Strona 7 z 10
: 05 paź 2010, 17:25
autor: dzidek
kocur pisze:Może należałoby dać na Kleszczową same gnioty, skoro nie potrafią utrzymać nowych wozów w jako takim stanie?
Już nie przesadzaj... O nowe SU12 kierowcy w znaczej większości przypadków dbają... A o SU15, który zwiedził wszystkie oddziały aż w końcu pojawił się na R11 nie da się zadbać bo jest tak zniszczony... Czekamy na kolejne autobusy, które zaliczyły już x zakładów i jeszcze więcej właścicieli
Nie ma co się dziwić, że sprawnych wozów brakuje jak patrząc na średnią wieku taboru to najstarszy zakład...
: 05 paź 2010, 18:09
autor: ZaciszaniN
Niestety na wszystkich zakładach (czy to MZA czy ajentów) wśród większości kierowców nie przypisanych do żadnego wozu obowiązuje zasada "nie moje = niczyje (można dojeżdżać), co wiadomo od dawna.
: 05 paź 2010, 21:19
autor: TGM
Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
: 05 paź 2010, 21:28
autor: ashir
TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.
: 06 paź 2010, 8:41
autor: drapka
ashir pisze:TGM pisze:Przegubowe ikarusy na 185 to celowe działanie czy przypadek?
Celowe.
Nie dalej jak w styczniu pisałem, ze gnioty na 185 nie są najlepszym pomysłem. Jak widać, miałem rację i powraca się do planowej obśługi wielkopojemnej na tej linii (bo to nie tylko o tego przeguba chodzi).
: 06 paź 2010, 19:10
autor: TGM
Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć
.
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
: 06 paź 2010, 20:53
autor: Dęboszczak
TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć
.
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.
: 06 paź 2010, 20:56
autor: JKTpl
Dęboszczak pisze:TGM pisze:Oni co chwila tabor na tej linii zmieniają, nie wiedzą sami co ma na tym jeździć
.
BTW: który odcinek jest najbardziej obciążony?
pl. Wilsona - Most poniatowskiego zm. A kier. Ursynów.
A kierunek Żoliborz w zm. B już nie? Zapełnienie nie wraca do domu?
: 06 paź 2010, 21:06
autor: Dęboszczak
już nie, rano większość osób jedzie na jedną godzinę 7:30-8:30 a po południu rozbija się to na cały szczyt 1500-19:00
: 06 paź 2010, 21:13
autor: BJ
Wytłumacz mi, jak to możliwe, że w 709 szczyt A trwa mniej więcej od 6.30 do 9 i w tym czasie w autobusach realnie co 5-7 min. jedzie bardzo dużo osób.
I teraz dalej: w szczycie B autobusy również jeżdżą co ok. 5 min. (bo mikroszczyt co 3 min. w A to fikcja i trwa tylko kilkadziesiąt minut) i od ok. 14 do ok. 20 w każdym autobusie jest tłok jak cholera i szczyt w najlepsze.
To co, więcej po południu wraca niż rano wyjechało czy jak? :O
: 06 paź 2010, 21:21
autor: TGM
Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.
: 06 paź 2010, 21:24
autor: bosman30
TGM pisze:Być może popołudniami też więcej osób by wracało 185 gdyby była lepsza częstotliwość.
Ja zrezygnowałem ze 185 po południu,na Torwarze po 15 praktycznie nie wsiadalne aż do Mostu Gdańskiego.Wolę 382
Metro
508
: 06 paź 2010, 22:29
autor: ZaciszaniN
Na ZS2 od jutra zostaje jedna, osamotniona brygada.
: 06 paź 2010, 22:33
autor: BJ
Aż tak nikt tym nie jeździ?
: 07 paź 2010, 0:02
autor: MichalJ
A do tej pory było więcej brygad? (Pomijam epizod z trójskładami z początku.)