Tramwajem za miasto?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 wrz 2007, 21:48

To jest prawda, nie wiem, co Cię dziwi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 wrz 2007, 21:50

A tramwaj do Piaseczna to co ? :> A statut zawsze można zmienić :D

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 19 wrz 2007, 22:34

Tramwaju już raczej nie będzie po poszerzeniu Puławskiej w Piasecznie. Tam na nie ma na to miejsce. Bardziej na wschód jest las, a na zachód, no cóż... inna szyna.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 19 wrz 2007, 22:35

Tramwaju już raczej nie będzie po poszerzeniu Puławskiej w Piasecznie. Tam na nie ma na to miejsce. Bardziej na wschód jest las, a na zachód, no cóż... inna szyna.
Wzorem zachodu - jeśli będzie chęć i zaangażowanie, to wszystko da się zrobić.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 wrz 2007, 23:15

solaris8315 pisze:A tramwaj do Piaseczna to co ? :>
Obecna linia miasta mówi, że PPP.
A statut zawsze można zmienić :D
No właśnie nie bardzo, jeśli TW dostaną umowię wieloletnią (taką, jak ma np. Mobilis, ITS itp.). Wówczas jest furtka dla Ząbek jedna - objęcie udziałów w TW lub przyłączenie do Warszawy... (tak, widzę, że to dwie, ale prowadzą do jednego celu).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 20 wrz 2007, 0:07

Colony pisze:Tramwaju już raczej nie będzie po poszerzeniu Puławskiej w Piasecznie. Tam na nie ma na to miejsce. Bardziej na wschód jest las, a na zachód, no cóż... inna szyna.
Ale wg planów lina ma nie wjeżdżać do Piaseczna, lecz kończy się w obecnej Zajezdni Piaseczno na Energetycznej., gdzie ma być P&R i pętla. Mieszkańcy Piaseczna zostawią samochody przed rogatkami Warszawy i w tram.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 20 wrz 2007, 0:11

To bardzo fajnie, ale ja miałem na myśli głównie rezerwę wzdłuż Puławskiej, bo po remoncie, kiedy będą miejscami po 4 pasy w jedną stronę tam nie za bardzo jest miejsce.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 wrz 2007, 10:57

humptyangel pisze:[
Ale wg planów lina ma nie wjeżdżać do Piaseczna, lecz kończy się w obecnej Zajezdni Piaseczno na Energetycznej., gdzie ma być P&R i pętla.
Eee.

[ Dodano: 2007-09-20, 10:58 ]
Colony pisze:To bardzo fajnie, ale ja miałem na myśli głównie rezerwę wzdłuż Puławskiej, bo po remoncie, kiedy będą miejscami po 4 pasy w jedną stronę tam nie za bardzo jest miejsce.
To się pasy wytnie - i tak trzeba tam JUŻ zrobić buspas.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 20 wrz 2007, 11:06

humptyangel pisze:Ale wg planów lina ma nie wjeżdżać do Piaseczna, lecz kończy się w obecnej Zajezdni Piaseczno na Energetycznej., gdzie ma być P&R i pętla. Mieszkańcy Piaseczna zostawią samochody przed rogatkami Warszawy i w tram.
tam miał być parking, ale nie pętla(co byłoby skrajnym idiotyzmem)
Colony pisze:Tramwaju już raczej nie będzie po poszerzeniu Puławskiej w Piasecznie. Tam na nie ma na to miejsce.
akurat na poszerzonym odcinku cały czas jest mijsce(dawne szklarnie, nieużytki, zajezdnia, parkingi
Colony pisze:To bardzo fajnie, ale ja miałem na myśli głównie rezerwę wzdłuż Puławskiej, bo po remoncie, kiedy będą miejscami po 4 pasy w jedną stronę tam nie za bardzo jest miejsce.
pewnie zrobią po trzy szersze pasy w każdą stronę, inaczej znów będą korki na granicy z Warszawa tylko od drugiej strony
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 20 wrz 2007, 17:02

inż. Glonojad pisze:Eee.
http://www.powiat-piaseczynski.info/inf ... e,521.html
a tu cytat:
Urzędnicy od paru lat snuli pomysły, by do Piaseczna poprowadzić linię szybkiego tramwaju, a na terenie zajezdni zrobić pętlę tramwajową.
Najpierw poszukaj, a później ró "eee" :)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 20 wrz 2007, 17:05

humptyangel pisze:http://www.powiat-piasecz...ecznie,521.html
tylko, że to nie jest strona urzędu powiatowego
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 20 wrz 2007, 23:14

Tm pisze:
humptyangel pisze:http://www.powiat-piasecz...ecznie,521.html
tylko, że to nie jest strona urzędu powiatowego
A czy ja to tu napisałem, że mnie strofujesz?
Nie.
Podałem źródło, na którym się opieram. Nie piszę, że to powiat.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 wrz 2007, 23:22

humptyangel pisze:akonnicy-dostali-zajezdnie-trolejbusowa-w-piasecznie,521.html]http://www.powiat-piaseczynski.info/inf ... e,521.html[/URL]
a tu cytat:
Urzędnicy od paru lat snuli pomysły, by do Piaseczna poprowadzić linię szybkiego tramwaju, a na terenie zajezdni zrobić pętlę tramwajową.
Najpierw poszukaj, a później ró "eee" :)
Zapewniam, że wiem, o czym mówię. Czytałem zlecone przez BDiK opracowanie na ten temat. I żadnej pętli w zajezdni nie było, była tam co najwyżej zajezdnia.

Dziennikarze w większości nie odróżniają pętli od zajezdni. :p

Zresztą pomysł jest lewy, bo jak gdzieś dojeżdżać, to do pociągu - tramaj się broni dzięki brakowi dodatkowej przesiadki z auta.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

tomkrt
Posty: 189
Rejestracja: 23 gru 2006, 12:12

Post autor: tomkrt » 08 lis 2007, 2:45

Fakty WWL
Tramwaj do Ząbek
Kilka miesięcy temu lokalne i regionalne media pisały o pomyśle budowy trasy tramwajowej w Ząbkach. W tej sprawie pojawiły się już konkretne dokumenty.

29 października do ząbkowskiego Urzędu trafiło przygotowane przez firmę Trans Eco „Studium przedłużenia trasy tramwajowej do Ząbek”.
- Po zapoznaniu się z tym dokumentem mogę powiedzieć, że wnioski są dla nas bardzo pozytywne. Posiadanie tego dokumentu oznacza, że w najbliższym czasie spotkamy się z prezesem spółki Tramwaje Warszawskie. Rozmawiając z zarządem spółki, przedstawimy tę koncepcję. Sądzę, że wraz z olbrzymim przyrostem naturalnym istnieje potrzeba, żeby wybudować trasę tramwajową. Absolutnie nie będzie to konkurencja dla kolei – informuje zastępca burmistrza Grzegorz Mickiewicz.
Wiadomo, że wybudowanie trasy tramwajowej do Ząbek nie jest tanim przedsięwzięciem. Oszacowany koszt całkowity tej trasy wraz z zakupem taboru,
z parkingiem strategicznym „Parkuj
i jedź” oraz systemem informacji pasażerskiej został oszacowany na kwotę ponad 355 mln zł, z czego na zakup taboru przypada 170 mln zł.
Następstwem spotkania z prezesem zarządu Tramwaje Warszawskie będzie spotkanie z prezydent Warszawy Hanną Gronkiewicz Waltz.
- Zależy nam, aby projekt budowy takiej trasy znalazł się w dokumentach strategicznych Warszawy, w studium uwarunkowań, wieloletnim planie inwestycyjnym, gdyż stroną wnioskującą w porozumieniu z miastem Ząbki byłaby Warszawa. Trasa ta przebiegałaby w 1/4 przez teren naszego miasta. Sprawa jest
o tyle pilna, że w grę wchodziłoby staranie się o środki zewnętrzne. Najlepszym sposobem na sfinansowanie tej inwestycji będzie ubieganie się właśnie o środki zewnętrzne. Jest taka możliwość, ale moim zdaniem tylko w obecnym okresie programowania, czyli do roku 2013. Później najprawdopodobniej Warszawa zostanie wyłączona z możliwości aplikowania
o środki z Unii Europejskiej. Sprawa jest zatem bardzo pilna i tak ją traktujemy – uważa wiceburmistrz Mickiewicz.

Autor: MO

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 08 lis 2007, 17:24

Ale się uparli :grin: Póki co nie jest ten tramwaj potrzebny, nie mniej cieszę się, że ktoś myśli aż tak przyszłościowo.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

ODPOWIEDZ