: 19 lis 2012, 14:57
Nadal?!
Do kiedy?
Do kiedy?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Tak swoją drogą Prahę zacznie wystawiać DKV Praha a nie Bohumin, a standard składu ma się w końcu poprawić.jasiu pisze:Jeśli kogoś interesuje, to 8 grudnia będą ciekawe zwiększenia zestawień składów, w związku z podsyłem wagonów na nowe pociągi:
- Sobieski do Wiednia (podsył składu na Comeniusa)
- Praha do Warszawy (prawdopodobnie na Varsovię)
- Vltava do Bohumina (choć oficjalnie grupa krajowa startuje od 09.12)
Co prawda raz w tygodniu, ale zaliczyć trzeba...Ale i PR mają kilka pozytywnych nowości. Przede wszystkim wydłużono relację pociągu InterRegio "Łysica", który jeździł z Wrocławia przez Katowice do Kielc na relację do Lublina i Chełma. - Pojawi się też zupełnie nowa propozycja. Będzie to łącznik od "Łysicy", który pojedzie z Kielc przez Staszów w kierunku Przemyśla. To reaktywacja ruchu pasażerskiego na tej linii - zapowiada Robert Zaborski, dyrektor Świętokrzyskiego Zakładu PR.
Całość tu
I moje pytanie: cóż to za zwyczaje? Pociąg dalekobieżny planowo przez średnicę?Czy wiecie, że w nowym rozkładzie jazdy wchodzącym w życie od dzisiaj, pociąg interREGIO „Cisy” z Dorohuska będzie zatrzymywał się na stołecznych przystankach: Powiśle (godz. 8.42), Śródmieście (8.44) i Ochota (8.47)?
Tak, tak miało być, bo nie było dla nich miejsca i tak też zostało.BJ pisze:cóż to za zwyczaje? Pociąg dalekobieżny planowo przez średnicę?
To w "Cisach" nie będzie wspólnego biletu? W ogóle w jakimś IR wspólny bilet jest honorowany?przewoz pisze:Nie pierwszy chyba raz, bo IRy czasem zaglądały na Śródmieście i nawet były w nich honorowane bilety ZTM na zasadach Wspólnego Biletu
Ano, pierwszy post tematu.KwZ pisze:To pierwsze to pewnie ze względu na remont linii Warszawa - Radom.
Otwock-Pilawa toże, a ruch troszkę większy.KwZ pisze:Problem w tym, że Mińsk - Pilawa jest jednotorem.