Co zostanie po zS2
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale jednocześnie zakładasz, że przynajmniej część z pasażerów będzie chciała sobie iść i posiedzieć w tramwaju przed odjazdem. A z tym już mógłby być problem.
No tak. Ktoś może chcieć upiec 2 pieczenie przy jednym ogni czyli posiedzieć i odjechać pierwszym tramem. No to w tej sytuacji lepszy jest pomysł Glonojada ale ja się niestety pod nim nie podpiszę z prostej przyczyny: Lubię siedzieć w tramwajach
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
Wy tu sobie bebebebe, a ja powiem, że kiedyś widziałem jednostkowy przypadek (to raczej musiało być wklepanie przez ekspedytora) na OS. GÓRCZEWSKA...
Tam na budzie wisi wyświetlacz. Wyświetla on godzinę i temperaturę. Wtedy ponadto wyświetlał informacje w formacie: "L-26 15:44", "L-10 15:47", "L-26 15:50" (godziny zmyślone). Jednak jak siepostarać, to dasie.
Tam na budzie wisi wyświetlacz. Wyświetla on godzinę i temperaturę. Wtedy ponadto wyświetlał informacje w formacie: "L-26 15:44", "L-10 15:47", "L-26 15:50" (godziny zmyślone). Jednak jak siepostarać, to dasie.
No tramwaje i tak mają więcej przystanków technicznych do postoju bez pasażerów niż autobusy. A na takie ulewy jak są teraz w wawie to żadne zadaszenie nie pomoże, musiałaby być to zabudowana poczekalnia z przeszklonymi drzwiami. Tylko czy to realne?Glonojad pisze:Dlatego najlepszym rozwiązaniem są pętle z peronem zbiorczym a być może - co już może wydawać się kontrowersyjne - bez dostępu pasażerów do wagonu przed odjazdem. Tyle, że wtedy na przystanku zbiorczym zapewnić trzeba dobre warunki obsługi. Zadaszenie całoperonowe co najmniej
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
ciekawe... no ale to powinien też być standard na pętlach.JKTpl pisze:Wy tu sobie bebebebe, a ja powiem, że kiedyś widziałem jednostkowy przypadek (to raczej musiało być wklepanie przez ekspedytora) na OS. GÓRCZEWSKA...
Tam na budzie wisi wyświetlacz. Wyświetla on godzinę i temperaturę. Wtedy ponadto wyświetlał informacje w formacie: "L-26 15:44", "L-10 15:47", "L-26 15:50" (godziny zmyślone). Jednak jak siepostarać, to dasie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale dalej to nie rozwiązuje zasadniczej kwestii: stoją dwie sztuki 26, każda na innym torze. Która z tych dwudziestek szóstek ruszy pierwsza?JKTpl pisze:Wtedy ponadto wyświetlał informacje w formacie: "L-26 15:44", "L-10 15:47", "L-26 15:50" (godziny zmyślone). Jednak jak siepostarać, to dasie.
Jedyny przypadek gdzie spotkałem się z tą samą linią na dwóch peronach to Młociny a i tak wszyscy na zbiorczym wsiadają. I zadaszony jest . Ten problem nie jest aż tak szeroki na szczęście.
Szeregowy, mówisz o 26 a na Wiatraku nie ma opcji, żeby 26 stało na dwóch torach. Na Os. Górczewska tak jest? Tam chyba 5 torów jest a linii 3 więc mogliby sobie tak robić.
Szeregowy, mówisz o 26 a na Wiatraku nie ma opcji, żeby 26 stało na dwóch torach. Na Os. Górczewska tak jest? Tam chyba 5 torów jest a linii 3 więc mogliby sobie tak robić.
No i Swingi tak wyświetlają.fraktal pisze:Wystarczy założyć wyświetlacze przednie na tramwaju, które informowałyby o czasie do odjazdu. Ta 26, która ma krótszy czas do odjazdu, ruszy pierwsza.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
JKTpl pisał o Górczewskiej, i do tego się odnosiłem.Czotyk pisze:Szeregowy, mówisz o 26 a na Wiatraku nie ma opcji, żeby 26 stało na dwóch torach. Na Os. Górczewska tak jest? Tam chyba 5 torów jest a linii 3 więc mogliby sobie tak robić.
[sciana] Ty jesteś naprawdę jakiś ułomny. Całość zaczęła się od tego, _czy cztery jedynki mogą stać na Banacha_, żeby nie robić SWL.Czotyk pisze:Jedyny przypadek gdzie spotkałem się z tą samą linią na dwóch peronach to Młociny a i tak wszyscy na zbiorczym wsiadają. I zadaszony jest . Ten problem nie jest aż tak szeroki na szczęście.
ŁK
Skoro jeszcze jesteśmy na Górczewskiej... Tam w mojej opinii 2/3 wsiadających dochodzi do tramwaju od jego tyłu. Dojście od przodu jest niewygodne i tylko dla niewielu mieszkańców os. Górczewska.Czotyk pisze:No i Swingi tak wyświetlają.fraktal pisze:Wystarczy założyć wyświetlacze przednie na tramwaju, które informowałyby o czasie do odjazdu. Ta 26, która ma krótszy czas do odjazdu, ruszy pierwsza.
A gdyby tak (zakładam przypadek dwóch swingów) ta niewpuszczająca nosiła dekorację 26 KONIEC TRASY... To by się chyba zmieściło
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Pewnie tak, ale zaraz ZTM by się dopatrzył, że tak nie może być, i by wysłał swoje Szwadrony Śmierci w Fabiach.JKTpl pisze:A gdyby tak (zakładam przypadek dwóch swingów) ta niewpuszczająca nosiła dekorację 26 KONIEC TRASY... To by się chyba zmieściło
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
albo jedną zbiorczą tablicę z odjazdami i numerami stanowisk.fraktal pisze:Wystarczy założyć wyświetlacze przednie na tramwaju, które informowałyby o czasie do odjazdu. Ta 26, która ma krótszy czas do odjazdu, ruszy pierwsza.
[ Dodano: Sro 27 Lip, 2011 ]
ja się spotkałem na Placu Narutowicza dla tramwajów jadących w Nowowiejską w różnych momentach... I były takie sytuacje, że tramwaj, który teoretycznie powinien pierwszy odjechać (wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazywały z punktu widzenia pasażera) wcale pierwszy nie był.Czotyk pisze:Ten problem nie jest aż tak szeroki na szczęście.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]