Zmiany obsługowe - październik 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 05 paź 2010, 17:25

kocur pisze:Może należałoby dać na Kleszczową same gnioty, skoro nie potrafią utrzymać nowych wozów w jako takim stanie?
Już nie przesadzaj... O nowe SU12 kierowcy w znaczej większości przypadków dbają... A o SU15, który zwiedził wszystkie oddziały aż w końcu pojawił się na R11 nie da się zadbać bo jest tak zniszczony... Czekamy na kolejne autobusy, które zaliczyły już x zakładów i jeszcze więcej właścicieli :) Nie ma co się dziwić, że sprawnych wozów brakuje jak patrząc na średnią wieku taboru to najstarszy zakład...

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 05 paź 2010, 18:09

Niestety na wszystkich zakładach (czy to MZA czy ajentów) wśród większości kierowców nie przypisanych do żadnego wozu obowiązuje zasada "nie moje = niczyje (można dojeżdżać), co wiadomo od dawna.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 paź 2010, 21:19

Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 paź 2010, 21:28

TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 06 paź 2010, 8:41

ashir pisze:
TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.
Nie dalej jak w styczniu pisałem, ze gnioty na 185 nie są najlepszym pomysłem. Jak widać, miałem rację i powraca się do planowej obśługi wielkopojemnej na tej linii (bo to nie tylko o tego przeguba chodzi). :-"
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 06 paź 2010, 19:10

Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć :-? .
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 06 paź 2010, 20:53

TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć :-? .
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 06 paź 2010, 20:56

Dęboszczak pisze:
TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć :-? .
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.
A kierunek Żoliborz w zm. B już nie? Zapełnienie nie wraca do domu? 8-(

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 06 paź 2010, 21:06

już nie, rano większość osób jedzie na jedną godzinę 7:30-8:30 a po południu rozbija się to na cały szczyt 1500-19:00

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 06 paź 2010, 21:13

Wytłumacz mi, jak to możliwe, że w 709 szczyt A trwa mniej więcej od 6.30 do 9 i w tym czasie w autobusach realnie co 5-7 min. jedzie bardzo dużo osób.
I teraz dalej: w szczycie B autobusy również jeżdżą co ok. 5 min. (bo mikroszczyt co 3 min. w A to fikcja i trwa tylko kilkadziesiąt minut) i od ok. 14 do ok. 20 w każdym autobusie jest tłok jak cholera i szczyt w najlepsze.

To co, więcej po południu wraca niż rano wyjechało czy jak? :O

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 06 paź 2010, 21:21

Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.

bosman30
Posty: 400
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:51
Kontakt:

Post autor: bosman30 » 06 paź 2010, 21:24

TGM pisze:Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.
Ja zrezygnowałem ze 185 po południu,na Torwarze po 15 praktycznie nie wsiadalne aż do Mostu Gdańskiego.Wolę 382 :arrow: Metro :arrow: 508
Operator Żurawia Wieżowego :-D

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 06 paź 2010, 22:29

Na ZS2 od jutra zostaje jedna, osamotniona brygada.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 06 paź 2010, 22:33

Aż tak nikt tym nie jeździ?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 paź 2010, 0:02

A do tej pory było więcej brygad? (Pomijam epizod z trójskładami z początku.)

Zablokowany