XXXX pisze:14, 31, 35, 144, 167, 514, 515, 516, 524
W styczniu 2001 r. były:
4, 18, 19, 35, 36, 122, 167, 514, 515, 516, 524
4 i 35 co 8 minut, 18 co 10 minut, 36 co 16 minut, 19 co 16 minut
144 nie liczę, bo zamiast niego jest 122 (choć ostatnio niestety tylko w stronę Spartańskiej). 31 także, bo zabrano je zaraz po uruchomieniu 35, czyli niejako 35 weszło za 31. A 14 to już stare dzieje, choć tak. O 167 zapomniałem.
groov pisze:Ale te 5xx to były linie NS których kursowanie przejęło metro! Co to są za porównania co było wtedy, a co jest teraz. Autobusy z Puławskiej pokasowano słusznie. Ich kursowanie przejęły tramwaje.
Jak przejęły tramwaje, skoro ich liczba nie tylko się nie zwiększyła, ale wręcz zmniejszyła! A metro jedzie pod al. Niepodległości i nic Puławskiej do metra. Tak naprawdę więc, Puławskiej należy się jeszcze więcej niż 4 oraz 36 co 5/7-8/15 lub 45.
Często ironizuję wypowiedzi takich osób, jakoby ich celem była likwidacja komunikacji miejskiej na Puławskiej albo zostawienie tam jednej, rzadko kursującej linii. Kilka razy czytałem już, jak niektórzy wyciągają łapę jeszcze po 505, a niektórzy nawet po 122, proponując np. połączenie jej ze 118 przez Kazimierzowską. Zresztą ZTM po 122 już łapę wyciągnął, zabierając ją z Puławskiej od Malczewskiego do Madalińskiego w kierunku Bemowa i kierując ją al. Niepodległości, która ma już metro. To miał być objazd Puławskiej, ale po ograniczeniu zasięgu utrudnień pozostawiono ten objazd bez zmian.
Do tego, po uruchomieniu linii tramwajowej do Wilanowa ponoć jedna z linii tam kursujących ma jeździć na Marymont. Prawdopodobnie nie będzie to nowa linia, tylko wyciągną łapę po 36.