Strona 7 z 16

: 31 mar 2011, 1:55
autor: MeWa
Należą się brawa za 77 =D>

W DP szczycie co 5 minut (i to bez kursów skróconych), a poza szczytem co 7-8 minut.

: 31 mar 2011, 2:00
autor: Pan Piotr
MeWa pisze:Należą się brawa za 77 =D>

W DP szczycie co 5 minut (i to bez kursów skróconych), a poza szczytem co 7-8 minut.

Tylko czy się wszystko zmieści w szczycie na Okęciu?

: 31 mar 2011, 7:27
autor: pawcio
Na moje oko brakuje kursów przedzjazdowych z Gocławia na Esperanto. Pewnie są to skrócone kursy niewjeżdżające na pętlę. Ktoś ich zapomniał dokleić do rozkładu. Cała zmiana rozkładu (z przeniesieniem jednej całki z R-6 na R-10) miała chyba na celu zmniejszenie obciążenia pętli na Esperancie.
A że rozkład w swojej częstotliwości za bardzo się nie zmienił, to dobrze widać na rozkładzie z pętli Esperanto.

: 31 mar 2011, 7:32
autor: pawcio
Adam G. pisze:PORAŻKA!
Skoro miało nie być mocnych linii na skrętach przy Feminie, to się to tak musiało skończyć.
XXXX pisze:Tylko czy się wszystko zmieści w szczycie na Okęciu?
Zmieści. Postojów nie będzie za dużych.
Paweł D. pisze:Logiczne wydawałoby się, że Zetka powinna kursować aż do Arkadii, żeby zapewnić dojazd wzdłuż JPII w zamian za tramwaje (i jak sięgam pamięcią zawsze tak było).
Problem z krańcem. Masz jakiś pomysł, gdzie tam postawić cztery przegubowce naraz?

: 31 mar 2011, 8:48
autor: Paweł D.
pawcio pisze:Problem z krańcem. Masz jakiś pomysł, gdzie tam postawić cztery przegubowce naraz?
Pawciu, zawsze coś można wymyślić. Tak rozdzielić postoje, aby część wypadła przy SGH, tam jest trochę miejsca. Druga opcja wywalić 500 z Dzikiej na Rondo (tak było przy zamknięciu Słomińskiego) i tam dać kraniec. Trasa wyglądałaby by tak: JPII - Babka (RR02)- zawrotka pod JPII - JPII - Dzika . Trzecia opcja to wykorzystać drogi wewnętrzne wokół Arkadii (JPII - tył Arkadii - Słomińskiego - JPII). Trzecia JPII - Okopowa - Burakowska - JPII (tu nawierzchnia Burakowskiej może ograniczać). Kolejna opcja - podzielić zetki na dwie linie.

: 31 mar 2011, 8:59
autor: pawcio
Paweł D. pisze:Pawciu, zawsze coś można wymyślić.
Na Dzikiej wchodzą maksymalnie dwa przebugowce. Na MPM masz przelotowy przystanek, więc też nic z tego. To wcale nie jest takie proste.
Paweł D. pisze:Kolejna opcja - podzielić zetki na dwie linie.
Ta mi się najbardziej podobała. Jedna zetka Okopwa-MPM, druga Babka-DWC.

: 31 mar 2011, 9:10
autor: KHP
Adam G. pisze:
KHP pisze:Poza tym tylko patrzeć jakie będą awantury bo kiermany z mobilisu na sieraków będą zapominały zajeżdżać. Albo ne będą wogóle linii znać.
Ale bezsensowne argumenty. Trasa jest prosta jak konstrukcja cepa, nauczą się bez problemu. Mobilisowe N58 jakoś nie ma problemów z podjazdami do Hornówka i Sierakowa, dlaczego więc 708 miałoby mieć?
Bo na 708 podobno ma jeździć utrata, a na N58 pierwszy rok jak nie lepiej jeździł na stałe zasilak z redutowej. I to zasilak który za czasów 708 na wilsona miał na stałe dodatek popołudniu

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |3 Kwi 2011|, 2011 11:02 ]
Korekta cytowania.

: 31 mar 2011, 9:33
autor: piotram
pawcio pisze:Skoro miało nie być mocnych linii na skrętach przy Feminie, to się to tak musiało skończyć.
Ale kto tego zakazał i czym argumentował?

A te częste 33 no cóż... kto miał jechać na Marszałkowską, to i tak pojechałby metrem...

: 31 mar 2011, 9:46
autor: MichalJ
pawcio pisze:Skoro miało nie być mocnych linii na skrętach przy Feminie, to się to tak musiało skończyć.
To się nazywa preferecje dla komunikacji zbiorowej. A zresztą - autobus tam łatwiej skręca?
pawcio pisze:
Logiczne wydawałoby się, że Zetka powinna kursować aż do Arkadii, żeby zapewnić dojazd wzdłuż JPII w zamian za tramwaje (i jak sięgam pamięcią zawsze tak było).
Problem z krańcem. Masz jakiś pomysł, gdzie tam postawić cztery przegubowce naraz?
Tu: http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=18 ... dy=Arkadia
Tylko to by trzeba pewnie było - o horror - z kims uzgodnić... A gdzie się stawiało przy dawnych zatramwajach?

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |3 Kwi 2011|, 2011 11:03 ]
Korekta cytowania.

: 31 mar 2011, 9:56
autor: MichalJ
pawcio pisze:Ktoś ich zapomniał dokleić do rozkładu.
Nie rozumiem tych kwiatków. To w końcu komputer robi (i nie można ingerować nawet w literki) czy ktoś ręcznie dokleja?
I czy można się zgłosić jako beta-tester? Bo cos za dużo tych błędów ostatnio - 33, 16, teraz to...

: 31 mar 2011, 9:58
autor: Paweł D.
MichalJ pisze:
pawcio pisze:Problem z krańcem. Masz jakiś pomysł, gdzie tam postawić cztery przegubowce naraz?
Tu: http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=18 ... dy=Arkadia
Tylko to by trzeba pewnie było - o horror - z kims uzgodnić... A gdzie się stawiało przy dawnych zatramwajach?
Widać dawniej liczył się pasażer a teraz "nie, bo to, nie bo tamto". Nie chcę być złym prorokiem, ale obawiam się, że w poniedziałek rozpęta się piekło. Szczególnie po południu, jak ludzie dojadą do sądów i nie bardzo będą wiedzieli co z sobą zrobić. Mam też duże obawy czy 70 kursujące co 10 minut będzie przedłużeniem kursującej co 4 minuty zetki.

: 31 mar 2011, 10:01
autor: MichalJ
Albo się nie rozpęta. Na Puławskiej komunikacja zastępcza też ma wydajność 1/4 czy 1/5 komunikacji zwykłej i jakoś krzyków nie ma. Nie wiem, gdzie ci pasażerowie znikają swoją drogą...

: 31 mar 2011, 10:07
autor: pawcio
Literki i wrzucanie kursów niepodstawowych (czyli na przykład obciętych o jeden przystanek na pętli) wstawia się ręcznie. Komputer później tylko według sztywnego algorytmu wyrzuca tabliczki przystankowe.

: 31 mar 2011, 10:09
autor: piotram
Wybierają inne trasy przejazdu tranzytem. Ale na Puławskiej popyt na tramwaje jest i tak mniejszy niż na JP2.

: 31 mar 2011, 10:09
autor: drapka
MichalJ pisze:Albo się nie rozpęta. Na Puławskiej komunikacja zastępcza też ma wydajność 1/4 czy 1/5 komunikacji zwykłej i jakoś krzyków nie ma. Nie wiem, gdzie ci pasażerowie znikają swoją drogą...
W 210 :)