Strona 7 z 10

: 05 paź 2010, 17:25
autor: dzidek
kocur pisze:Może należałoby dać na Kleszczową same gnioty, skoro nie potrafią utrzymać nowych wozów w jako takim stanie?
Już nie przesadzaj... O nowe SU12 kierowcy w znaczej większości przypadków dbają... A o SU15, który zwiedził wszystkie oddziały aż w końcu pojawił się na R11 nie da się zadbać bo jest tak zniszczony... Czekamy na kolejne autobusy, które zaliczyły już x zakładów i jeszcze więcej właścicieli :) Nie ma co się dziwić, że sprawnych wozów brakuje jak patrząc na średnią wieku taboru to najstarszy zakład...

: 05 paź 2010, 18:09
autor: ZaciszaniN
Niestety na wszystkich zakładach (czy to MZA czy ajentów) wśród większości kierowców nie przypisanych do żadnego wozu obowiązuje zasada "nie moje = niczyje (można dojeżdżać), co wiadomo od dawna.

: 05 paź 2010, 21:19
autor: TGM
Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?

: 05 paź 2010, 21:28
autor: ashir
TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.

: 06 paź 2010, 8:41
autor: drapka
ashir pisze:
TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.
Nie dalej jak w styczniu pisałem, ze gnioty na 185 nie są najlepszym pomysłem. Jak widać, miałem rację i powraca się do planowej obśługi wielkopojemnej na tej linii (bo to nie tylko o tego przeguba chodzi). :-"

: 06 paź 2010, 19:10
autor: TGM
Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć :-? .
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?

: 06 paź 2010, 20:53
autor: Dęboszczak
TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć :-? .
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.

: 06 paź 2010, 20:56
autor: JKTpl
Dęboszczak pisze:
TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć :-? .
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.
A kierunek Żoliborz w zm. B już nie? Zapełnienie nie wraca do domu? 8-(

: 06 paź 2010, 21:06
autor: Dęboszczak
już nie, rano większość osób jedzie na jedną godzinę 7:30-8:30 a po południu rozbija się to na cały szczyt 1500-19:00

: 06 paź 2010, 21:13
autor: BJ
Wytłumacz mi, jak to możliwe, że w 709 szczyt A trwa mniej więcej od 6.30 do 9 i w tym czasie w autobusach realnie co 5-7 min. jedzie bardzo dużo osób.
I teraz dalej: w szczycie B autobusy również jeżdżą co ok. 5 min. (bo mikroszczyt co 3 min. w A to fikcja i trwa tylko kilkadziesiąt minut) i od ok. 14 do ok. 20 w każdym autobusie jest tłok jak cholera i szczyt w najlepsze.

To co, więcej po południu wraca niż rano wyjechało czy jak? :O

: 06 paź 2010, 21:21
autor: TGM
Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.

: 06 paź 2010, 21:24
autor: bosman30
TGM pisze:Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.
Ja zrezygnowałem ze 185 po południu,na Torwarze po 15 praktycznie nie wsiadalne aż do Mostu Gdańskiego.Wolę 382 :arrow: Metro :arrow: 508

: 06 paź 2010, 22:29
autor: ZaciszaniN
Na ZS2 od jutra zostaje jedna, osamotniona brygada.

: 06 paź 2010, 22:33
autor: BJ
Aż tak nikt tym nie jeździ?

: 07 paź 2010, 0:02
autor: MichalJ
A do tej pory było więcej brygad? (Pomijam epizod z trójskładami z początku.)