10.14
159 Nowa Sól 10.28 / 10.31
181 Zielona Góra 11.06 / 11.07
195 Czerwieńsk 11.24
Czas przejazdu: 6h 36min
Prędkość handlowa: ~29,5 km/h
% trasy po odcinkach obecnie nieczynnych: ~72
: 21 maja 2007, 22:13
autor: TOMEK
Nieczynnych to mało powiedziane, niektóre zdaje się już nie istnieją:/
: 28 maja 2007, 16:24
autor: jasiu
Właśnie odkryłem że w 1967 Ex Tatry jeździł przez Skawce, Wadowice, Trzebinię, DGZ
: 01 cze 2007, 21:01
autor: jasiu
łup.
http://s15.photobucket.com/albums/a397/ ... %20Lato93/ - garść tabel z rozkładu lato'93, polecam rj z Grn. Śląska - coś w stylu ostatniego rozkładu Nadzalewowej
: 02 cze 2007, 9:30
autor: TOMEK
Co to są te Krzanowice?!