Strona 7 z 9

: 19 lis 2012, 14:57
autor: BJ
Nadal?!
Do kiedy?

: 19 lis 2012, 15:03
autor: person
Do końca stycznia.

: 21 lis 2012, 12:37
autor: jasiu
Jeśli kogoś interesuje, to 8 grudnia będą ciekawe zwiększenia zestawień składów, w związku z podsyłem wagonów na nowe pociągi:
- Sobieski do Wiednia (podsył składu na Comeniusa)
- Praha do Warszawy (prawdopodobnie na Varsovię)
- Vltava do Bohumina (choć oficjalnie grupa krajowa startuje od 09.12)

: 21 lis 2012, 19:46
autor: bohunu
jasiu pisze:Jeśli kogoś interesuje, to 8 grudnia będą ciekawe zwiększenia zestawień składów, w związku z podsyłem wagonów na nowe pociągi:
- Sobieski do Wiednia (podsył składu na Comeniusa)
- Praha do Warszawy (prawdopodobnie na Varsovię)
- Vltava do Bohumina (choć oficjalnie grupa krajowa startuje od 09.12)
Tak swoją drogą Prahę zacznie wystawiać DKV Praha a nie Bohumin, a standard składu ma się w końcu poprawić.

: 29 lis 2012, 23:15
autor: Wolfchen
Ale i PR mają kilka pozytywnych nowości. Przede wszystkim wydłużono relację pociągu InterRegio "Łysica", który jeździł z Wrocławia przez Katowice do Kielc na relację do Lublina i Chełma. - Pojawi się też zupełnie nowa propozycja. Będzie to łącznik od "Łysicy", który pojedzie z Kielc przez Staszów w kierunku Przemyśla. To reaktywacja ruchu pasażerskiego na tej linii - zapowiada Robert Zaborski, dyrektor Świętokrzyskiego Zakładu PR.

Całość tu
Co prawda raz w tygodniu, ale zaliczyć trzeba... 8-(

: 11 gru 2012, 13:10
autor: fik
Posty o cegle magicznie znalazły się w temacie o cegle.

: 12 gru 2012, 18:00
autor: BJ
Nie bardzo wiedziałem, gdzie by to pasowało, ale chyba tu najbardziej.

PR na ichniejszym Fb urodziło kilka dni temu takie coś:
Czy wiecie, że w nowym rozkładzie jazdy wchodzącym w życie od dzisiaj, pociąg interREGIO „Cisy” z Dorohuska będzie zatrzymywał się na stołecznych przystankach: Powiśle (godz. 8.42), Śródmieście (8.44) i Ochota (8.47)?
I moje pytanie: cóż to za zwyczaje? Pociąg dalekobieżny planowo przez średnicę?

: 12 gru 2012, 18:05
autor: Wolfchen
Zdarza się tak, jak na dalekobieżnej nie ma slotów w danym momencie ;)

: 12 gru 2012, 20:57
autor: przewoz
BJ pisze:cóż to za zwyczaje? Pociąg dalekobieżny planowo przez średnicę?
Tak, tak miało być, bo nie było dla nich miejsca i tak też zostało.

Nie pierwszy chyba raz, bo IRy czasem zaglądały na Śródmieście i nawet były w nich honorowane bilety ZTM na zasadach Wspólnego Biletu,

: 15 gru 2012, 17:09
autor: Bernard
przewoz pisze:Nie pierwszy chyba raz, bo IRy czasem zaglądały na Śródmieście i nawet były w nich honorowane bilety ZTM na zasadach Wspólnego Biletu
To w "Cisach" nie będzie wspólnego biletu? W ogóle w jakimś IR wspólny bilet jest honorowany?

: 15 gru 2012, 17:23
autor: rufio198
W dzień dwa pociągi dalekobieżne przejeżdżają przez średnice podmiejska w kierunku Zachodnim - są to wspomniane ,,Cisy'' i TLK z Lublina po 16

: 22 gru 2012, 22:27
autor: vernalisadonis
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego pociągi TLK jadące od strony Radomia w kierunku Warszawy jadą przez Dęblin i Pilawę? oraz czemu pociągi jadące w kierunku Lublina jadą przez Rembertów, Sulejówek?

: 22 gru 2012, 23:03
autor: KwZ
To pierwsze to pewnie ze względu na remont linii Warszawa - Radom.
To drugie to dlatego, że PLK nie wie, czy pociągi z Lublina mają jechać przez Falenicę i mieszać się z ruchem aglo, czy przez Mińsk Mazowiecki i szybką linią nr 2. Problem w tym, że Mińsk - Pilawa jest jednotorem.

: 22 gru 2012, 23:06
autor: fik
KwZ pisze:To pierwsze to pewnie ze względu na remont linii Warszawa - Radom.
Ano, pierwszy post tematu.
KwZ pisze:Problem w tym, że Mińsk - Pilawa jest jednotorem.
Otwock-Pilawa toże, a ruch troszkę większy.

: 22 gru 2012, 23:14
autor: vernalisadonis
A jeszcze jedno czy te pociągi TLK od strony Radomia jadą po trasie Dęblin, Pilawa, Falenica czy Dęblin, Pilawa, Sulejówek?