To chyba nie dotyczy 5/102. Ale o czasach napisze w stosownym wątku, w stosownym momencie...Glonojad pisze:Do rozkładu też niestety ze 3 minutki trzeba by gdzieś wrzucić w szczycie - przyjazd na Płocką 6 minut w plecy to raczej smutna norma.
Linia 102
Moderator: Wiliam
4741 przechodził odbudowę jeszcze za czasów stacjonowania na R-3. EOT.Pawel_ pisze:O nie.. Wypraszam sobie.. 4741 zbiera się. Konkretnie się zbiera. I fajnie hamuje. Mało jest takich gniotów. A on chyba nie jest po modernizacji. Ma tylko nowe malowanie...
Ale co w tym dziwnego? Na odcinku od Olszynki do Centrum zmieniono po prostu linię z 10-15/15/20 na 20/20/20, a chyba nie o to wszystkim chodziło...Glonojad pisze:Chciałeś być dowcipny, ale się nie popisałeś - akurat 102 w szczycie miewa kursy, do których nie da się wsiąść.
- kulikowski
- Posty: 895
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
102 miała, i po frekwencji sądząc nadal ma, podstawową funkcję zebrać z Grochowa i dowieźć do Waszyngtona na tramwaj. Chociaż jest dość duża grupa wybierająca podróż przez Powiśle na Trakt.kulikowski pisze:do tego linia 102 przestała obsługiwać Dw. Centralny.
W tym przypadku pogorszenie częstotliwości zrobiono chyba dla dwóch idei:
1. Pozbyć się 151.
2. Na przyszłość, szkielet oferty na Grzybowskiej na czas budowy metra.
Szkoda, że odbyło się to kosztem podstawowej funkcji tej linii, którą dobrze wypełniała do 31 maja 2013 r.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
102 jeździło na centralny ponieważ był to najbliższy kraniec. Nie rozumiem po jasną cholerę południową Pragę cokolwiek innego niż tramwaj miałoby dowozić do centralnego. No i na Pradze jest całkiem poważny dworzec kolejowy, to raczej tam powinni dojeżdżać spragnieni kolei Prażanie.kulikowski pisze:do tego linia 102 przestała obsługiwać Dw. Centralny.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A 174 nie wystarczy?
Hm, a jak jest z dojazdem bezpośrednim (bo z torbami lub dodatkowej przesiadki zamiast linii do centrum nie liczę):Szeregowy_Równoległy pisze:102 jeździło na centralny ponieważ był to najbliższy kraniec. Nie rozumiem po jasną cholerę południową Pragę cokolwiek innego niż tramwaj miałoby dowozić do centralnego. No i na Pradze jest całkiem poważny dworzec kolejowy, to raczej tam powinni dojeżdżać spragnieni kolei Prażanie.kulikowski pisze:do tego linia 102 przestała obsługiwać Dw. Centralny.
1. Witolin - brak. Do Centrum doskonały dojazd w różne rejony, nawet na zachodni dojazd lepszy niż na wschodni.
2. Szaserów - brak (dopiero 123 od Dwernickiego)
3. Saska - 147 20/30/30 - kiepska oferta, a do centrum 111 i 507.
z północnej strony torów
4. Targówek - 156 zawsze co pół godziny - ale ponoć punktualnie. Kiepska oferta. Do Centralnego podstawowa linia. I długaśne 517.
5. Środek Zacisza - brak.
6. Radzymińska od Jórskiego do Marek - brak.
7. Tarchodwory - do wschodniego brak, 518 bezpośrednio na centralny i metro + cokolwiek TMP - o wiele lepszy dojazd.
Nie mówię, że każdy z tych punktów powinien mieć dojazd bezpośrednią linią co 10 minut na Wschodni. Odpowiadam tylko, dlaczego ludzie pchają się na centralny. Bródno udało się zrobić jak należy - 169 częste na wschodni i brak bezpośrednio do centrum (227 to takie 156 czy 147 z przykładów powyżej).
Chryste Panie - czy każda uliczka musi mieć połączenie ze Wschodnim, Centralnym lub Zachodnim? Nie - tym bardziej ze z Witolina można dojść do Grochowskiej i wsiąść w 3 , ewentualnie dojść / podjechać do Zamienieckiej i w 123.metalin pisze: Hm, a jak jest z dojazdem bezpośrednim (bo z torbami lub dodatkowej przesiadki zamiast linii do centrum nie liczę):
1. Witolin - brak. Do Centrum doskonały dojazd w różne rejony, nawet na zachodni dojazd lepszy niż na wschodni.
2. Szaserów - brak (dopiero 123 od Dwernickiego)
3. Saska - 147 20/30/30 - kiepska oferta, a do centrum 111 i 507.
Z Szaserów takie dzikie tłumy jeździły na Centralny że musiała być bezpośrednia linia? Nie
Jeżeli już ktoś jechał na Centrala to bardzie do Złotych Szajsów niż żeby skorzystać z kolei, a Saska ma jeszcze 123
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A czemu nie uwzględniasz możliwości przesiadki, szczególnie jednoperonowej? Z iloma ty torbami, cholera, jeździsz? Taksówkę na dworzec bagażową byś łapał? Jednoperonowa przesiadka nie jest problemem. A jeśli jest, to znaczy, że ktoś wziął jednak za dużo bagaży i powinien rozważyć, czy na pewno musi korzystać z komunikacji miejskiej, a nie z taksówki. Albo firmy przeprowadzkowej.metalin pisze:Hm, a jak jest z dojazdem bezpośrednim (bo z torbami lub dodatkowej przesiadki zamiast linii do centrum nie liczę)
A to, o czym pisałeś, patrzę tylko na dojazd do Wschodniego:
Witolin: 141 + 123. Jednoperonowo.
Szaserów: 102 + 123. Jednoperonowo.
Saska: 147 wystarczy. Po prostu trzeba - uwaga - wyjść na konkretny kurs. No i 123. No i 509 + 123/146/147. Wszystko jednoperonowo.
Targówek: 160/162/517+169/120, jednoperonowo.
Zacisze: Albo bezpośrednie 120, albo 512+120. Również jednoperonowo.
Radzymińska: do 120 i dalej 120. Jednoperonowo.
Tarchodwory: Kpisz, prawda? 509 + 120/169. To tak na szybko. I jednoperonowo.
Skąd w ogóle ten kretyński dogmat, że na dworzec trzeba bezpośrednio z najczarniejszej dupy?
Na razie - do czasu ukończenia remontu ChrzanowskiegoSzaserów: 102 + 123. Jednoperonowo.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A wtedy będzie trzeba przejść przez jezdnię z walizką w ręku. Nie wiem, czy da się żyć z taką perspektywą.
Nie mój dogmat.Szeregowy_Równoległy pisze:Skąd w ogóle ten kretyński dogmat, że na dworzec trzeba bezpośrednio z najczarniejszej dupy?
Zasadniczo chodziło mi o odniesienie się do tego co powyżej. Pokazanie, że skoro mają lepszy dojazd do centralnego to wybierają centralny.Szeregowy_Równoległy pisze:No i na Pradze jest całkiem poważny dworzec kolejowy, to raczej tam powinni dojeżdżać spragnieni kolei Prażanie.
Pomijając to że masz racje i tez uważam że nie każda uliczka w tym mieście powinna mieć połączenie z dworcem to przesiadka ze 102 na 123 akurat nie jest najbardziej wygodna. Jest więcej do przejścia niż jedna ulica.A wtedy będzie trzeba przejść przez jezdnię z walizką w ręku. Nie wiem, czy da się żyć z taką perspektywą.
Lepiej już z Szaserów pójść na Grochowską do 3
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach