Strona 7 z 22

: 30 maja 2012, 19:27
autor: ashir
Okropnie wygląda 3384, jeśli to kierowca tak zmienia wóz, to dziwię się, że kierownictwo pozwala mu na to. =;

: 30 maja 2012, 20:22
autor: Desert
Nie Tobie to oceniać. Zmiana na wielki plus, problem z brygadówką odpada.

: 30 maja 2012, 20:24
autor: Szeregowy_Równoległy
MZA w kamieniu te brygadówki ryją, że taki to problem? Fajny gadżet, nic więcej.

: 30 maja 2012, 20:30
autor: ashir
Desert pisze:Nie Tobie to oceniać. Zmiana na wielki plus, problem z brygadówką odpada.
Elektroniczna brygadówka jest może i fajna. Ale z tyłu szeroki wyświetlacz, gdzie jest miejsce tylko mały z numerem linii wypada średnio. Rozumiem, że jako pasażer nie mam prawa oceniać np. wiejskich oklein? :>

: 30 maja 2012, 20:33
autor: Glonojad
ashir pisze: Rozumiem, że jako pasażer nie mam prawa oceniać np. wiejskich oklein? :>
Oczywiście, że masz prawo. Ale może trzeba zainteresować sprawą ZTM.

: 30 maja 2012, 20:57
autor: Tyrystor
Chcecie powiedzieć, że ten szeroki wyświetlacz zajmuje całą szybę tylną? (czyli że jest pod seryjnym miejscem na wyświetlacz)

: 30 maja 2012, 21:08
autor: mobil one
Porównaj sobie tylną ścianę-a głównie jej górną cześć w tzw. gdańszczakach a wozach 34xy...

: 30 maja 2012, 21:27
autor: ashir
Tyrystor pisze:Chcecie powiedzieć, że ten szeroki wyświetlacz zajmuje całą szybę tylną? (czyli że jest pod seryjnym miejscem na wyświetlacz)
Dokładnie tak.

: 30 maja 2012, 22:22
autor: Czotyk
Desert pisze:Nie Tobie to oceniać. Zmiana na wielki plus, problem z brygadówką odpada.
Na wielki minus. Wiele razy widziałem Swingi z wepchniętymi karteczkami a brygadówka nie zgaśnie.

: 30 maja 2012, 22:34
autor: Desert
Że co :-s

: 30 maja 2012, 23:27
autor: Czotyk
Chodzi o brygadówkę nieelektroniczną, laminowaną, wkładasz ją za szybę i do końca dnia się nie martwisz a elektroniczna może się nie zapalić, może zdechnąć albo zostać w jakiś sposób zniszczona. Przy wypadku, gdzie ucierpi czoło autobusu brygadówka elektroniczna do wymiany a ile kosztuje nowa? Standardowej się nic nie stanie.

: 30 maja 2012, 23:34
autor: konri
Takim samym przykładem mogą być wyświetlacze. Mamy ich nie stosować, bo cena nowego, w przypadku kolizji jest wysoka? A jakby wszędzie były stosowane dechy to koszty produkcji nowej byłyby minimalne. Ale chyba nie tą drogą trzeba iść. Tabor trzeba unowocześniać, a nowoczesność kosztuje.

: 30 maja 2012, 23:38
autor: Czotyk
No ale liniom zmnieniają się trasy, numery, są kasowane i uruchamiane. Na zmiane tablic rzeczywiście idzie pewnie trochę kasy ale nie porównuj tablic do brygadówek, tu masz 1, 01, 2, 02 itp. a o ile wiem cyfry się nie zmieniają.

: 31 maja 2012, 7:14
autor: Desert
Swing ma brygadówkę to i MZA chce mieć swoją. Wygoda dla kierowcy i tyle.

: 31 maja 2012, 8:07
autor: Domas
@Czotyk, szukasz problemów na siłę. Nie bez kozery zaczęli coś takiego stosować w Poznaniu czy w warszawskich Swingach. Co jeśli zakład zostanie wysłany na zastępstwo (na przykład... jakiś dziwny numer brygady), a nie mają takiej brygadówki? Sam wiesz, że ostatnio za PKS sporo zastępstw z MZA wyjeżdża.