Strona 7 z 32

: 14 lis 2011, 21:35
autor: px33
Tylko dobrze żeby jeszcze były pogrupowane żeby nie trzeba się było przedzierać przez tysiąc pozycji żeby dotrzeć do tego, co się potrzebuje. Jak wygląda obsługa tego Macrosystemu, bo mam nadzieję, że nie jest aż tak fatalnie jak w nowych R&G

[ Dodano: |14 Lis 2011|, 2011 21:36 ]
Domasq12 pisze:Uważam, że w sterowniku powinny być tylko brygady obsługiwane przez daną zajezdnię (bądź ajenta), ewentualnie wszystkie brygady linii obsługiwanych przez nią.
A rezerwy? A komunikacja zastępcza (ale tutaj przydałaby się funkcja skracania linii do danego punktu)?

Jeśli system ma kilka gigabajtów pamięci to co to za różnica czy zostanie wysłany większy czy mniejszy (nieznacznie, o może kilka megabajtów) plik

: 14 lis 2011, 21:40
autor: Desert
Domasq12 pisze:Wozy miały wyjechać dopiero w poniedziałek, nieprawdaż?
I ?

: 14 lis 2011, 21:40
autor: Domas
px33 pisze:Tylko dobrze żeby jeszcze były pogrupowane żeby nie trzeba się było przedzierać przez tysiąc pozycji żeby dotrzeć do tego, co się potrzebuje. Jak wygląda obsługa tego Macrosystemu, bo mam nadzieję, że nie jest aż tak fatalnie jak w nowych R&G
Na początku powinny być dwie opcje - wpisz lub wybierz, ułatwiło by to znacznie wybór linii i brygady.
px33 pisze:A rezerwy? A komunikacja zastępcza (ale tutaj przydałaby się funkcja skracania linii do danego punktu)?

Jeśli system ma kilka gigabajtów pamięci to co to za różnica czy zostanie wysłany większy czy mniejszy (nieznacznie, o może kilka megabajtów) plik
OK, uznam, że się znasz (i chyba tak jest :-$ ). Zakładając, że kierowca wybierze opcje wybierz (nawiązując do mojej opinii parę linijek wyżej) to musi szukać na całej liście jednej pozycji, a z tego co wiem to nowy system dla MZA potrafi się zacinać.
Desert pisze:I ?
I to, że zakład pośpieszył się z wypuszczeniem wozów na miasto, było przyczyną już dwóch albo trzech awarii.

: 14 lis 2011, 21:42
autor: Desert
Domasq12 pisze:Na początku powinny być dwie opcje - wpisz lub wybierz, ułatwiło by to znacznie wybór linii i brygady.
Muszą być obie jak to w Macrosystemie...

: 14 lis 2011, 21:44
autor: Domas
Desert pisze:
Domasq12 pisze:Na początku powinny być dwie opcje - wpisz lub wybierz, ułatwiło by to znacznie wybór linii i brygady.
Muszą być obie jak to w Macrosystemie...
Szczerze? Spotkałem się jedynie z opcją wybierz (czyli linia+brygada) i wpisz (tutaj tylko linia+kierunek, bez rozkładu), a przydałoby się uzupełnić opcję "wpisz".

: 14 lis 2011, 21:48
autor: mobil one
:arrow: "ZTM-WG. ROZKŁADU"
:arrow: "ZTM -NAPISY STAŁE"
te opcje masz na myśli ?

: 14 lis 2011, 21:49
autor: px33
Domasq12 pisze: Na początku powinny być dwie opcje - wpisz lub wybierz, ułatwiło by to znacznie wybór linii i brygady.
Inaczej - wybór z wyszukiwarką na żywo (jak notabene we wszystkich współczesnych systemach informatycznych projektowanych z głową i dla tzw. zwykłego użytkownika). No i grupy. Prawidłowy projekt powinien wyglądać tak:
1. Początkowy ekran wyboru linii, belki z grupami/kategoriami (najlepiej gdyby mogły się zazębiać i tworzyć drzewko możliwości), pole wyszukiwania
1a. Po wyborze grupy lista linii w danej grupie (i podgrup, leksykograficznie), plus pole wyszukiwania
1b. Po wpisaniu czegoś w pole wyszukiwania, lista pozycji wg hierarchii z grup (plus może ewentualnie wybór na podstawie położenia pojazdu i pory dnia/nocy, tak żeby wieczorem sugerowało nocne, a w dzień dzienne, tylko taki bajer wymaga dobrej struktury zapisu albo mocnego sprzętu)

: 14 lis 2011, 21:50
autor: mobil one
Domasq12 pisze:Uważam, że w sterowniku powinny być tylko brygady obsługiwane przez daną zajezdnię (bądź ajenta), ewentualnie wszystkie brygady linii obsługiwanych przez nią.
Tak jest na przykład w autokomputerach "Macro-System" w Mobilisie.

: 14 lis 2011, 22:02
autor: Olek007
beni pisze:Dostawy można podsumować:

SU12 - 1520-33 > R10 (1530-33 w dniu 14.11)
SU18 - 8500-02 > R7 ( dnia 14.11 dojadą )
SU18 - 8550-55 > R6
SM10 - 1020-23 > R7 ( dnia 14.11 dojadą )

Pozdrawiam.
I nówki na Woronicza w końcu przyjechały?

: 14 lis 2011, 22:03
autor: radeom
Bez przesady, afera o nic. Wg mnie to dobrze, że są wgrane wszystkie linie i nie ma o co robić szumu. A jak znowu będzie jakaś zetka za SKM-kę, to nawet wszystko już wgrane. :D

: 14 lis 2011, 22:05
autor: 1000
Olek007 pisze:
I nówki na Woronicza w końcu przyjechały?
Przyjechały - widziałem 3 sztuki na Połczyńskiej ok 21.20

: 14 lis 2011, 22:08
autor: bepe
Jechałem 8551 na 190. Generalnie tak sobie. Brak tylnej rzeźni jest dość dokuczliwy, zwłaszcza na tak obciążonych liniach jak 190. Do tego jeszcze siedzenia zawalające tę rzeźnię są umieszczone dokładnie na wysokości słupka między oknami i sięgającego aż do podłogi, więc ciężko jest wygodnie usiąść. Przednia rzeźnia też nie za duża, a jeszcze zostanie zastawiona biletomatem (brak siedzeń na lewym przednim kole niewiele tu rekompensuje). Z pięciu wyświetlaczy wewnętrznych działał tylko boczny za przegubem. W dodatku system informacji działał do przystanku Młynarska. Potem się zacięło, następnie cofnęło się na Wola-Ratusz, potem kierowca coś próbował naprawić, ale przeskakiwało tylko między tymi dwoma przystankami, więc do Górczewskiej wóz dojechał z Młynarską na wyświetlaczu. Oczywiście od tego umilkł też Knapik. Fajny natomiast jest pomysł z numerem linii na szybie po prawej stronie. Mam też wrażenie, że ogrzewanie działało dość "punktowo", tzn. panowała w pojeździe nierówna temperatura.

: 15 lis 2011, 0:32
autor: fraktal
bepe pisze:Jechałem 8551 na 190. Generalnie tak sobie. Brak tylnej rzeźni jest dość dokuczliwy, zwłaszcza na tak obciążonych liniach jak 190.
Ale przecież tylna rzeźnia w solarisach nie była jakaś pokaźna. Po prostu te dwa fotele, które były z przodu zostały przeniesione do tyłu, żeby liczba miejsc siedzących się pewnie zgadzała. Może niepotrzebnie, ale wciąż uważam, że stosunek przestrzeni dodanej w części przedniej do zabranej w części tylnej jest wprost proporcjonalny, jeśli nie zupełnie taki sam. Owszem, biletomat będzie bruździł, ale na razie go nie ma (może dlatego Macrosystem, żeby biletomaty tak podłączyć jak ma Mobilis :-k ), więc nie ma co się na zapas martwić.

: 15 lis 2011, 2:52
autor: 5690
Czyli aktalnie jakie autobusy sa i jakie nr tab ? I kiedy dojechały

: 15 lis 2011, 7:15
autor: ashir
fraktal pisze:Ale przecież tylna rzeźnia w solarisach nie była jakaś pokaźna. Po prostu te dwa fotele, które były z przodu zostały przeniesione do tyłu, żeby liczba miejsc siedzących się pewnie zgadzała.
A w Mobilisie mają drugą rzeźnię i nie mają dwóch siedzeń z przodu.