Strona 7 z 14

: 25 sty 2012, 12:03
autor: MichalJ
No to już trudno. Dziś przecież te linie przystanku tam nie mają, to i mieć nie muszą. Za to obsługa GUS na wspólnym przystanku byłaby pozytywna.
(Czy przy Lotniku wolno zawracać? Bo np. przy Centralnym - formalnie nie, bo są kierunkowe sygnalizatory do skrętu :) :) :) ).

: 25 sty 2012, 12:08
autor: Kosiniak
182 przerzuconym z Łukowskiej na Ostrombramską na przykład.
a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie? :neutral:

: 25 sty 2012, 12:16
autor: bepe
Kosiniak pisze:a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie?
Też 182. Z Ostrobramskiej. Daleko nie jest. Poza tym jest jeszcze 158.

: 25 sty 2012, 12:34
autor: Gdynianin
bepe pisze:
Kosiniak pisze:a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie?
Też 182. Z Ostrobramskiej. Daleko nie jest. Poza tym jest jeszcze 158.
Brawo... =D> Im dalej idzie tu dyskusja tym więcej głupich pomysłów wpada . Wywalenie częstej linii z Łukowskiej, usunięcie wspólnego przystanku przy Politechnice itd. itp. W ramach poprawiania sytuacji na jednej pętli chcemy popsuć komunikację na całej TŁ i w okolicach?

: 25 sty 2012, 12:38
autor: pawcio
MichalJ pisze:Czy przy Lotniku wolno zawracać?
Formalnie tak, tylko łuk dramatycznie ciasny.
grzegorz pisze:Wydaje mi się, że darcie szat, że Ostrobramska straci wspólny przystanek porządnego zestawu 520, 525 oraz marginalnych 502, 514, możemy sobie darować. Nie wiem, czy z 502, 514 nie powinno się zrobić ekspresów do obsługi Wesołej, albo ewentualnie wyciąć. Tak, czy siak: zapomnieć o nich w kontekście podaży na Ostrobramskiej właśnie. Nie są godne strzępienia języka w tym wątku, z uwagi na żałosną częstotliwość.
Nie da się ukryć, że odcięcie tych linii od Waryńskiego pomogłoby tym liniom trochę zdechnąć.

: 25 sty 2012, 12:45
autor: KwZ
bepe pisze:Za późno, Tarchominowi już naobiecywali bezpośrednich autobusów wszędzie.
Za 3 miesiące pomiary wykażą... Sorry, takie są realia.
bepe pisze:nawet bez postoju tam (postoje tylko na Nowodworach)
Chyba nie ma potrzeby - jak nie na Dzikiej, to na CH Arkadia powinno być miejsce.
bepe pisze:Nie wiem natomiast, czy przeznaczanie przystanku 510 dla 502 i 514 to najmądrzejszy pomysł.
Może niekoniecznie najlepszy, ale imo lepsze to niż wysadzanie pasażerów na jezdni (!).
grzegorz pisze:Tak, czy siak: zapomnieć o nich w kontekście podaży na Ostrobramskiej właśnie.
To da się zrobić, tylko jest droższe brygadowo. Wszak te 4 autobusy/h musiałbyś skądś wziąć (tudzież nadpodaż zza Marsa).
pawcio pisze:Nie da się ukryć, że odcięcie tych linii od Waryńskiego pomogłoby tym liniom trochę zdechnąć.
Tylko aby to nie był główny cel zmian 8-(

: 25 sty 2012, 12:47
autor: grzegorz
pawcio pisze:Nie da się ukryć, że odcięcie tych [502, 514] linii od Waryńskiego pomogłoby tym liniom trochę zdechnąć.
Taak? A czemu? Mam wrażenie, że niektórzy uważają, że z metra na przystanki przy TŁ jest daleko. Nie zgadzam się - nigdy nie jest mi daleko. No, może jestem za młody, ale podkreślmy: ,,daleko'', to może być do jednego z nich.
Fakt, do 118, 519 przesiadka byłaby niewygodna. O to chodzi?

: 25 sty 2012, 12:49
autor: pawcio
Nie. Odcięte by zostały od 520 i 525. A to jednak te linie niosą główny ciężar transportu Ostrobramskiej. Nikt nie pójdzie do pary 502+514 (razem co 15 minut, w tą stronę koordynacja jeszcze działa), skoro na Waryńskiego ma dużo silniejsze 520 wsparte 525. Na tej samej zasadzie swego czasu zdechło 410.

: 25 sty 2012, 12:50
autor: Rosa
Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.

: 25 sty 2012, 12:55
autor: Bastian
Rosa pisze:Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.
A potem i tak stoisz na światłach, albo i dwóch.

[ Dodano: |25 Sty 2012|, 2012 12:56 ]
grzegorz pisze:
Bastian pisze: Przy czym żadne z nich nie jedzie tam, skąd byli wnioskodawcy uruchamiania tych przystanków dla czerwońców.
A dokąd jeżdżą, że przesiąść się nie mogą?
Do Rembertowa, Marysina, Miłosny... :-"

: 25 sty 2012, 12:57
autor: MichalJ
No ale z drugiej strony - czy sensem istnienia 502 i 514 są przypadkowi pasażerowie na Ostrobramską?

: 25 sty 2012, 12:59
autor: pawcio
MichalJ pisze:No ale z drugiej strony - czy sensem istnienia 502 i 514 są przypadkowi pasażerowie na Ostrobramską
Nie są. Ale to oni utrzymują zapełnienie tych linii, szczególnie 502.

: 25 sty 2012, 13:00
autor: KwZ
Połowicznie tak (tj. z połowa ich pasażerów). Bez nich należałoby je dobić, ale to nie przechodzi politycznie. I tak w koło Macieju... Odcięcie ich od tych przypadkowych pasażerów pokazałoby, jak mało ludzi jeździ nimi z Zapłowiecza, co pozwoliłoby je dobić i zrobić porządną reformę w Woli Grzybowskiej (np. silne 173) i Starej Miłosnej.

: 25 sty 2012, 13:05
autor: Rosa
Bastian pisze:
Rosa pisze:Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.
A potem i tak stoisz na światłach, albo i dwóch.
A na TŁ to niby nie stoisz tylko śmigasz po czerwonym.
NA TŁ swiatła maja i piesi i potem autobusy. Szanse na to że przejdzie sie na zielonym a potem jeszcze zdąży na autobus który tez przejedzie na swoim zielonym sa minimalne. Tylko dobry sprinter w połączeniu ze sprawnie ruszającym kierowca moga tego dokonać. Na Waryńskiego masz klasyczne 50/50. Albo przejedziesz albo stoisz na JEDNYCH światłach.

: 25 sty 2012, 13:11
autor: grzegorz
pawcio pisze:Nie. Odcięte by zostały od 520 i 525. A to jednak te linie niosą główny ciężar transportu Ostrobramskiej. Nikt nie pójdzie do pary 502+514 (razem co 15 minut, w tą stronę koordynacja jeszcze działa), skoro na Waryńskiego ma dużo silniejsze 520 wsparte 525. Na tej samej zasadzie swego czasu zdechło 410.
W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525. Na Ostrobramskiej 182 nie staje raptem przy ,,Promenadzie'', a do ,,Promenady'' można jechać ,,aby do przodu'' i ewentualnie przesiąść się na Pl. na Rozdrożu. Zresztą, o czym my tu mówimy? Jeśli Wesoła nie zapełnia 4 autobusów na godzinę, to nie ma co tam pchać dwóch długich linii. Zdecydujmy się: czyje problemy mają 502 i 514 rozwiązywać? ,,Promenady''? To zakrańcować na Witolinie. Wesołej? Jeśli zapełniają się w Wesołej, to na Ostrobramskiej i tak mały z nich pożytek. No, chyba, że w DS (bo nie DP, chyba?!) są dowozówkami do ,,Promenady''. Wtedy robimy ,,kolejne 409'' - linie okresowe z kursami w DS.
Rosa pisze:Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.
Gdybyż to wszędzie w Warszawie tak było, że tylko w jednym kierunku, tylko jedne światła o niezbyt długim cyklu, ehhh, rozmarzyłem się.

[ Dodano: |25 Sty 2012|, 2012 13:18 ]
KwZ pisze:Połowicznie tak (tj. z połowa ich pasażerów). Bez nich należałoby je dobić.
Nie, na solówki, odprzystankowić na TŁ, żeby rozdzielic potoki.
Basian pisze: Do Rembertowa, Marysina, Miłosny... :-"
Akurat jadący do Miłosny nie są ,,przypadkowymi pasażerami'' - oni wsiąda tam, gdzie bedzie przystanek ich 502. Dla nich możliwość podjechania 520 jest psu na budę.