Strona 7 z 26

: 23 sie 2006, 16:24
autor: SławekM
Małżeństwo 147 i 151 z nazwiskiem tego pierwszego nie wyszło bo UD Wawer się nie zgodził.

: 23 sie 2006, 16:26
autor: pawcio
UD Wawer nie chce odpuścić za nic w świecie 147. Była już dawno koncepcja, by podmienić numerkami 147 i 359, by była stała linia do Centrum i też nie puścili.

: 23 sie 2006, 21:17
autor: jacek
pawcio pisze:UD Wawer nie chce odpuścić za nic w świecie 147. Była już dawno koncepcja, by podmienić numerkami 147 i 359, by była stała linia do Centrum i też nie puścili.
To co oni sami sobie w poprzek robia,czy kaski im szkoda?

: 23 sie 2006, 21:23
autor: SławekM
Jakiej kaski? Dzielnica nie płaci za linię. Maisto przekazuje na rok określoną kwotę na przewozy ZTM-owi a ten płaci za wozokm. Jasne?

: 23 sie 2006, 21:26
autor: jacek
8315 pisze:Jakiej kaski? Dzielnica nie płaci za linię. Maisto przekazuje na rok określoną kwotę na przewozy ZTM-owi a ten płaci za wozokm. Jasne?
W kwestii kaski jasne.
Tylko dlaczego nie chcą sie zgodzic na polepszenie komunikacji w swojej dzielnicy?
Tego nie rozumiem.

: 23 sie 2006, 21:26
autor: SławekM
No ale takie przedłużone 147 to by troche w korkach stało....

: 23 sie 2006, 21:28
autor: jacek
8315 pisze:No ale takie przedłużone 147 to by troche w korkach stało....
A 151 nie stoi?Wszystko stoi w korkach.

: 23 sie 2006, 21:30
autor: Maro D.
A mi się wydaje, że UD Wawer pozytywnie zaopiniował połączenie 147 i 151. A to, że nie zrealizowano tego projektu jest chyba spowodowane tym, że w ZTM-ie do końca nie byli przekonani do tego pomysłu a i ktoś z góry to skrytykował. Zresztą czytałem, że zrezygnowano z tego "małżeństwa" po rozmowach z lokalnymi samorządami (w tym STMO Gocław - Lotnisko, gdzie obawiano się korkogenności linii, słabej częstotliwości i...zabrania z fragmentu Bora - Komorowskiego).

: 23 sie 2006, 21:32
autor: jacek
Maro_D pisze:A mi się wydaje, że UD Wawer pozytywnie zaopiniował połączenie 147 i 151. A to, że nie zrealizowano tego projektu jest chyba spowodowane tym, że w ZTM-ie do końca nie byli przekonani do tego pomysłu a i ktoś z góry to skrytykował. Zresztą czytałem, że zrezygnowano z tego "małżeństwa" po rozmowach z lokalnymi samorządami (w tym STMO Gocław - Lotnisko, gdzie obawiano się korkogenności linii, słabej częstotliwości i...zabrania z fragmentu Bora - Komorowskiego).
Czyli jakaś wasata świnia za tym stała?

: 23 sie 2006, 21:37
autor: Maro D.
@ Jacek - tak jak napisałem. Możliwe, że ktoś w ZTM-ie, kto ma władzę nad projektantami tras to skrytykował i odrzucono, albo po przemyśleniach i rozmowach (zapomniałem dodać, że STMO G-L ostatecznie zgodził się na fuzję linii, choć z niezbyt przychylnym nastawieniem).

Albo i sami projektanci stwierdzili, że to nie ma sensu, aczkolwiek jak uważam, że miałaby (są dłuższe linie w Warszawie, jak choćby 195 czy 301 i jakoś jeżdżą).

Czytałem w różnych miejscach opinie mieszkańców Wawra i spotkałem różne zdania, ale większość się zasmuciła, gdy dowiedzieli się, że 147 zostaje na obecnej trasie.

: 23 sie 2006, 21:43
autor: Bastian
Maro_D pisze:Czytałem w różnych miejscach opinie mieszkańców Wawra i spotkałem różne zdania, ale większość się zasmuciła, gdy dowiedzieli się, że 147 zostaje na obecnej trasie.
To ja już nic nie rozumiem z tego warszawskiego planowania komunikacji... ;(

: 23 sie 2006, 21:43
autor: jacek
Maro_D pisze:@ Jacek - tak jak napisałem. Możliwe, że ktoś w ZTM-ie, kto ma władzę nad projektantami tras to skrytykował i odrzucono, albo po przemyśleniach i rozmowach (zapomniałem dodać, że STMO G-L ostatecznie zgodził się na fuzję linii, choć z niezbyt przychylnym nastawieniem).

Albo i sami projektanci stwierdzili, że to nie ma sensu, aczkolwiek jak uważam, że miałaby (są dłuższe linie w Warszawie, jak choćby 195 czy 301 i jakoś jeżdżą).

Czytałem w różnych miejscach opinie mieszkańców Wawra i spotkałem różne zdania, ale większość się zasmuciła, gdy dowiedzieli się, że 147 zostaje na obecnej trasie.
Czyli jednak wąsata świnia tam siedziała.
Ja chyba nadawał bym się do pracy w ztmie i planowania tras?
Bym tych wszystkich komuchów starej daty na dzień dobry wysłał na emerytury i nie zle porzadził.

: 23 sie 2006, 21:51
autor: Andrzej
jacek pisze:
8315 pisze:Cytuję z artykułu GW:
Co wcale nie oznacza ,że akurat ztm zdecyduje się 102 tam puścić.
(...)
Najlepsze byłoby 188, chyba, że planują przedłużyć później linię dalej w kierunku Wawra - w takim układzie najkorzystniejsze jest 102.

[ Dodano: 2006-08-23, 21:56 ]
Maro_D pisze:Czytałem w różnych miejscach opinie mieszkańców Wawra i spotkałem różne zdania, ale większość się zasmuciła, gdy dowiedzieli się, że 147 zostaje na obecnej trasie.
Komunikacja Wawra jest tak uboga, że równie przydatna jest trasa na Wschodni jak i do Centrum...
Dlatego też przywołuję mój stary pomysł..:
123: D.W. Kijowska - Gocław - Wawer
147: Centrum - most Poniatowskiego - Gocław - Wawer
Ktoreś z nich robiłoby ten ponoć konieczny zawijas w Radości.
168: D.W. Lubelska - Wiatraczna - Gocław - Mokotów - Okęcie
301: Wiatraczna - Gocław (lub na Rakowiecką jeśli 168 skrótem przez Odyńca)

: 24 sie 2006, 8:49
autor: Dennis
jacek pisze:
8315 pisze:Jakiej kaski? Dzielnica nie płaci za linię. Maisto przekazuje na rok określoną kwotę na przewozy ZTM-owi a ten płaci za wozokm. Jasne?
W kwestii kaski jasne.
Tylko dlaczego nie chcą sie zgodzic na polepszenie komunikacji w swojej dzielnicy?
Tego nie rozumiem.
Polepszenie? Kosztem linii do Dw. Wschodniego? Ładne mi polepszenie! Dlaczego robisz założenie, że dojazd do centrum jest ważniejszy dla Wawra, niż dojazd do Wschodniego?

[ Dodano: 2006-08-24, 08:53 ]
jacek pisze:
Maro_D pisze:@ Jacek - tak jak napisałem. Możliwe, że ktoś w ZTM-ie, kto ma władzę nad projektantami tras to skrytykował i odrzucono, albo po przemyśleniach i rozmowach (zapomniałem dodać, że STMO G-L ostatecznie zgodził się na fuzję linii, choć z niezbyt przychylnym nastawieniem).

Albo i sami projektanci stwierdzili, że to nie ma sensu, aczkolwiek jak uważam, że miałaby (są dłuższe linie w Warszawie, jak choćby 195 czy 301 i jakoś jeżdżą).

Czytałem w różnych miejscach opinie mieszkańców Wawra i spotkałem różne zdania, ale większość się zasmuciła, gdy dowiedzieli się, że 147 zostaje na obecnej trasie.
Czyli jednak wąsata świnia tam siedziała.
Ja chyba nadawał bym się do pracy w ztmie i planowania tras?
Bym tych wszystkich komuchów starej daty na dzień dobry wysłał na emerytury i nie zle porzadził.
Patrząc na poziom Twoich wypowiedzi na tym forum, dziękuję Bogu, że nie pracujesz w ZTMie [-o< Pomijając już całą resztę, z miejsca zaczęłyby powstawać koszmarki w stylu połączonego 119+147+151 #-o Co było - co prawda - planowane, ale ktoś na szczęście ruszył głową i to zablokował =D>
IMHO 359 powinno zostać na obecnej trasie, tylko dodatkowo skierowałbym je przez Radość. Równocześnie 147 również zostawiamy w spokoju, a tylko prostujemy je w Międzylesiu. Zaś 119 po prostu wydłużamy na TS i Lucerny, np. do pętli Międzylesie. 151 rozrzedzamy do 30 minut, żeby wogóle go nie kasować (choćby ze względu na Saską Kępę) i tyle. ZTM przekombinował i takie są efekty. A z pustego i Salomon nie naleje, bo środki na komunikację trzeba pozyskiwać wciąż i wciąż, zamiast na siłę łatać prującą się, za krótką kołderkę.

: 24 sie 2006, 9:12
autor: Rosa
Dennis pisze:
jacek pisze: W kwestii kaski jasne.
Tylko dlaczego nie chcą sie zgodzic na polepszenie komunikacji w swojej dzielnicy?
Tego nie rozumiem.
Polepszenie? Kosztem linii do Dw. Wschodniego? Ładne mi polepszenie! Dlaczego robisz założenie, że dojazd do centrum jest ważniejszy dla Wawra, niż dojazd do Wschodniego?
Tak w zasadzie to dojazd do Centrum JEST ważniejszy od dojazdu do Wschodniego więc to założenie jest calkiem sluszne ;)