Strona 61 z 67

: 31 maja 2013, 12:08
autor: fik
Niezależnie od wejścia w życie biletu relacyjnego 29,90 < 30,90

: 31 maja 2013, 13:11
autor: person
No tak, zapomniałem o obowiązywaniu PwDC :oops:

: 01 lip 2013, 9:49
autor: tomstak
W piątek do Łodzi zmierzał skład 57-3004+1222, o ile 3004 to żadna nowość, o tyle 1222 wyjechał z mińska już po przebudowie.

: 02 sie 2013, 17:58
autor: moonwalker
Dlaczego w Warszawie Centralnej nie ma biletomatow PR? IC sa wszedzie ale tam biletu na PR nie kupie..

: 04 sie 2013, 20:48
autor: przewoz
Mnie bardziej interesuje, dlaczego tam nie ma biletomatów uniwersalnych (chyba Mennicy), które można spotkać na niektórych innych dworcach. I PR i IC...

: 05 sie 2013, 14:28
autor: fik
moonwalker pisze:Dlaczego w Warszawie Centralnej nie ma biletomatow PR?
Pewnie z tego samego powodu, dla którego w Gdyni Głównej nie ma biletomatów KM - ograniczone zainteresowanie.

: 05 sie 2013, 17:59
autor: moonwalker
Haha no przepraszam Cie, ale porownanie totalnie z czapy. Ile pociagow KM odjezdza z Gdyni a ile PR z Warszawy.

No wlasnie.

: 05 sie 2013, 19:21
autor: fik
moonwalker pisze:Ile pociagow KM odjezdza z Gdyni
Mało.
moonwalker pisze:a ile PR z Warszawy.
Też mało.

No właśnie.

: 05 sie 2013, 19:34
autor: MichalJ
Te proporcje nie są rzędu 0.2 do 5?

: 05 sie 2013, 20:14
autor: fik
No tak, ale Przewozy Regionalne to największy przewoźnik kolejowy w Polsce, inwestowanie w biletomaty w mieście, z którego odjeżdża w porywach kilkanaście pociągów dziennie o niepewnej przyszłości w momencie, gdy są dworce odprawiające znacznie więcej podróżnych PRów nie jest IMVHO specjalnie pożądanym działaniem. Przewoźnik ma trzy kasy w Warszawie oraz doskonały system sprzedaży internetowej, naprawdę wystarczy.

: 05 sie 2013, 20:27
autor: przewoz
Zapytam inaczej:
dlaczego tam nie ma biletomatów uniwersalnych (chyba Mennicy), które można spotkać na niektórych innych dworcach. I PR i IC...
??

Czyżby "bo tak rządzi pekape" i albo IC albo nic?

: 05 sie 2013, 21:31
autor: fik
Śmiem twierdzić, że taka inwestycja wciąż byłaby daleko na liście priorytetów przewoźnika.

: 05 sie 2013, 21:37
autor: Vilén
przewoz pisze:Czyżby "bo tak rządzi pekape" i albo IC albo nic?
Raczej dlatego, że mamy defektywny i absurdalny system sprzedaży biletów, gdzie kasy i biletomaty zamiast być obsługiwane przez PKP SA czy tam PKP PLK, należą do poszczególnych przewoźników, i dzięki temu nie w każdej kasie można kupić bilet na każdy rodzaj pociągu. Burdel biletomatowy jest tylko przedłużeniem tego trendu…

: 05 sie 2013, 23:42
autor: przewoz
fik pisze:Śmiem twierdzić, że taka inwestycja wciąż byłaby daleko na liście priorytetów przewoźnika.
Myślę, że priorytetem to taka inwestycja powinna być dla całej grupy PKP z Karnowskim na czele, który twierdzi, że "poprawiają wizerunek kolei". Jakoś tego nie widać, pewnie dlatego, że dla PKP SA, podobnie jak dla MI liczyś się będzie Cargo, IC, Energetyka, PLK. Samorządowe niech się wypchają ;)

: 07 sie 2013, 13:41
autor: TOMEK
Czy skład IR Matejko wraca do Krakowa następnego dnia jako IR Starzyński.