Zmiany obsługowe - maj 2008

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 kwie 2008, 15:38

XCo do 7xx. Musi spełniać warunki przetargu i wpasowywać się przed 713. Czyli zostaje do wyboru 701, 705, 708. Na 712 już jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 kwie 2008, 15:40

Jeszcze 700 łapie się ;)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 kwie 2008, 15:54

pawcio pisze:Czyli zostaje do wyboru 701, 705, 708.
Z tej trójki to raczej 701... Bo na 708 to nie ma szans :p
Flash8222 pisze:Jeszcze 700 łapie się ;)
Sugerujesz? ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 22 kwie 2008, 16:13

700 z Mobilsu jest baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo naciągane. podobnie jak teraz 505 (przekracza linię średnicową pewnie o kilkadziesiąt metrów).

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 22 kwie 2008, 16:25

Więc pewnie będzie tak Mobilis: 70x 2 całki, 713 1 całka 4/3 dodatki, no i 159 2+1.
A Kleszczowa 2 całki i maraton na 713.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 22 kwie 2008, 17:06

729 do Mob.
713 bodajże 4c+2/2 ds 3szt. Dojdzie kurs 23:57 do Ożarowa.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 22 kwie 2008, 20:58

Paweł_K pisze:Organizatora komunikacji nie interesuje, skąd wykonawca będzie dojeżdżał na trasę, to prywatna sprawa przewoźnika. Argument w postaci "tak nie powinno być" jest na poziomie słynnego "bo tak
:arrow: Tak zgadza się ale organizator powinien brać pod uwagę sugestie przewoźników, co do obsługiwanych linii i dojazdu do nich. Obsługa pasażerska była by wtedy sprawniejsza i nie było by pustych przelotów na drugi koniec miasta, do obsługi linii. Zakłady powinny obsługiwać linie które ma najbliżej siebie. Dojazdy do krańców powinny odbywać się po trasie linii do krańca z którego linia zaczyna. Takie działania organizatora transportu (z.t.m), są ze szkodą dla miasta, bo podrażają utrzymanie zbiorkomu. Bo na przykład taki "michalczeski", chcąc odbić sobie dojazdy n.p na pusto do Wiśniowej Góry wliczy to sobie w stawkę za wozokilometr. :D

[ Dodano: 2008-04-22, 21:10 ]
Piotrek pisze:Bo na 708 to nie ma szans :p
:arrow: Tam muszą iść przeguby a Mobilis jak na razie takowych nie posiada w Warszawie. Już widzę jak wiocha zeklnie i rozniesie jakąś firmę za króciaki na 708 i to dwie brygady całki, na ostatni kurs do truskawia wóz jedzie przepełniony. Proponuję w takim układzie posyłać tam "SOLINY" pasi :?: :D A wątpię w to aby "Michalczewski" wziął te chamskie metro.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 kwie 2008, 21:12

gregory5576 pisze:Proponuję w takim układzie posyłać tam "SOLINY" pasi :?: :D
No toż napisałem, że na 708 nie ma szans? Wiadomo, że tam muszą być przeguby...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 22 kwie 2008, 21:14

Piotrek pisze:No toż napisałem, że na 708 nie ma szans? Wiadomo, że tam muszą być przeguby...
:arrow: Dokładnie tak, a po za tym nie ma za bardzo chętnych na tą linię.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 22 kwie 2008, 21:26

gregory5576 pisze:Takie działania organizatora transportu (z.t.m), są ze szkodą dla miasta, bo podrażają utrzymanie zbiorkomu. Bo na przykład taki "michalczeski", chcąc odbić sobie dojazdy n.p na pusto do Wiśniowej Góry wliczy to sobie w stawkę za wozokilometr. :D
No bajkopisarzu, znów dałeś wodze fantazji, bo najpierw organizowany jest przetarg, a dopiero po jego rozstrzygnięciu typowane są linie do obsługi przez nowo-wybranego przewoźnika. Co więcej umowa (a więc określona stawka) raczej się nie zmienia przez cały okres obowiązywania, stąd stawka nie może zostać podwyższona.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 22 kwie 2008, 21:56

Dementi do plotek o Mobilisie na 716!
Całą obsługę bierze R-11 Kleszczowa

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 22 kwie 2008, 22:04

729 do Mobilisa
A może i jedna brygada 719 ?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 kwie 2008, 22:58

Sobota i niedziela ma być dobra pogoda... Co ze 130?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 23 kwie 2008, 13:09

Krążą słuchy, że 721 ma być kleszczowe.Dziś wieczorem będzie wszystko jasne ;)
A poza tym Kleszczowa od maja dostanie wsparcie w postaci kierowców ze Stalowej którzy pomogą utrzymać zwiększony plan brygadowy.

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 23 kwie 2008, 13:52

ZaciszaniN pisze:Co więcej umowa (a więc określona stawka) raczej się nie zmienia przez cały okres obowiązywania, stąd stawka nie może zostać podwyższona.
Ale przewoźnicy startujący w następnych przetargach mogą sobie wliczyć w koszty fakt, że trudno jest się dogadać z ZTMem o krótkie dojazdy.

Zablokowany