Strona 7 z 8

: 11 kwie 2007, 14:38
autor: jasiu
z ciekawych relacji (RRJP 89/90)
- Czerwonka-Jeziorany,
- "Mazowsze": Warszawa-Płock, a w sezonie dalej do Grudziądza przez Sierpc, Brodnicę :)
- Olsztyn-Gniewkowo,
- Smętowo-Czersk p. Skórcz, Starogard Gd., Ostbahn

: 18 maja 2007, 22:35
autor: jasiu
Mam pytanie - w rj lato '93 był pociag Ełk-Lublin przez Tłuszcz-Pilawę z ominięciem Warszawy. Po ogłoszeniu. Czy takie coś kiedykolwiek pojechało?

: 18 maja 2007, 22:46
autor: fik
jasiu pisze:Czy takie coś kiedykolwiek pojechało?
ZTCw nie.

: 18 maja 2007, 22:54
autor: rufio198
Fikander pisze:
jasiu pisze:Czy takie coś kiedykolwiek pojechało?
ZTCw nie.
Był. Kolonijny.Co prawda nie z Ełku ale z Kołobrzegu ,czy Trzebiatowa ale jechał w tym planie .W Nasielsku była wymiana druzyn i loka

: 18 maja 2007, 23:21
autor: Bastian
A z Nasielska do Tłuszcza przez Radzymin? W sumie po co tak dookoła?

: 18 maja 2007, 23:29
autor: rufio198
Bastian pisze:A z Nasielska do Tłuszcza przez Radzymin? W sumie po co tak dookoła?
Te trasy były zrobione własnie dla kolonijnych ,słuzbowych i na wypadek jakiejśc powazniejszej awarii.
Kolonijne było bez sensu pchać przez Wawe,słuzbowe tez.

: 18 maja 2007, 23:51
autor: Bastian
No ok, ale o ile trasa Białystok - Tłuszcz - Pilawa - Lublin wydaje się być dość logiczna (choć jeszcze logiczniej by było albo przez Siemiatycze, albo przez Małkinię i Siedlce - tylko trakcja nie ta) i rzeczywiście skrótowa, to jechanie do Pilawy z Nasielska przez Tłuszcz jest raczej nadkładaniem drogi...

: 19 maja 2007, 15:15
autor: rufio198
Bastian pisze:No ok, ale o ile trasa Białystok - Tłuszcz - Pilawa - Lublin wydaje się być dość logiczna (choć jeszcze logiczniej by było albo przez Siemiatycze, albo przez Małkinię i Siedlce - tylko trakcja nie ta) i rzeczywiście skrótowa, to jechanie do Pilawy z Nasielska przez Tłuszcz jest raczej nadkładaniem drogi...
Moze były jakies wagony-zresztą szczerze mówiac jak przeczytałem pytanie EŁk-Lublin to od razu nasuneła mi się myśl przez Nasielsk.

Przez Małkinie Siedlce to obecnie nie pojedziesz.Nie bardzo jest po czym :(

: 19 maja 2007, 16:03
autor: Bastian
Przecież nie rozmawiamy o "obecnie", tylko o roku 1993.

: 21 maja 2007, 21:09
autor: jasiu
Bastian pisze:choć jeszcze logiczniej by było albo przez Siemiatycze
a był nocny osobowy Ełk-Lublin przez Czeremchę, Siedlce, Lubartów

: 21 maja 2007, 21:27
autor: fik
No dobra, odkryłem właśnie mój nowy ulubiony historyczny pociąg ;-)

6749 Marciszów - Czerwieńsk
rj 89/90

Kod: Zaznacz cały

 km  Stacja             prz. /  odj.
  0  Marciszów               /  4.48
 37  Jerzmanice Zdrój   6.08 /  6.09
 40  Złotoryja          6.14 /  6.15
 62  Legnica            6.49 /  7.14
 71  Miłkowice          7.26 /  7.27
 80  Chojnów            7.39 /  7.42
 88  Rokitki            8.00 /  8.01
 99  Chocianów          8.19 /  8.27
115  Przemków Miasto    8.52 /  8.53
127  Niegosławice       9.13 /  9.24
138  Nowe Miasteczko    9.49 /  9.50
150  Kożuchów          10.13 / 10.14
159  Nowa Sól          10.28 / 10.31
181  Zielona Góra      11.06 / 11.07
195  Czerwieńsk        11.24
Czas przejazdu: 6h 36min
Prędkość handlowa: ~29,5 km/h :D
% trasy po odcinkach obecnie nieczynnych: ~72

: 21 maja 2007, 22:13
autor: TOMEK
Nieczynnych to mało powiedziane, niektóre zdaje się już nie istnieją:/

: 28 maja 2007, 16:24
autor: jasiu
Właśnie odkryłem że w 1967 Ex Tatry jeździł przez Skawce, Wadowice, Trzebinię, DGZ :]

: 01 cze 2007, 21:01
autor: jasiu
łup. http://s15.photobucket.com/albums/a397/ ... %20Lato93/ - garść tabel z rozkładu lato'93, polecam rj z Grn. Śląska - coś w stylu ostatniego rozkładu Nadzalewowej

: 02 cze 2007, 9:30
autor: TOMEK
:shock: Co to są te Krzanowice?!