Bilet dziesięciominutowy

Moderator: JacekM

realista1
Posty: 46
Rejestracja: 03 cze 2011, 12:44
Kontakt:

Post autor: realista1 » 03 cze 2011, 20:03

fik pisze:
realista1 pisze: Dobrze było tak jak było choćby w 2000r.
To znaczy jak? Złom w stanie śmierci technicznej i zagrażający zdrowiu pasażerów? Magistralne linie tramwajowe co 30 minut?
Złom to teraz jeździ.

Ikarusy to był porządny sprzęt, a nie niskopodłogowe plastiki w których połowa podzespołów jest made in china, i których już kilka się spaliło z przegrzania i braku dostatecznego chłodzenia.

Nie przypominam sobie by ktoś ucierpiał z winy ikarusów.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 cze 2011, 20:06

realista1 pisze: Złom to teraz jeździ.

Ikarusy to był porządny sprzęt, a nie niskopodłogowe plastiki, których już kilka się spaliło z przegrzania i braku dostatecznego chłodzenia.
"Kanalizacya Miasta Warszawy jako Narzędzie Judaizmu i Szarlataneryi w Celu Zniszczenia Rolnictwa Polskiego oraz Wytępienia Ludności Słowiańskiej nad Wisłą"

http://www.sztuka.pl/typo3temp/pics/25069ebbbc.jpg

I parę cytatów ze środka:

„System kanalizacyjny potępili jednozgodnie najwięksi myśliciele, mężowie stanu, ekonomiści i badacze natury”
„Dowodzić szkodliwości nawozów organicznych dla zdrowia ludzkiego lub nieekonomiczności dla kraju strzech słomianych, prowokować zniszczenie odpadków miejskich za pomocą kanalizacyi, znaczyłoby sprzeciwiać się odwiecznym prawom natury i zdobyczom nauki, pokuszać się na obalenie kultury rolniczej i postępu ludzkości”
„zmieniłoby to ostatecznie pola orne w chude pastwiska, a nawet w piaski lotne i zgotowało rolnikom nędzę, a ostatecznie głód, choroby i przyspieszyłoby emigrację ludności wiejskiej z siedzib ojczystych..."
„Kanały warszawskie ... zubożyły ludność wiejską i miejską, napełniły krzywdą społeczeństwa kieszenie kulturnika ... Lindleja i jego szajki... dzisiaj z powodzeniem operujących po miastach sarmackich pod firmą dobrze opłacanych inżynierów kanalizacyjno-wodociągowych"

(courtesy of Tm)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 cze 2011, 20:35

realista1 pisze:
MeWa pisze:no odważna teza... Może w ogóle przywróćmy furmanki - będzie jeszcze taniej.
Może nie furmakki, ale na dobrą metę nie musieli niczego zmieniać.
Dobrze było tak jak było choćby w 2000r.
Mogli dalej utrzymywać ikarusy, ale też nie podnosić cen biletów.
z metrem do Centrum ;)

ale chyba Warszawiacy chcieli co innego, dokonując takiego, a nie innego wyboru władz miasta.

Ale kolejna odważna teza - dobrze było w 2000 r. Ciekawe, co by powiedzili ci, którzy wtedy byli pozbawieni komunikacji, ci, co korzystają z metra, niskopodłogowych tramwajów, wspólnego biletu, niepełnosprawni. Pomijając już to, że nie miałbyś wtedy swojego pociagu z Rembertowa czy skąd tam.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 cze 2011, 23:04

realista1 pisze: ZTM nie zwiększył w ten sposób prędkości komunikacyjnej swoich pojazdów.

(...) a w przypadku tramwajów... 15 km/h.
Kłamstwo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 cze 2011, 23:09

realista1 pisze:Złom to teraz jeździ.
Ikarusy to był porządny sprzęt, a nie niskopodłogowe plastiki w których połowa podzespołów jest made in china, i których już kilka się spaliło z przegrzania i braku dostatecznego chłodzenia.
Nie przypominam sobie by ktoś ucierpiał z winy ikarusów.
Jasne. Szczególnie był "porządny" pod względem dostępności dla inwalidów, osób na wózkach lub z wózkami.

realista1
Posty: 46
Rejestracja: 03 cze 2011, 12:44
Kontakt:

Post autor: realista1 » 03 cze 2011, 23:24

Glonojad pisze:
realista1 pisze: ZTM nie zwiększył w ten sposób prędkości komunikacyjnej swoich pojazdów.

(...) a w przypadku tramwajów... 15 km/h.
Kłamstwo.
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 29150.html

"Można to zrobić bez strat dla samochodów – przekonuje Oleszczuk. Podniesienie średniej prędkości tramwajów z 15 km/h do 25 km/h daje oszczędności, według danych ZTM, nawet 80 mln złotych - dodaje."

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 cze 2011, 23:32

Ja tu widzę informację, jakie oszczędności da przykładowe podniesienie prędkości, ale bez tezy, że 15 km/h jest aktualną prędkością komunikacyjną tramwajów.

Poza tym, cóż to za źródło?

Tak czy siak - kłamstwo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

realista1
Posty: 46
Rejestracja: 03 cze 2011, 12:44
Kontakt:

Post autor: realista1 » 03 cze 2011, 23:36

Glonojad pisze:Ja tu widzę informację, jakie oszczędności da przykładowe podniesienie prędkości, ale bez tezy, że 15 km/h jest aktualną prędkością komunikacyjną tramwajów.

Poza tym, cóż to za źródło?

Tak czy siak - kłamstwo.
Masz tu źródło.

http://www.transeko.pl/publik/TM_2002_2.pdf

To nie kłamstwo tylko RZECZYWISTOŚĆ.

I za 15km/h chcą zdzierać 3,60 zł!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 03 cze 2011, 23:53

realista pisze:Można wyremontować istniejące, które stoją na zajezdniach i się marnują
Znasz technologię spawania do tlenku żelaza?
realista1 pisze:oczywiście radni i ZTM wożą dupy samochodami
Koronny argument normalnie:-) Pudło ptysiu - korzystają z KM
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Sindbad
Posty: 900
Rejestracja: 16 gru 2005, 15:58
Lokalizacja: Służew

Post autor: Sindbad » 04 cze 2011, 1:31

Niestety ale cena paliwa i prądu też poszła znacznie do góry.
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec

Awatar użytkownika
Cypis
Posty: 521
Rejestracja: 03 paź 2008, 18:41
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Cypis » 04 cze 2011, 2:48

fik pisze:Ale pasażer nie zawarł z przewoźnikiem umowy na przejazd z punktu A do punktu B, tylko na przebywanie przez dwadzieścia minut w środkach PTZ/strefie biletowej metra.
Twierdzisz, że nie wykonujemy przewozów tylko stwarzamy czasowe miejsca pobytu? Ryzykowna teza.

A co z przebywaniem w pojeździe stojącym na krańcu? Też trzeba płacić?

[ Dodano: |4 Cze 2011|, 2011 02:55 ]
realista1 pisze:
Wolfchen pisze:Nie zdarzyło mi się zejść z kosztami utrzymania samochodu (paliwo, przeglądy, OC, płyny eksploatacyjne, części zamienne) poniżej 500 zł/mc. A eksploatuję oszczędnie. 8-(
ile średnio km/mc? (jaki w tym jest udział kosztu paliwa)?
Masz samochód, to sobie policz. Już kogoś raz o to prosiłem, ale oczywiście żadnych konkretów nie było.

Możliwości są dwie.
-- albo też nie masz samochodu i tylko plumaksz;
-- albo usiłujesz nagiąć dane do postawionej tezy.

Względnie jedno i drugie. Tak czy tak -- szkoda czasu na dyskusję z Tobą.
Zapraszam na pokład!

Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz
- 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11


Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 cze 2011, 4:22

Cypis pisze: Twierdzisz, że nie wykonujemy przewozów tylko stwarzamy czasowe miejsca pobytu? Ryzykowna teza.
Jak do tej pory nie została podważona przez prawomocny wyrok sądu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 cze 2011, 6:06

realista1 pisze:
Glonojad pisze:Ja tu widzę informację, jakie oszczędności da przykładowe podniesienie prędkości, ale bez tezy, że 15 km/h jest aktualną prędkością komunikacyjną tramwajów.

Poza tym, cóż to za źródło?

Tak czy siak - kłamstwo.
Masz tu źródło.

http://www.transeko.pl/publik/TM_2002_2.pdf

To nie kłamstwo tylko RZECZYWISTOŚĆ.!
Transeko pisze: · średnia prędkość komunikacyjna w dzień powszedni – 18,4 km/h,
· średnia prędkość eksploatacyjna 15 km/h,
Kłamstwo jak na dłoni. Czy może ktoś w końcu ukarać tego manipulatora?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 04 cze 2011, 10:24

Glonojad pisze:
realista1 pisze: Masz tu źródło.

http://www.transeko.pl/publik/TM_2002_2.pdf

To nie kłamstwo tylko RZECZYWISTOŚĆ.!
Transeko pisze: · średnia prędkość komunikacyjna w dzień powszedni – 18,4 km/h,
· średnia prędkość eksploatacyjna 15 km/h,
Kłamstwo jak na dłoni. Czy może ktoś w końcu ukarać tego manipulatora?
Ja myślę, że on nawet nie wie co pisze:) W koncu nie każdy wie co to jest prędkość komunikacyjna i eksploatacyjna:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 cze 2011, 10:29

Nie musi wiedzieć, wystarczy, że nie będzie przepisywał wielkości jednej twierdząc, że to wielkość druga.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ