Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 21 mar 2008, 21:08

Adam G. pisze:
MANiek pisze:winni jak najszybciej wycofać its z 141 i 166 i dać na 516.Jeśli się nie mylę to nic z its-u nie kończy na Żeraniu.
801.
Niech dany przewoźnik jeździ też w inne rejony Warszawy. Nie może tylko na Tarchomin i Bródno. Przewoźnik wliczył w stawkę koszty dojazdów/zjazdów.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 22 mar 2008, 12:34

Filip7370 pisze:wrrrrr....a kto przejmuje nowe brygady, redu, mobil, kleszcze i czy coś jeszcze?
sądzę,że takie 106,159,184 i 409 bez problemu R7 może obsłużyć :smile: nie wspominając już o 167 i 174 :P

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 mar 2008, 12:47

Chce wam się zapitalać przez pół miasta na Wilsona ? ;)

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 22 mar 2008, 12:56

No ładnie, proponuje 409, a sam się ze mnie kiedyś śmiał jak zaproponowałem stalową na 184 :/
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 22 mar 2008, 13:36

Maciek pisze:No ładnie, proponuje 409, a sam się ze mnie kiedyś śmiał jak zaproponowałem stalową na 184 :/
to tylko weekendy,więc w czym problem ;-) chyba już zapomiałeś jak w Listopadzie właśnie R7 jeździła deskorolkami na zasileniu na 409 :smile:

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 22 mar 2008, 15:39

Santos pisze:
Filip7370 pisze:wrrrrr....a kto przejmuje nowe brygady, redu, mobil, kleszcze i czy coś jeszcze?
sądzę,że takie 106,159,184 i 409 bez problemu R7 może obsłużyć :smile: nie wspominając już o 167 i 174 :P
Jednym słowem prawie wszystkie linie na R7 ;) Tylko ciekawe skąd wozy na to pójdą bo Neoplany z R11 raczej będą obsługiwać linie kleszczowe ;)
Na 184 pewnie 100% otrzyma Kleszczowa (jak już jakiś czas temu) i jedynie zaskoczyć może pojawienie się R6 ale napewno nie Woronicza, która będzie miała inne zadania na mieście... Chociaż wolę R7 na 184 niż jakby miała zabrać inne linie Kleszczowej (np. 504 czy 188).

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 22 mar 2008, 16:55

dzidek pisze:
Santos pisze: sądzę,że takie 106,159,184 i 409 bez problemu R7 może obsłużyć :smile: nie wspominając już o 167 i 174 :P
Jednym słowem prawie wszystkie linie na R7 ;) Tylko ciekawe skąd wozy na to pójdą bo Neoplany z R11 raczej będą obsługiwać linie kleszczowe ;)
Na 184 pewnie 100% otrzyma Kleszczowa (jak już jakiś czas temu) i jedynie zaskoczyć może pojawienie się R6 ale napewno nie Woronicza, która będzie miała inne zadania na mieście... Chociaż wolę R7 na 184 niż jakby miała zabrać inne linie Kleszczowej (np. 504 czy 188).
Dobra dobra dzidek,tylko bez ironii ;-) ledwie wypisałem 3 linie DP(106-2 brygady,159-3,184-4) z 13 Conexowskich,które mogłyby przejść na R7 w wyniku czego zakład potrzebowałby tylko 8 wozów do przejęcia conexowskich części tych linii ;-) Ale szczerze mówiąc to pojawienie się Woronicza na 504,siłą rzeczy jest nie uniknione :smile: A ze 188 to różnie też może być :smile:

[ Dodano: 2008-03-22, 16:57 ]
dzidek pisze:jedynie zaskoczyć może pojawienie się R6 ale napewno nie Woronicza
Ciekawe czym się różni potencjalny wyjazd z R7 na Szczęśliwice na 184 od tego obecnego na 512 :lol: :?: Ta pewność ogólnie jest zgubna :-"

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 22 mar 2008, 21:37

Nie no Santos proszę nie żartuj :P Pytasz o różnicę między 512 i 184 ? Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 184 znajduje się pętla Szczęśliwice. Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 512 znajduje się przystanek Rakowiec. Różnica jest kolosalna chociażby w przypadku podmian gdy któryś autobus wyleci.
184 dobra linia :P kierowcy sobie chwalą tyle, że nudna jak cholera :P
Co do 504 to mimo wszystko liczę, że ZTM nie będzie aż taki i zostawi obecną obsługę jeszcze przez kilka lat :) Na Kleszczowej dzięki Bogu kierownictwo nie pilnuje aż tak odjazdów o czasie z przystanków dlatego obsługa przez R11 przyspieszonej 504 jest dobrym rozwiązaniem bo kierowcy jeżdżą jak przystało na czerwoną linię ;)

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 22 mar 2008, 23:47

Stalowa niech wejdzie na 2,3 i 05 / 173
a Ostrobramska niech wejdzie na np. 171

fraktal
Posty: 5499
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 23 mar 2008, 9:08

Maciek pisze:No ładnie, proponuje 409, a sam się ze mnie kiedyś śmiał jak zaproponowałem stalową na 184 :/
Na 409 może wejść równie dobrze Stalowa. Obsługiwała przecież niską zetkę za metro. A na 184 pewnie pojawi się zaś Kleszczowa. Co do 106, równie dobrze za Veolię mogą pojawić się solówki na przykład z Mobilisu.

kozioł

Post autor: kozioł » 23 mar 2008, 10:07

Robert 514 pisze:Stalowa niech wejdzie na 2,3 i 05 / 173
Wjazdy i zjazdy przez pół miasta? (-o<

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 mar 2008, 10:42

125 już takie ma...

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 23 mar 2008, 15:55

kozioł pisze:
Robert 514 pisze:Stalowa niech wejdzie na 2,3 i 05 / 173
Wjazdy i zjazdy przez pół miasta? (-o<
dokładnie tyle samo metrów wyjeżdza i zjeżdza na 145 i tabor jest odpowiedni
poza tym
jak wyżej 522/125 i jakos może

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 24 mar 2008, 19:34

dzidek pisze:Nie no Santos proszę nie żartuj Pytasz o różnicę między 512 i 184 ? Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 184 znajduje się pętla Szczęśliwice. Najbliżej zajezdni Woronicza na trasie 512 znajduje się przystanek Rakowiec. Różnica jest kolosalna chociażby w przypadku podmian gdy któryś autobus wyleci.
no to tym razem ty nie żartuj ;-) Rozpatrujesz obsługę linii pod kątem potencjlanych awarii :-" to chyba nie na serio pisałeś ;-) A jeżeli naprawdę bierzesz pod uwagę awarie to dlaczego R7 obsługuję całość 404,gdzie pojazd może ulec awarii np. na takiej Al.Armii Krajowej - skąd do R7 blisko raczej nie jest,nie mówiąc już o Tarchominie :lol: Już o 102 albo 171 wspominał nie będę,gdzie krańce(a nie trasy)są położone najbliżej zajezdni :-$ ;-)

[ Dodano: 2008-03-24, 19:37 ]
Robert 514 pisze:a Ostrobramska niech wejdzie na np. 171
bo :?: jak piszesz to wg własnych upodobań to brakt pytań :lol: :lol: ,aczkolwiek,jeżeli już tak ponosi ciebie fantazja to gdzie te 4 brygady SU18 przerzucisz ](*,)

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 24 mar 2008, 22:49

188- Woronicza+Ostrobramska
718- Ostrobramska
po odejściu Veolii na 507 redutowa+ ostrobramska
522 Woronicza+redutowa
111 stalowa+ostrobramska
509 tylko its michalczewski i ostrobramska =D>

Zablokowany