Strona 7 z 64

: 14 cze 2009, 11:42
autor: ITS A 218
Może ktoś z forum, z ZTMu wyjaśni nam tą sytuację, bo powiem szczerze, jestem zaskoczony nieźle. Niektóre muchowozy zostają a takie 306 które puste nie jeździ, zawieszają. Już widzę miny ludzi którzy się dowiedzą że z Sasanek do Terminala Cargo zamiast jechać jakieś 7 min. będą jechać nawet 30 min, bo z przesiadką i czekaniem na 148 na Lotnisku.

: 14 cze 2009, 11:53
autor: Emdegger
zeus pisze:A swoją droga co za dureń wymyślił zawieszenie 404 na wakacje ](*,)
Czy 186 w czasie wakacji z częstotliwością co 6 minut w szczycie jest tak złym ubstytutem?
reserved pisze:A 414 zostaje...nie wiem po co w takim razie.
To teraz zobacz sobie na przebiegi tras 112 i 414 i porównaj stopień substytucji.

Gratulacje zwłaszcza za 101. Linia niewyobrażalnie zła, nie wiadomo po co, dla kogo, słabiutko wykorzystana na Pradze. Mam nadzieję, że jakaś korekta powakacyjnych rozkładów na Ludnej pozwoli pogrzebać tego trupa.

408 ma w planie dostać zastępstwo na najbardziej obciążonym odcinku Ostrobramska - Kopińska, i to znacznie częstsze zastępstwo. 28 kilometrów 12 brygad (lub jedenaście), korki wszędzie gdze się da, nierównomierne zapełnienia końcówek wobec środka trasy, stopniowa polityka niszczenia linii za czasów Czapli. I po 408, choć żal, bo tyle lat nią jeździłem. Mam tylko nadzieję, że miejsce przy Politecnice za 101 zwolni wzmocnione 515, a potem uzwyklone, tak by można było odprzystankować 520 z Rozbratu i Międzynarodowej, inaczej na Ostrobramskiej będą straty pasażerominut i częstotliwości, zwłaszcza w możliwej perspektywie łączenia 502 i 514.

: 14 cze 2009, 12:22
autor: reserved
Emdegger pisze:To teraz zobacz sobie na przebiegi tras 112 i 414 i porównaj stopień substytucji.
Nie rozumiem do czego zmierzasz.

: 14 cze 2009, 13:44
autor: Glonojad
Cóż, 408 konało od jakiegoś czasu. Na pewno nie pomogły jej decyzje przycinające sprzed paru lat, ale tak naprawdę dobiły ją korki i brak rzeczywistych działań na rzecz uprzywilejowania transportu zbiorowego. Szkoda, ale przy notorycznych spóźnieniach rzędu OIDP 60+ minut linia straciła sens.

: 14 cze 2009, 15:14
autor: reserved
Glonojad pisze:Szkoda, ale przy notorycznych spóźnieniach rzędu OIDP 60+ minut linia straciła sens.
Opóźnienia były - to fakt, ale mimo to na pasażerów nie narzekała, wręcz przeciwnie.

: 14 cze 2009, 16:14
autor: Lukasz436
reserved pisze:
Glonojad pisze:Szkoda, ale przy notorycznych spóźnieniach rzędu OIDP 60+ minut linia straciła sens.
Opóźnienia były - to fakt, ale mimo to na pasażerów nie narzekała, wręcz przeciwnie.
Rozumiem że Solaris SU15 w kierunku Os. Górczewska w godz. 16-17 (przystanek Dw. Zachodni) zapełnienie - ok. 80% miejsc siedzących wykorzystancyh to jest to o czym mówisz...

: 14 cze 2009, 16:23
autor: Glonojad
Nie wiem, czego innego spodziewasz się po miłośniku 521, które nawet na taki wynik na zachodnim odcinku trasy nie może liczyć :-P.

Zresztą nawet, gdyby tych pasażerów było więcej twierdziłbym, że są lepsze sposoby na wykorzystanie tych autobusów; wolę, by autobus przewiózł w trzy godziny trzystu pasażerów w czterech kursach niż stu w jednym.

: 14 cze 2009, 16:56
autor: pawcio
Plesim pisze:Zawieszenie 390 w momencie kiedy całkowicie wycofuje się tramwaje z Solidarności? Trudno, jakoś się przeżyje ;-) .
Jeszcze się ucieszysz. :D

: 14 cze 2009, 19:03
autor: Glonojad
Ano właśnie, nie ilość linii, lecz ich jakość!

: 14 cze 2009, 19:05
autor: reserved
Lukasz436 pisze:Rozumiem że Solaris SU15 w kierunku Os. Górczewska w godz. 16-17 (przystanek Dw. Zachodni) zapełnienie - ok. 80% miejsc siedzących wykorzystancyh to jest to o czym mówisz...
A...jeśli tak jest to przepraszam. Ja tylko obserwuję ciasne autobusy rano między 7.00 a 9.00.

[ Dodano: |14 Cze 2009|, 2009 19:06 ]
Glonojad pisze:Ano właśnie, nie ilość linii, lecz ich jakość!
Właśnie... nie 7, 9, 25 bez żadnego komfortu a jedna komfortowa, szybka 521. :D

: 14 cze 2009, 19:49
autor: zeus
Emdegger pisze:Czy 186 w czasie wakacji z częstotliwością co 6 minut w szczycie jest tak złym ubstytutem?
Co jakie 6 minut :?: ZTCW 186 kursuje co 12/15/15

: 14 cze 2009, 19:57
autor: KwZ
I tak, i nie. Z Tarchomina są ze dwa dodatkowe kursy, które chwilowo podbijają częstotliwość w szczycie porannym.

: 14 cze 2009, 20:05
autor: zeus
KwZ pisze:I tak, i nie. Z Tarchomina są ze dwa dodatkowe kursy, które chwilowo podbijają częstotliwość w szczycie porannym.
Świetnie czyli w porywach przez pół godziny w ciągu dnia jest taka częstotliwość ](*,)

Ja to bym z brygad ze 186 i 404 zrobił dwie linie całodzienne, całotygodniowe np 186 i 526 (5XX) - na trasie obecnego 404, z trochę mniejsza liczbą przystanków, z częstotliwością np co 20/20/20 lub 20/20/30 obcinając przy tym rozkład 186 (trasa bez zmian). Dzięki temu ta sama liczba brygad wykona więcej kursów na krótszym odcinku i szybciej przewiezie pasażerów z punktu A do punktu B :D

: 14 cze 2009, 20:15
autor: Bastian
zeus pisze:dwie linie całodzienne, całotygodniowe np 186 i 526 (5XX) - na trasie obecnego 404, z trochę mniejsza liczbą przystanków, z częstotliwością np co 20/20/20 lub 20/20/30
Świetnie, czekać 20 minut na autobus... :/


PS Wiem, w teorii byś je widział naprzemiennie. Powodzenia.

: 14 cze 2009, 20:53
autor: KwZ
zeus pisze:obcinając przy tym rozkład 186
I ludzie na Rakowcu mają się do niego nie mieścić czy zacząć wybierać metro?