: 05 lis 2010, 17:35
Daj już spokój z tym 28. 17 i 33 owszem, tylko trzeba mieć jeszcze motorniczych.
Przydałoby się, bo akurat na dodatkach parówy się pałętają.JacekM pisze:O 35 nie pisałem, a korciło
Może ktoś chciałby, żebym mu przyszłość powróżył? Ale zgadzam się z Jackiem, nawet Glonojad się upierał, że ten swing na 1 jednak nie wyląduje. I na co wyszło?A któż to pisał, że Żoliborz będzie mógł wysyłać swojego Swinga, gdzie chce? To chyba Bastian. - jeśliby tak było to mógłby wysłać na 17 (jak się nauczą nim jeździć). Ale dużej poprawy bym się nie spodziewał na JPII na razie - w końcu na 41 jeździły parówki, a na 1 do Żerania Wschodniego nie mogą jeździć, bo sip, więc skończy się pewnie na tym, że wyląduje żoliborski swing także na 1.
Znacząco przecieniłeś ich zdolności szkoleniowe!Glonojad pisze:No bo skąd miałem wiedzieć, że R4 wymyśli sobie, że przeszkoli na tego swinga tylu motorniczych, żeby na raz zmieścili się w maluchu...
Żebyś wiedział, że zapału do szkoleń na Swingi to na R-4 nie ma. Ale taki zapał to chyba tylko na Pradze panuje. Czyżby mieli dość U-bootów?fraktal pisze:R-4 najlepiej czuje się w 13N i to jest fakt od dawna znany.
Pamiętam jak jechałem swingiem na 26 z Metra Ratusz i rzeczywiście odniosłem pozytywne wrażenie. Wiadomo, że tam są duże wymiany pasażerskie i motorniczy nie zatrzymał się do końca tak jak powinien (tam gdzie powinien być początek tramwaju, warunki na to pozwalały), a trochę bliżej, drugimi drzwiami w mojej okolicy, tak że gdy pasażerowie wysiedli, ja mogłem wsiąść pierwszy, a cały tłum pasażerów za mną. Tak jakby rzeczywiście chciał się nim pochwalić, takie można było odnieść wrażenie. Ale może tak po prostu wypadło, czytać w myślach nie potrafię.pawcio pisze: Ale taki zapał to chyba tylko na Pradze panuje. Czyżby mieli dość U-bootów?
Bywalec 6 listopada pisze:Dziś na 17:
16/3117
17/3119
4/3126