Niech dany przewoźnik jeździ też w inne rejony Warszawy. Nie może tylko na Tarchomin i Bródno. Przewoźnik wliczył w stawkę koszty dojazdów/zjazdów.Adam G. pisze:801.MANiek pisze:winni jak najszybciej wycofać its z 141 i 166 i dać na 516.Jeśli się nie mylę to nic z its-u nie kończy na Żeraniu.
Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Jednym słowem prawie wszystkie linie na R7 Tylko ciekawe skąd wozy na to pójdą bo Neoplany z R11 raczej będą obsługiwać linie kleszczoweSantos pisze:sądzę,że takie 106,159,184 i 409 bez problemu R7 może obsłużyć nie wspominając już o 167 i 174Filip7370 pisze:wrrrrr....a kto przejmuje nowe brygady, redu, mobil, kleszcze i czy coś jeszcze?
Na 184 pewnie 100% otrzyma Kleszczowa (jak już jakiś czas temu) i jedynie zaskoczyć może pojawienie się R6 ale napewno nie Woronicza, która będzie miała inne zadania na mieście... Chociaż wolę R7 na 184 niż jakby miała zabrać inne linie Kleszczowej (np. 504 czy 188).
Dobra dobra dzidek,tylko bez ironii ledwie wypisałem 3 linie DP(106-2 brygady,159-3,184-4) z 13 Conexowskich,które mogłyby przejść na R7 w wyniku czego zakład potrzebowałby tylko 8 wozów do przejęcia conexowskich części tych linii Ale szczerze mówiąc to pojawienie się Woronicza na 504,siłą rzeczy jest nie uniknione A ze 188 to różnie też może byćdzidek pisze:Jednym słowem prawie wszystkie linie na R7 Tylko ciekawe skąd wozy na to pójdą bo Neoplany z R11 raczej będą obsługiwać linie kleszczoweSantos pisze: sądzę,że takie 106,159,184 i 409 bez problemu R7 może obsłużyć nie wspominając już o 167 i 174
Na 184 pewnie 100% otrzyma Kleszczowa (jak już jakiś czas temu) i jedynie zaskoczyć może pojawienie się R6 ale napewno nie Woronicza, która będzie miała inne zadania na mieście... Chociaż wolę R7 na 184 niż jakby miała zabrać inne linie Kleszczowej (np. 504 czy 188).
[ Dodano: 2008-03-22, 16:57 ]
Ciekawe czym się różni potencjalny wyjazd z R7 na Szczęśliwice na 184 od tego obecnego na 512 Ta pewność ogólnie jest zgubnadzidek pisze:jedynie zaskoczyć może pojawienie się R6 ale napewno nie Woronicza
Nie no Santos proszę nie żartuj Pytasz o różnicę między 512 i 184 ? Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 184 znajduje się pętla Szczęśliwice. Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 512 znajduje się przystanek Rakowiec. Różnica jest kolosalna chociażby w przypadku podmian gdy któryś autobus wyleci.
184 dobra linia kierowcy sobie chwalą tyle, że nudna jak cholera
Co do 504 to mimo wszystko liczę, że ZTM nie będzie aż taki i zostawi obecną obsługę jeszcze przez kilka lat Na Kleszczowej dzięki Bogu kierownictwo nie pilnuje aż tak odjazdów o czasie z przystanków dlatego obsługa przez R11 przyspieszonej 504 jest dobrym rozwiązaniem bo kierowcy jeżdżą jak przystało na czerwoną linię
184 dobra linia kierowcy sobie chwalą tyle, że nudna jak cholera
Co do 504 to mimo wszystko liczę, że ZTM nie będzie aż taki i zostawi obecną obsługę jeszcze przez kilka lat Na Kleszczowej dzięki Bogu kierownictwo nie pilnuje aż tak odjazdów o czasie z przystanków dlatego obsługa przez R11 przyspieszonej 504 jest dobrym rozwiązaniem bo kierowcy jeżdżą jak przystało na czerwoną linię
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Na 409 może wejść równie dobrze Stalowa. Obsługiwała przecież niską zetkę za metro. A na 184 pewnie pojawi się zaś Kleszczowa. Co do 106, równie dobrze za Veolię mogą pojawić się solówki na przykład z Mobilisu.Maciek pisze:No ładnie, proponuje 409, a sam się ze mnie kiedyś śmiał jak zaproponowałem stalową na 184
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
no to tym razem ty nie żartuj Rozpatrujesz obsługę linii pod kątem potencjlanych awarii to chyba nie na serio pisałeś A jeżeli naprawdę bierzesz pod uwagę awarie to dlaczego R7 obsługuję całość 404,gdzie pojazd może ulec awarii np. na takiej Al.Armii Krajowej - skąd do R7 blisko raczej nie jest,nie mówiąc już o Tarchominie Już o 102 albo 171 wspominał nie będę,gdzie krańce(a nie trasy)są położone najbliżej zajezdnidzidek pisze:Nie no Santos proszę nie żartuj Pytasz o różnicę między 512 i 184 ? Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 184 znajduje się pętla Szczęśliwice. Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 512 znajduje się przystanek Rakowiec. Różnica jest kolosalna chociażby w przypadku podmian gdy któryś autobus wyleci.
[ Dodano: 2008-03-24, 19:37 ]
bo jak piszesz to wg własnych upodobań to brakt pytań ,aczkolwiek,jeżeli już tak ponosi ciebie fantazja to gdzie te 4 brygady SU18 przerzuciszRobert 514 pisze:a Ostrobramska niech wejdzie na np. 171