Strona 7 z 23
: 31 maja 2006, 15:51
autor: EMU 6011
A czy ktoś z pasjonatów mógłby podać dokładnie gdzie w których dniach i o których godzinach będzie ten pociąg jeździł
Chciałbym się tym składem przejechać.
: 01 cze 2006, 20:07
autor: Glonojad
Zaraz, teraz przez miesiąc ma jeździć wahadłowo do Skierek? Może by się nim przejechać forumowo?
: 07 cze 2006, 18:57
autor: MeWa
Za DŁ: od 5 maja br. pociąg "Acatus" jeździ do Skierniewic i na tej trasie ma jeździć w najbliższym czasie. Kursy z Łodzi Fabrycznej o godz. 8:02 i 14:02, natomiast ze Skierniewic o godz. 12:15 i 16:50. Trwają uzgodnienia przez jaki czas pociąg będzie jeździł do Skierniewic i kiedy skierowany zostanie na inne trasy w województwie.
: 08 cze 2006, 14:08
autor: MeWa
pociąg ma jeździć do Skierniewic do końca czerwca (za DŁ)
: 08 cze 2006, 14:15
autor: fik
I jeździ codziennie, odpowiadając na pytanie Glonojada. To jest te pociągi mają taki termin kursowania
: 08 cze 2006, 18:35
autor: Flash8222
No i stało się
ED59 się popsuł a dokładnie elektronika.
: 08 cze 2006, 19:28
autor: Glonojad
boh. pisze:
Tak czy nie dzień wolny od:
- zajęć dydaktycznych
- Sesji
- i w dużej ilości przypadków pracy
To się tak wydaje, jak się ma 21 lat
: 15 cze 2006, 22:12
autor: Plesim
Acatus zaliczony.
Dziś się wybrałem do Łodzi właśnie tym pociągiem. Wygląda ładnie i budzie podziw wśród pasażerów. Co ciekawe nie było prawie żadnych problemów z otwieraniem drzwi za pomocą guzików. Przy dzisiejszej temperaturze półtorej godziny w nim to była przyjemność. No i to przyspieszenie. Pare razy po sierżancie podwyszającym przyspieszał, że normalnie wciskało w fotel. W pociągu oprócz pracowników PR jeżdzą również serwisanci PESY. I oni się bardzo przydają. Prawie bezproblemowo przejechaliśmy do Łodzi i gdy zatrzymaliśmy się w Łodzi Niciarnianej okazało się że nie można odhamować składu. Rozpoczeło się bieganie po składzie serwisantów, resetowanie układów. Dopiero po kilku minutach udało się pokonać elektronikę i uzyskać właściwy efekt zyli możliwość dalszej jazdy.
Ogólne wrażenia mam pozytywne. Jest jeszcze pare drobiazgów do poprawy, ale pamiętajmy że jest to prototyp. Nie można na przykład wysunąc dodatkowych stopni gdy jednostka stoi na łuku.
I niestety jeszcze jedna uwaga, ale nie wiem czy to dotyczy pociągu. Doskonale i cicho jedzie się nim gdy tory są w idealnym stanie. Dużo gorzej (i głośniej) gdy tory są w kiepskim stanie.
Polecam wszystkim wycieczkę (szczególnie w dni wolne na bilecie wycieczkowym) w obiegu z Skierniewic o 12:15 i z Łodzi 14:02. Koszt znikomy, przyjemność spora (oprócz odcinka KM).
: 15 cze 2006, 22:37
autor: Kleszczu
Plesim pisze: Łodzi Niciarnii
Stacja nazywa się Łódź Niciarniana (od ulicy). Więc powineneś napisać w Łodzi Niciarnianej
: 16 cze 2006, 0:38
autor: Glonojad
Piękne dzięki za relację! Wniosek: produkty z PESY na dobre tory -czyli akurat do Wawy na tramwaje (bo już WKD...
).
Jakieś fotki?
: 16 cze 2006, 17:53
autor: Plesim
R-11 Kleszczowa pisze:Stacja nazywa się Łódź Niciarniana (od ulicy). Więc powineneś napisać w Łodzi Niciarnianej
Zgadza się. Juz porawiłem.
inż. Glonojad pisze:Piękne dzięki za relację! Wniosek: produkty z PESY na dobre tory -czyli akurat do Wawy na tramwaje (bo już WKD...
).
Dzięki.
inż. Glonojad pisze:Jakieś fotki?
Trochę ale raczej marne.
: 16 cze 2006, 21:30
autor: MeWa
Plesim pisze:I niestety jeszcze jedna uwaga, ale nie wiem czy to dotyczy pociągu. Doskonale i cicho jedzie się nim gdy tory są w idealnym stanie. Dużo gorzej (i głośniej) gdy tory są w kiepskim stanie.
Rzeczywiście, odcinek Koluszki - Skierniewice - Koluszki jest fatalny, ale na szczęście idzie do remontu. Pospieszne pokonują go obecnie w ok. 50 minut... Osobowy jedzie tylko nieco dłużej ponad to...
: 15 paź 2006, 11:42
autor: Flash8222
Nie mogłem znaleźć tematu o ED59 więc tutaj napiszę
(Prosze nie bić
)
Dla zainteresowanych ED59-01 powrócił na trasę Skierniewica - Łódź Fabryczna. Dzisiaj wieczorem postaram się dowiedzieć o obiegach.
: 15 paź 2006, 12:18
autor: Glonojad
Wydaje się, że dobrze z wątkiem trafiłeś, a za obiegi z góry dziękuję;).
: 12 mar 2007, 20:52
autor: TLG
http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID ... =198&nav=B Parę zdjęć z PESY, gdzie budowane są ED74 dla linii Warszawa - Łódź (w tle widać także 120N).