: 07 lis 2008, 16:42
www.pruszkow.pl napisał:
Miasto mobilizuje ludzi na sesje RMXXVIII SESJA RADY MIEJSKIEJ W PRUSZKOWIE
W dniu 13 listopada 2008 roku o godzinie 16.30 w sali konferencyjnej Spółdzielczego Domu Kultury przy ul. Hubala 5 w Pruszkowie odbędzie się XXVIII Sesja Rady Miejskiej.
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
XXVIII SESJI RADY MIEJSKIEJ W PRUSZKOWIE
1. O twarcie obrad sesji.
2. Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 23 października 2008 roku.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Podjęcie dwóch uchwał w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2008 rok.
5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowych dla zakładów budżetowych.
6. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy finansowej Miasta Pruszkowa dla Powiatu Pruszkowskiego z przeznaczeniem na zakup kamery termowizyjnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia liczby przeznaczonych do wydania nowych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia z Gminami: Błonie, Brwinów, Grodzisk Mazowiecki, Leszno, Michałowice, Milanówek, Nadarzyn, Podkowa Leśna.
9. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia zadań lokalnego transportu zbiorowego.
10. Podjęcie uchwały wyrażającej stanowisko Rady w sprawie dróg wojewódzkich.
11. Podjęcie uchwały w sprawie protestu Dyrektora ZTL "Pruszkowiacy" Pani Danuty Jaśkiewicz wzywającego Radę Miejską w Pruszkowie do uchylenia uchwały nr XXIV/239/08.
12. Informacja o oświadczeniach majątkowych radnych.
13. Informacja z działalności Prezydenta Miasta Pruszkowa za okres od 14 października 2008 roku do 3 listopada 2008 r.
14. Interpelacje, zapytania, wolne wnioski.
15. Komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.
16. Zamknięcie obrad sesji.
Uwaga !
Jeden z projektów uchwał wpisanych do pkt. 4 porządku obrad dot. zmian w budżecie na kwotę 32 500 zł. na pokrycie kosztów wprowadzenia "wspólnego biletu ZTM-KM" na terenie miasta Pruszkowa radni otrzymali w materiałach na sesję w dniu 23 października 2008 r.