Strona 7 z 21

: 18 lis 2011, 21:16
autor: biedronp
.

: 18 lis 2011, 21:21
autor: marcin89
przewoz pisze: Jeszcze jedna ciekawostka od PLK: DAŁOSIE zrobić nawet 3 minutowy takt na średnicy w szczycie. Jeszcze niedawno robili 4 minutowy. A teraz będzie mieszany. Aczkolwiek lepiej to powiedzieć, jak już SKM będzie wprowadzone.
Obecnie jest nawet 2minutowy ;) 19:42 SKM Otwock i 19:44 SKM Sulejówek ze Śródmieścia.

: 18 lis 2011, 21:45
autor: przewoz
^^ zdarza się nawet minutowy takt (pociągi ze Śródmieścia 17:32, 17:33 i 17:44) ale to wynika z rozkładów zamknięciowych, poza tym to czysta fikcja.

: 18 lis 2011, 22:08
autor: cewicz
Wiadomo na jakich kursach będzie jeździł push-pull na KM7? Bo w rozkładzie chyba jest błąd, bo wszystkie jadą przez Śródmieście, a piętrusy tam nie mogą.

: 18 lis 2011, 22:21
autor: przewoz
Fidzio wyżej podał info odnośnie piętrusów na Dęblinie:
Co do piętrusa to nie przez Pionki, to będzie 1221/2130. Super godziny prawda?

: 20 lis 2011, 12:20
autor: przewoz
No dobrze. A możemy wrócić do tematu?

Czy w tym roku (tak jak w ubiegłym) możemy się spodziewać większych korekt jeszcze przed wprowadzeniem rozkładu w życie, czy będziemy czekać, aż na prawdę KM zobaczą, gdzie jest źle?

PS: koledzy z KM > dałem kilka newsów wcześniej przykład głupiego trasowania pociągu (zaniżone czasy przejazdu). Kto i jak będzie odpowiadał za opóźnienia wynikające ze złego trasowania, czy da się to udowodnić? Moim zdaniem tak. Ale jak zmusić PLK do wzięcia odpowiedzialności za to? UTK?

: 20 lis 2011, 13:15
autor: rufio198
przewoz pisze:No dobrze. A możemy wrócić do tematu?

Czy w tym roku (tak jak w ubiegłym) możemy się spodziewać większych korekt jeszcze przed wprowadzeniem rozkładu w życie, czy będziemy czekać, aż na prawdę KM zobaczą, gdzie jest źle?
Diabli wiedzą. Raczej spodziewałbym się korekt po pierwszym tygodniu obowiązywania nowego rozkładu.
przewoz pisze:PS: koledzy z KM > dałem kilka newsów wcześniej przykład głupiego trasowania pociągu (zaniżone czasy przejazdu). Kto i jak będzie odpowiadał za opóźnienia wynikające ze złego trasowania, czy da się to udowodnić? Moim zdaniem tak. Ale jak zmusić PLK do wzięcia odpowiedzialności za to? UTK?
Tylko i wyłącznie atomem - i to jak rąbniesz w biurowiec na Targowej. W/g PLK trasowanie to wina przewoźnika, ewentualnie krasnoludków. ](*,)

Dziwi mnie że jeszcze nikt tego nie wyłapał:
Pociąg z Sochaczewa 9460/1 kończy bieg na Warszawa Zoo :D

: 20 lis 2011, 13:30
autor: Wolfchen
rufio198 pisze:Pociąg z Sochaczewa 9460/1 kończy bieg na Warszawa Zoo
A podobno "niedasię" kończyć na p.o. - no, chyba, że zjeżdża na Grochów od razu... :-k

: 20 lis 2011, 13:39
autor: rufio198
Od razu zjazd.

: 20 lis 2011, 13:45
autor: Blotny
Co to za cudak o 23:14 z Legionowa do Warszawy Zachodniej przez Centralny - SKM:

Kod: Zaznacz cały

	Legionowo 	     	 23:14 	  
	Warszawa Choszczówka   23:18 	 23:18 	   
	Warszawa Płudy 	     23:21 	 23:21 	   
	Warszawa Żerań 	     23:24 	 23:24 	   
	Warszawa Toruńska 	  23:27 	 23:28 	   
	Warszawa Praga 	    23:30 	 23:30 	   
	Warszawa Wschodnia 	 23:37 	 23:38 	   
	Warszawa Centralna 	 23:45 	 23:48 	   
	Warszawa Zachodnia 	 23:52 	  
http://rozklad.sitkol.pl/bin/traininfo. ... ackLink=tp&

: 20 lis 2011, 15:55
autor: Adam G.
Na linii do Siedlec ktoś chyba nieco zepsuł takt. Z Sulejówka Miłosnej KM było z grubsza na :18, :48 a SKM :03, :33 - czyli idealnie co 15 minut niemal przez cały dzień. Teraz spojrzałem na rozkład i widzę, że KM będą odjeżdżały na :16, :54. Brawo :D

: 20 lis 2011, 18:18
autor: Lonik
rufio198 pisze:Od razu zjazd.
Handlowo to powinien kończyć bieg na WG. Póki wszyscy nie wysiądą, póty szlak przy Jagiellonce będzie zajęty.

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Czw 08 Gru, 2011 ]
Korekta cytatu. MeWa

: 20 lis 2011, 18:30
autor: zofey
Adam G. pisze:Na linii do Siedlec ktoś chyba nieco zepsuł takt. Z Sulejówka Miłosnej KM było z grubsza na :18, :48 a SKM :03, :33 - czyli idealnie co 15 minut niemal przez cały dzień. Teraz spojrzałem na rozkład i widzę, że KM będą odjeżdżały na :16, :54. Brawo :D
Jeszcze lepsze są powroty. Stado: Siedlce, Mińsk, Miłosna w tej kolejności. Oczywiście znowu (jak w 2010) mieszkańcy Warszawy i Sulejówka rzucą się na Flirty, nie patrząc że ktoś do Siedlec chce wrócić. ](*,)

Obecnie w większości mieszczą się w pociągach do Mińska, co nikomu chyba nie przeszkadza.

: 20 lis 2011, 21:03
autor: marcin89
zofey pisze: Jeszcze lepsze są powroty. Stado: Siedlce, Mińsk, Miłosna w tej kolejności. Oczywiście znowu (jak w 2010) mieszkańcy Warszawy i Sulejówka rzucą się na Flirty, nie patrząc że ktoś do Siedlec chce wrócić. ](*,)
Ci z Mińska i innych wiosek po drodze też zapewne się wbiją do flirta i nie poczekają na Mińsk... Jedynie zofey będzie grzecznie czekał na swój pociąg #-o który zimą zamarznie i zostanie odwołany ;)

: 20 lis 2011, 22:10
autor: przewoz
Ja poczekam na Mińsk, który zamarznie i w końcu pojadę jak cała reszta następnym Flirtem :P. Ale to mnie nie pociesza. Nie o to chodzi, żeby specjalnie przepuszczać pociągi.
Zrobiłem sobie zestawienie. Między 15.30 a 19 jest 15 pociągów KM na odcinku Warszawa - Mińsk, a będzie 12. Albo będzie cudowne rozmnożenie jednostek Flirtowych, albo życzę powodzenia.