: 22 kwie 2012, 10:48
Czyżby jednak 17 miało wrócić na Służewiec? Mogłoby 33...pawcio pisze:Od maja będą się przebierać na 17 i tyle.
Czyżby jednak 17 miało wrócić na Służewiec? Mogłoby 33...pawcio pisze:Od maja będą się przebierać na 17 i tyle.
+1MichalJ pisze:Jeżeli mamy linię co 5 i dzięki dodaniu brygad(y) można z niej zrobić przez godzinę (czy nawet pół) linię co 4, to fajn.
Ale jeżeli dajemy wtyczkę i wychodzi 5-5-5-5-5-5-3-2-5-5-5-5-5-5 no to sorry, co to może pomóc? No chyba że jest jeden konkretny kurs wyjątkowo obłożony dojazdem np. na punkt 8:00, ale wątpię, żeby te wtyczki akurat tak trafiały.
Teoretycznie nie może, a praktycznie może, bo nigdy to nie jest 5-5-5 i po prostu inaczej się rozkłada potok. A jeśli ktoś przypadkiem zauważy/dowie się, że o 7:45 jest pusto w tramwajach, a o 7:55 już nie, to też może będzie celował 10 minut wcześniej.MichalJ pisze:Jeżeli mamy linię co 5 i dzięki dodaniu brygad(y) można z niej zrobić przez godzinę (czy nawet pół) linię co 4, to fajn.
Ale jeżeli dajemy wtyczkę i wychodzi 5-5-5-5-5-5-3-2-5-5-5-5-5-5 no to sorry, co to może pomóc? No chyba że jest jeden konkretny kurs wyjątkowo obłożony dojazdem np. na punkt 8:00, ale wątpię, żeby te wtyczki akurat tak trafiały.
Jest to 61/108+164216 pisze:Jaka jest BWL na 164 i z czym sie łaczy
Z grupy przetargowej "Południe".bartoni722 pisze:739+700. Na Scanię z PKSu.
To jest chyba kurs o 6:53 ze Strumykowej Metro Wilanowska.bartoni722 pisze:Rano zwiększa częstotliwość na 739 (kursy z ZP "Strumykowa")