Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 05 paź 2010, 17:25
kocur pisze:Może należałoby dać na Kleszczową same gnioty, skoro nie potrafią utrzymać nowych wozów w jako takim stanie?
Już nie przesadzaj... O nowe SU12 kierowcy w znaczej większości przypadków dbają... A o SU15, który zwiedził wszystkie oddziały aż w końcu pojawił się na R11 nie da się zadbać bo jest tak zniszczony... Czekamy na kolejne autobusy, które zaliczyły już x zakładów i jeszcze więcej właścicieli
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie ma co się dziwić, że sprawnych wozów brakuje jak patrząc na średnią wieku taboru to najstarszy zakład...
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 05 paź 2010, 18:09
Niestety na wszystkich zakładach (czy to MZA czy ajentów) wśród większości kierowców nie przypisanych do żadnego wozu obowiązuje zasada "nie moje = niczyje (można dojeżdżać), co wiadomo od dawna.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
TGM
- Posty: 5298
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 05 paź 2010, 21:19
Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 05 paź 2010, 21:28
TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 06 paź 2010, 8:41
ashir pisze:TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.
Nie dalej jak w styczniu pisałem, ze gnioty na 185 nie są najlepszym pomysłem. Jak widać, miałem rację i powraca się do planowej obśługi wielkopojemnej na tej linii (bo to nie tylko o tego przeguba chodzi).
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Popatrz, jaka franca!
-
TGM
- Posty: 5298
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 06 paź 2010, 19:10
Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
-
Dęboszczak
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Post
autor: Dęboszczak » 06 paź 2010, 20:53
TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.
-
JKTpl
- Posty: 3493
- Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
-
Kontakt:
Post
autor: JKTpl » 06 paź 2010, 20:56
Dęboszczak pisze:TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.
A kierunek Żoliborz w zm. B już nie? Zapełnienie nie wraca do domu?
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
-
Dęboszczak
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Post
autor: Dęboszczak » 06 paź 2010, 21:06
już nie, rano większość osób jedzie na jedną godzinę 7:30-8:30 a po południu rozbija się to na cały szczyt 1500-19:00
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 06 paź 2010, 21:13
Wytłumacz mi, jak to możliwe, że w 709 szczyt A trwa mniej więcej od 6.30 do 9 i w tym czasie w autobusach realnie co 5-7 min. jedzie bardzo dużo osób.
I teraz dalej: w szczycie B autobusy również jeżdżą co ok. 5 min. (bo mikroszczyt co 3 min. w A to fikcja i trwa tylko kilkadziesiąt minut) i od ok. 14 do ok. 20 w każdym autobusie jest tłok jak cholera i szczyt w najlepsze.
To co, więcej po południu wraca niż rano wyjechało czy jak? :O
-
TGM
- Posty: 5298
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 06 paź 2010, 21:21
Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.
-
bosman30
- Posty: 400
- Rejestracja: 15 mar 2010, 15:51
-
Kontakt:
Post
autor: bosman30 » 06 paź 2010, 21:24
TGM pisze:Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.
Ja zrezygnowałem ze 185 po południu,na Torwarze po 15 praktycznie nie wsiadalne aż do Mostu Gdańskiego.Wolę 382
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Metro
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
508
Operator Żurawia Wieżowego
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 06 paź 2010, 22:29
Na ZS2 od jutra zostaje jedna, osamotniona brygada.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 06 paź 2010, 22:33
Aż tak nikt tym nie jeździ?
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 07 paź 2010, 0:02
A do tej pory było więcej brygad? (Pomijam epizod z trójskładami z początku.)