Strona 7 z 8

: 09 lip 2009, 19:28
autor: Teokryt
Websterek pisze:Ja o 12 w DP widziałem samego kierowce w wozie..
Potwierdzam. Zdarzają sie takie przypadki, jednak jaki jest cel funkcjonowania Z-3?
bo do M. Plac Wilsona jest 205 i 157 a nawet i 116. Poza tym od Muranowskiej są Tramwaje. wiec co? po drodze jest bez Z-3 maximum jedna przesiadka.

: 09 lip 2009, 20:49
autor: Molo
Dzięki Z-3 Ztm ma świetny argument , że skierowanie 520 na Wolę było słuszne :D

: 09 lip 2009, 21:13
autor: fraktal
Dzięki Z-3 Ztm ma świetny argument , że skierowanie 520 na Wolę było słuszne :D
Ja wiem? Zawsze obrońcy 520 mogą powiedzieć, że gdyby Z-3 jeździło do ścisłego centrum (tj. do Metra Politechnika), to woziłoby więcej osób, a tak mało kto tym jeździ, bo i po co.

: 09 lip 2009, 21:32
autor: MeWa
fraktal pisze:
Dzięki Z-3 Ztm ma świetny argument , że skierowanie 520 na Wolę było słuszne :D
Ja wiem? Zawsze obrońcy 520 mogą powiedzieć, że gdyby Z-3 jeździło do ścisłego centrum (tj. do Metra Politechnika), to woziłoby więcej osób, a tak mało kto tym jeździ, bo i po co.
jak miało dłuższą trasę, to też nie grzeszyło frekwencją.

: 09 lip 2009, 21:59
autor: Glonojad
MeWa pisze:
fraktal pisze:Ja wiem? Zawsze obrońcy 520 mogą powiedzieć, że gdyby Z-3 jeździło do ścisłego centrum (tj. do Metra Politechnika), to woziłoby więcej osób, a tak mało kto tym jeździ, bo i po co.
jak miało dłuższą trasę, to też nie grzeszyło frekwencją.
Dokładnie tak! Tu nie ma co dyskutować - test polowy był i dał wyniki jednoznaczne.

Zresztą podobnie jak 520 które od Bankowca wymierało.

: 10 lip 2009, 0:48
autor: ZaciszaniN
Gdyby Z-3 wydłużyć w drugą stronę, tzn. żeby jechała do M Marymontu, to na pewno linia zyskałaby na popularności.

: 10 lip 2009, 7:51
autor: Domino2001
Nie sądzę, wogóle powinno się ją zlikwidować.

: 10 lip 2009, 11:27
autor: bartoni722
Przegubowiec pisze: 10-07-2009 • 103 na nowej trasie będzie kursować co 15 minut w tygodniu i co 20 w weekendy. Zapewni to 7+1 brygad w dp i 5 (w tym maraton) w ds. W tygodniu 103 obsługiwać będzie Redutowa i Mobilis, a w weekendy tylko Mobilis.
W portfolio Stalowej zagości znów linia 135 pod postacią zabranego z PKS dodatku 07.
Popołudniowy dodatek na 104 będzie o metr dłuższy. Wyjedzie nań libero zamiast soliny. Natomiast popołudniowa BWL-064 kursująca na 721 i 728 będzie o 5,5 metra dłuższa – wyjedzie tam przegubowy ikarus zamiast krótkiego

: 16 lip 2009, 21:03
autor: Jamnik
Chyba o tym jeszcze nie było, więc informuję.

Od 11.07:
125 :arrow: zmiana charakteru br. 11 na 011
506 :arrow: 09 z R-2 do R-5
Z-4 :arrow: 4 z R-2 do R-1

: 16 lip 2009, 21:57
autor: pawcio
Jamnik pisze:Z-4 :arrow: 4 z R-2 do R-1
Na Z-4 w DS to w ogóle jest nowy rozkład.

: 17 lip 2009, 12:08
autor: maciek.dab859
Na weekendowym Z76 będzie Solina, czy może aż Libero?

: 17 lip 2009, 12:31
autor: marcus
maciek.dab859 pisze:Na weekendowym Z76 będzie Solina, czy może aż Libero?
Libero.

: 24 lip 2009, 12:57
autor: marekb
Na 123 powinny jeżdzić gnioty i Ikarusy -szkoda MANów i Solarisów na Chrzanowskiego kierować. A Stalowa zamiast na 502, czy 123 mogłaby jeździć na 111. Dojazdy i zjazdy z Bankowego pasują.

: 24 lip 2009, 15:16
autor: eMeLPe
marekb pisze:Na 123 powinny jeżdzić gnioty i Ikarusy -szkoda MANów i Solarisów na Chrzanowskiego kierować. A Stalowa zamiast na 502, czy 123 mogłaby jeździć na 111. Dojazdy i zjazdy z Bankowego pasują.
111 w wersji ZEA R-4 mogłoby też dojeżdżać/zjeżdżać na Rondzie Waszyngtona...

: 24 lip 2009, 15:26
autor: marekb
eMeLPe pisze:
marekb pisze:Na 123 powinny jeżdzić gnioty i Ikarusy -szkoda MANów i Solarisów na Chrzanowskiego kierować. A Stalowa zamiast na 502, czy 123 mogłaby jeździć na 111. Dojazdy i zjazdy z Bankowego pasują.
111 w wersji ZEA R-4 mogłoby też dojeżdżać/zjeżdżać na Rondzie Waszyngtona...
509 powinno być dla ITSu i dla "Ostrobramskiej"
111 dla "Stalowej" , "Redutowej"
311 dla "Ostrobramskiej" wzamian "Stalowa" powinna przejąć dodatkowe brygady na 140