Tramwajem za miasto?
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To jest prawda, nie wiem, co Cię dziwi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Obecna linia miasta mówi, że PPP.solaris8315 pisze:A tramwaj do Piaseczna to co ?
No właśnie nie bardzo, jeśli TW dostaną umowię wieloletnią (taką, jak ma np. Mobilis, ITS itp.). Wówczas jest furtka dla Ząbek jedna - objęcie udziałów w TW lub przyłączenie do Warszawy... (tak, widzę, że to dwie, ale prowadzą do jednego celu).A statut zawsze można zmienić
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Ale wg planów lina ma nie wjeżdżać do Piaseczna, lecz kończy się w obecnej Zajezdni Piaseczno na Energetycznej., gdzie ma być P&R i pętla. Mieszkańcy Piaseczna zostawią samochody przed rogatkami Warszawy i w tram.Colony pisze:Tramwaju już raczej nie będzie po poszerzeniu Puławskiej w Piasecznie. Tam na nie ma na to miejsce. Bardziej na wschód jest las, a na zachód, no cóż... inna szyna.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
![Obrazek](http://user.siskom.waw.pl/userftp/public/LOGO_SISKOM.jpg)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Eee.humptyangel pisze:[
Ale wg planów lina ma nie wjeżdżać do Piaseczna, lecz kończy się w obecnej Zajezdni Piaseczno na Energetycznej., gdzie ma być P&R i pętla.
[ Dodano: 2007-09-20, 10:58 ]
To się pasy wytnie - i tak trzeba tam JUŻ zrobić buspas.Colony pisze:To bardzo fajnie, ale ja miałem na myśli głównie rezerwę wzdłuż Puławskiej, bo po remoncie, kiedy będą miejscami po 4 pasy w jedną stronę tam nie za bardzo jest miejsce.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
tam miał być parking, ale nie pętla(co byłoby skrajnym idiotyzmem)humptyangel pisze:Ale wg planów lina ma nie wjeżdżać do Piaseczna, lecz kończy się w obecnej Zajezdni Piaseczno na Energetycznej., gdzie ma być P&R i pętla. Mieszkańcy Piaseczna zostawią samochody przed rogatkami Warszawy i w tram.
akurat na poszerzonym odcinku cały czas jest mijsce(dawne szklarnie, nieużytki, zajezdnia, parkingiColony pisze:Tramwaju już raczej nie będzie po poszerzeniu Puławskiej w Piasecznie. Tam na nie ma na to miejsce.
pewnie zrobią po trzy szersze pasy w każdą stronę, inaczej znów będą korki na granicy z Warszawa tylko od drugiej stronyColony pisze:To bardzo fajnie, ale ja miałem na myśli głównie rezerwę wzdłuż Puławskiej, bo po remoncie, kiedy będą miejscami po 4 pasy w jedną stronę tam nie za bardzo jest miejsce.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
http://www.powiat-piaseczynski.info/inf ... e,521.htmlinż. Glonojad pisze:Eee.
a tu cytat:
Najpierw poszukaj, a później ró "eee"Urzędnicy od paru lat snuli pomysły, by do Piaseczna poprowadzić linię szybkiego tramwaju, a na terenie zajezdni zrobić pętlę tramwajową.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
![Obrazek](http://user.siskom.waw.pl/userftp/public/LOGO_SISKOM.jpg)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A czy ja to tu napisałem, że mnie strofujesz?Tm pisze:tylko, że to nie jest strona urzędu powiatowegohumptyangel pisze:http://www.powiat-piasecz...ecznie,521.html
Nie.
Podałem źródło, na którym się opieram. Nie piszę, że to powiat.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
![Obrazek](http://user.siskom.waw.pl/userftp/public/LOGO_SISKOM.jpg)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zapewniam, że wiem, o czym mówię. Czytałem zlecone przez BDiK opracowanie na ten temat. I żadnej pętli w zajezdni nie było, była tam co najwyżej zajezdnia.humptyangel pisze:akonnicy-dostali-zajezdnie-trolejbusowa-w-piasecznie,521.html]http://www.powiat-piaseczynski.info/inf ... e,521.html[/URL]
a tu cytat:Najpierw poszukaj, a później ró "eee"Urzędnicy od paru lat snuli pomysły, by do Piaseczna poprowadzić linię szybkiego tramwaju, a na terenie zajezdni zrobić pętlę tramwajową.
Dziennikarze w większości nie odróżniają pętli od zajezdni.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Zresztą pomysł jest lewy, bo jak gdzieś dojeżdżać, to do pociągu - tramaj się broni dzięki brakowi dodatkowej przesiadki z auta.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Fakty WWL
Tramwaj do Ząbek
Kilka miesięcy temu lokalne i regionalne media pisały o pomyśle budowy trasy tramwajowej w Ząbkach. W tej sprawie pojawiły się już konkretne dokumenty.
29 października do ząbkowskiego Urzędu trafiło przygotowane przez firmę Trans Eco „Studium przedłużenia trasy tramwajowej do Ząbek”.
- Po zapoznaniu się z tym dokumentem mogę powiedzieć, że wnioski są dla nas bardzo pozytywne. Posiadanie tego dokumentu oznacza, że w najbliższym czasie spotkamy się z prezesem spółki Tramwaje Warszawskie. Rozmawiając z zarządem spółki, przedstawimy tę koncepcję. Sądzę, że wraz z olbrzymim przyrostem naturalnym istnieje potrzeba, żeby wybudować trasę tramwajową. Absolutnie nie będzie to konkurencja dla kolei – informuje zastępca burmistrza Grzegorz Mickiewicz.
Wiadomo, że wybudowanie trasy tramwajowej do Ząbek nie jest tanim przedsięwzięciem. Oszacowany koszt całkowity tej trasy wraz z zakupem taboru,
z parkingiem strategicznym „Parkuj
i jedź” oraz systemem informacji pasażerskiej został oszacowany na kwotę ponad 355 mln zł, z czego na zakup taboru przypada 170 mln zł.
Następstwem spotkania z prezesem zarządu Tramwaje Warszawskie będzie spotkanie z prezydent Warszawy Hanną Gronkiewicz Waltz.
- Zależy nam, aby projekt budowy takiej trasy znalazł się w dokumentach strategicznych Warszawy, w studium uwarunkowań, wieloletnim planie inwestycyjnym, gdyż stroną wnioskującą w porozumieniu z miastem Ząbki byłaby Warszawa. Trasa ta przebiegałaby w 1/4 przez teren naszego miasta. Sprawa jest
o tyle pilna, że w grę wchodziłoby staranie się o środki zewnętrzne. Najlepszym sposobem na sfinansowanie tej inwestycji będzie ubieganie się właśnie o środki zewnętrzne. Jest taka możliwość, ale moim zdaniem tylko w obecnym okresie programowania, czyli do roku 2013. Później najprawdopodobniej Warszawa zostanie wyłączona z możliwości aplikowania
o środki z Unii Europejskiej. Sprawa jest zatem bardzo pilna i tak ją traktujemy – uważa wiceburmistrz Mickiewicz.
Autor: MO