E-8 powinno zostac jezeli nie jako ekspres to jako linia przyspieszona lub zwykła. I nie musi byc to co 3 minuty moze byc rzadziej, ale ja bym zostawił jako uzupełnienie tramwaju. Tramwaj wszystkiego nie rozwiąże.Dantte pisze:To co, robimy tramwaj co 3 minuty i zostawiamy E-8 co 3 minuty?gregory5576 pisze: PIŁEŚ coś dzisiaj![]()
![]()
![]()
![]()
to może od razu do piachu 133, 152, 211,516. Zamienił stryjek siekierkę na kijek, przecież takie myślenie jest chore, to trzeba leczyć.
Ta budowa jest po to, żeby ludzi przesiąść w tramwaj w dojeździe do miasta tam, gdzie jedzie tramwaj, a nie po to, żeby mieli wybór: częsty tramwaj i częsty autobus. Nigdzie tak nie ma. No, może na Bemowie. 503, 509, 511 i 516 i tak będzie utrzymywało Tarchomin na 1-szym miejscu w ilości linii przyspieszonych/osiedle.
Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Właśnie o ten wybór chodzi, a nie jak na bielanach TYKO ZAPCHANE METRO i jedyne co wyjeżdza poza teren bielan i żoliborza to 116, zapchane do granic możliwości , bo nic innego nie ma.503 jedna jedyna linia która gdzieś dowozi(stare miasto),509(Grochów), to samo i jest bardzo dobrze, a 516 linia do nikąd,czyli Żerań gdzie są tylko dwie linie tramwajowe w które się ciężko przesiąść.Jeżeli chodzi o E8 to powinno zniknąć z planu miasta, a tabor powinien wzmocnić 508 i być puszczone wariantowo(dodatki) do Chomików, przez Broniewskiego,Reymonta,Conrada.Z przystankami: Park Olszyna, Piaski, I CHOMICZÓWKA.A 144 skrócić i do Tarchomina i zdublować z 211, to będzie superDantte pisze:To co, robimy tramwaj co 3 minuty i zostawiamy E-8 co 3 minuty?
Ta budowa jest po to, żeby ludzi przesiąść w tramwaj w dojeździe do miasta tam, gdzie jedzie tramwaj, a nie po to, żeby mieli wybór: częsty tramwaj i częsty autobus. Nigdzie tak nie ma. No, może na Bemowie. 503, 509, 511 i 516 i tak będzie utrzymywało Tarchomin na 1-szym miejscu w ilości linii przyspieszonych/osiedle.
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
[ Dodano: |2 Gru 2010|, 2010 18:57 ]
Dokładnie podawanie przykładów nie powinno być krytykowane.marko80 pisze:ale powód jest ten sam.
Tylko ze na bemowie to by z transparentamy staneli jakby im kazali do centrum jezdzic 24 a na plac bankowy 23 a wywalic 171 i jako powód podac dublowanie sie z tramwajem, lub ze tez jedzie do centrum tak samo jak 24 wiec im niepotrzebny, a na tarchominie to samo tłumaczy sie topieniem brygad w autobusy, natomiast w innych dzielnicach nie ma topienia brygad. To jest prawidłowosc ktora ja dostrzegam od dosc dawna.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Bardziej już się 508 wzmocnić chyba nie da. A warianty to chyba co 40 minut.gregory5576 pisze:tabor powinien wzmocnić 508 i być puszczone wariantowo(dodatki) do Chomików, przez Broniewskiego,Reymonta,Conrada.Z przystankami: Park Olszyna, Piaski, I CHOMICZÓWKA.
Tylko, że 171 nie jeździ co 3 minuty i jakoś mieszkańcy nie stoją z transparentami że chcą E2334394395404 z wariantami do Truskawia.Tylko ze na bemowie to by z transparentamy staneli jakby im kazali do centrum jezdzic 24 a na plac bankowy 23 a wywalic 171 i jako powód podac dublowanie sie z tramwajem, lub ze tez jedzie do centrum tak samo jak 24 wiec im niepotrzebny, a na tarchominie to samo tłumaczy sie topieniem brygad w autobusy, natomiast w innych dzielnicach nie ma topienia brygad. To jest prawidłowosc ktora ja dostrzegam od dosc dawna.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z tym Bemowem rzeczywiście jest zgroza, bo puste jak bęben 171 z niego wyjeżdża, ale to trochę wina braku miejsca na pętli Górczewska; z drugiej strony mówi się po cichu, że dobrą okazją do przewietrzenia może być wybudowanie tramwaju na Powstańców z jednej strony, a przywrócenie 20 z normalną linią do miasta - z drugiej. Faktem jest, że brakuje trochę pętli na Ulrychowie dla GórczewskiejDantte pisze:[q
Ta budowa jest po to, żeby ludzi przesiąść w tramwaj w dojeździe do miasta tam, gdzie jedzie tramwaj, a nie po to, żeby mieli wybór: częsty tramwaj i częsty autobus. Nigdzie tak nie ma. No, może na Bemowie.
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
508 jest teraz super. A warianty tej linii jakby się chciało to można by zrobić tak aby było dobrze.Dawne 104 (Nowodwory- Bródno-Podgrodzie), było raz na godzinę i według z.t.m-u było dobrze,a to była trafiona linia, tylko częstotliwość do bani.To trzeba było skrócić i spaprać dość dobre 126.Teraz 104 wozi muchy na Brzeziny tak samo jak N14, a Białołęka Dworska w nocy chadza na piechotę. To samo nowe osiedla powstałe w Olesinie.N13 nie spełnia wymagań jakich oczekują mieszkańcy Dworskiej. A 126 i 144 po co zajęźdzją na czajkę gdzie nawet nie ma przystanków przy istniejącym tam osiedlu i przy samej oczyszczalnibartoni722 pisze:Bardziej już się 508 wzmocnić chyba nie da. A warianty to chyba co 40 minut.
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
[ Dodano: |2 Gru 2010|, 2010 19:52 ]
Pętla jest a nazywa się ZNANA.Glonojad pisze:Faktem jest, że brakuje trochę pętli na Ulrychowie dla Górczewskiej
![:D](./images/smilies/mg.gif)
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z tramwajem na Nowodwory to jeszcze poczekamy (3 lata) i zanim się go doczekamy, to najpierw będzie dojeżdżać na Tarchomin. I po uruchomieniu pierwszego etapu tramwaju (Tarchomin) nie za bardzo widzę brak E-8.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27440
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
171 i 507 nie są dla Bemowa, tylko dla Górc - i po wybudowaniu tramwaju w Powstańców Śląskich oba powinny zniknąć z mapy miasta na rzecz odpowiednio 190 i 501.marko80 pisze:z tego samego powodu dla ktorego z bemowa do centrum kursuje 507 i 171 dublujac po czesci 23 i 24.bartoni722 pisze:Powód
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?