: 03 kwie 2007, 20:54
Nie, miałem nieprzyjemność przejechać się po podkładach dzięki uprzejmości PKP PLK SA i 01 musiała wrócić do newagu.rufio198 pisze:A 6 co?Poszedł na żyeltki?
Nie, miałem nieprzyjemność przejechać się po podkładach dzięki uprzejmości PKP PLK SA i 01 musiała wrócić do newagu.rufio198 pisze:A 6 co?Poszedł na żyeltki?
Co było wyjaśnione w postach chwilowo usuniętych, które gościnnie pozwoliłem sobie przywrócić:gburek pisze:Nie, miałem nieprzyjemność przejechać się po podkładach dzięki uprzejmości PKP PLK SA i 01 musiała wrócić do newagu.rufio198 pisze:A 6 co?Poszedł na żyeltki?
inż. Glonojad 22.03.2007 pisze:A wg ztm.news, dzisiaj jeździł dwuskład 14WE. Nie wiadomo jednak, czy obie czynne.
Mogę rzucić trochę światła na tę tajemniczą historięPremo 23.03.2007 pisze:2 jednostki zdefektowały na olszynce. Do tej pory nie jeżdżą. Trzecia jednostka padła w trasie i stąd dwukibel
Bastian w sms-ie 22.03.2007 o 12:43 pisze:Ale jaja! Kierownik SKM wywalil wszystkich na Zachodnim i powiedzial, ze dostali polecenie zakonczyc bieg, bo musza zrealizowac inne zadanie:0 I odjechal w kierunku Wloch na pusto! Za to oglosili, ze SKM z Pru zwiekszyl opoznienie do 40 minut. Tylko co zawinili pasazerowie, majacy 35 minut do nastepnej?:/
Po tym, jak zostałem wystawiony na peron na DWZ i odczekałem te pół godziny na następny kurs (skład 06), tuż przed jego odjazdem (czyli o 13:00) widziałem, jak wracał z pasażerami ten skład, który został wcześniej opróżniony (bodajże 04, ale nie dam za to głowy). Spotkałem na dworcu Bohuna (do którego posłałem te sms-y) i wymyśliliśmy, że pewnie skład został wysłany bez postojów, aby szybciej go podstawić z powrotem. Tylko że w ten sposób dla 4-minutowego zysku pasażerów w stronę Sulejówka narażono na 35-minutową stratę pasażerów w stronę Pruszkowa.Bastian w sms-ie 22.03.2007 o 13:40 pisze:W Pru oprocz 06, ktorym jechalem, stalo zepsute 03 oraz 05 w stanie niewiadomym.
OJP, Bareja by tego nie wymyśliłBastian pisze:Ale jaja! Kierownik SKM wywalil wszystkich na Zachodnim i powiedzial, ze dostali polecenie zakonczyc bieg, bo musza zrealizowac inne zadanie:0 I odjechal w kierunku Wloch na pusto!
Można się spóźnić raz albo dwa ale nie codziennie. Pasażera nie interesuje że ktoś kto układał rozkład wymyślił 4 minutowy czas na zmianę kabiny, że pociąg się zepsuł, wykoleił czy inne cuda.Bastian pisze:Generalnie zaś, mimo całej mej sympatii do SKM i 14WE, muszę się jednak zgodzić ze sceptykami. Nie wnikam, co i dlaczego się psuje, natomiast z przykrością muszę potwierdzić, że jako przewoźnik SKM jest firmą dość zawodną
To już z kolei przesada w drugą stronę. Zarówno z Pruszkowa, jak i ze Śródmieścia odjeżdżam zadziwiająco punktualnie, a jeśli jest paruminutowe opóźnienie, to w obydwu przypadkach wynika z przepuszczania jakiegoś opóźnionego kibla KM (na Śródmieściu zazwyczaj jest to pociąg z Mińska na 9:05, opóźniony o kwadrans).Premo pisze:Można się spóźnić raz albo dwa ale nie codziennie.
Ale gdzie w tym wina SKM? Ciężko, żeby wcisnął się na styk niemalże co do minuty po całej trasie, a takie przypadki są spowodowane brakiem koordynacji rozkładów KM i SKM, co wkrótce ma się zmienić.Premo pisze:Przykład poc. 7:04 z Miłosnej. Bardzo rzadko, żeby nie powiedzieć w ogóle nie odjeżdża o rozkładowej porze. Spowodowane jest to tym że rozkładowo ma przyjazd o 7:00. Gdy nie zdąży i spóźni się 2 minuty musi przepuścić odjeżdżający pociąg do Grodziska. W ten sposób łapie 5 minut opóźnienia zanim jeszcze wjedzie na stację. Potem jeszcze czas na zmianę kabiny i kolejne 5 minut z głowy. Tyle że tak się dzieję prawie codziennie i zamiast o 7:04 pociąg odjeżdża 7:10-11
To samo można było powiedzieć podczas remontu tunelu średnicowego gdzie wszyscy całą winą za opóźnienie otwarcia obarczali bogu ducha winne Koleje Mazowieckie. Zwykłego pasażera nie interesuje że właścicielem torów jest PLK bo to nie tory, lecz pociąg się spóźniaNazgul pisze:Ale gdzie w tym wina SKM?
Tych wożących powietrze?Andrzej pisze:Jest to raczej zbliżone to gorącego problemu autobusów wzdłuż metra do pl. Wilsona.
Nie, tych które pomimo metra trzymają się znacznie lepiej niż nie jedna inna linia w mieście.Fikander pisze:Tych wożących powietrze?Andrzej pisze:Jest to raczej zbliżone to gorącego problemu autobusów wzdłuż metra do pl. Wilsona.