Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 gru 2010, 18:38

Dantte pisze:
gregory5576 pisze: PIŁEŚ coś dzisiaj :?: :?: :?: :?: :D to może od razu do piachu 133, 152, 211,516. Zamienił stryjek siekierkę na kijek, przecież takie myślenie jest chore, to trzeba leczyć.
To co, robimy tramwaj co 3 minuty i zostawiamy E-8 co 3 minuty?
Ta budowa jest po to, żeby ludzi przesiąść w tramwaj w dojeździe do miasta tam, gdzie jedzie tramwaj, a nie po to, żeby mieli wybór: częsty tramwaj i częsty autobus. Nigdzie tak nie ma. No, może na Bemowie. 503, 509, 511 i 516 i tak będzie utrzymywało Tarchomin na 1-szym miejscu w ilości linii przyspieszonych/osiedle.
E-8 powinno zostac jezeli nie jako ekspres to jako linia przyspieszona lub zwykła. I nie musi byc to co 3 minuty moze byc rzadziej, ale ja bym zostawił jako uzupełnienie tramwaju. Tramwaj wszystkiego nie rozwiąże.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 gru 2010, 18:39

marko80 pisze:E-8 powinno zostac jezeli nie jako ekspres to jako linia przyspieszona lub zwykła.
Powód :?:
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 gru 2010, 18:40

bartoni722 pisze:
marko80 pisze:E-8 powinno zostac jezeli nie jako ekspres to jako linia przyspieszona lub zwykła.
Powód :?:
z tego samego powodu dla ktorego z bemowa do centrum kursuje 507 i 171 dublujac po czesci 23 i 24. :grin:

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 gru 2010, 18:44

To jest temat o Nowodworach, a nie o Bemowie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 gru 2010, 18:48

bartoni722 pisze:To jest temat o Nowodworach, a nie o Bemowie.
ale powód jest ten sam.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 02 gru 2010, 18:52

Dantte pisze:To co, robimy tramwaj co 3 minuty i zostawiamy E-8 co 3 minuty?
Ta budowa jest po to, żeby ludzi przesiąść w tramwaj w dojeździe do miasta tam, gdzie jedzie tramwaj, a nie po to, żeby mieli wybór: częsty tramwaj i częsty autobus. Nigdzie tak nie ma. No, może na Bemowie. 503, 509, 511 i 516 i tak będzie utrzymywało Tarchomin na 1-szym miejscu w ilości linii przyspieszonych/osiedle.
Właśnie o ten wybór chodzi, a nie jak na bielanach TYKO ZAPCHANE METRO i jedyne co wyjeżdza poza teren bielan i żoliborza to 116, zapchane do granic możliwości , bo nic innego nie ma.503 jedna jedyna linia która gdzieś dowozi(stare miasto),509(Grochów), to samo i jest bardzo dobrze, a 516 linia do nikąd,czyli Żerań gdzie są tylko dwie linie tramwajowe w które się ciężko przesiąść.Jeżeli chodzi o E8 to powinno zniknąć z planu miasta, a tabor powinien wzmocnić 508 i być puszczone wariantowo(dodatki) do Chomików, przez Broniewskiego,Reymonta,Conrada.Z przystankami: Park Olszyna, Piaski, I CHOMICZÓWKA.A 144 skrócić i do Tarchomina i zdublować z 211, to będzie super (-X . Tarchomin i Nowodwory jeszcze się rozbudowywują i to co jest i będzie to może być ZA MAŁO.Jedna czy dwie linie tramwajowe nie rozwiążą problemu.A Legionowo to co nie korzysta z linii które wyjeźdzają z Tarchomina, wolne żarty, tu nie chodzi tylko o Tarcho-nowepotwory ,ale i sąsiednie gminy, więc o czym tu mowa. Ale to tylko moje prywatne zdanie. :D

[ Dodano: |2 Gru 2010|, 2010 18:57 ]
marko80 pisze:ale powód jest ten sam.
Dokładnie podawanie przykładów nie powinno być krytykowane.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 gru 2010, 19:02

Tylko ze na bemowie to by z transparentamy staneli jakby im kazali do centrum jezdzic 24 a na plac bankowy 23 a wywalic 171 i jako powód podac dublowanie sie z tramwajem, lub ze tez jedzie do centrum tak samo jak 24 wiec im niepotrzebny, a na tarchominie to samo tłumaczy sie topieniem brygad w autobusy, natomiast w innych dzielnicach nie ma topienia brygad. To jest prawidłowosc ktora ja dostrzegam od dosc dawna.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 gru 2010, 19:03

gregory5576 pisze:tabor powinien wzmocnić 508 i być puszczone wariantowo(dodatki) do Chomików, przez Broniewskiego,Reymonta,Conrada.Z przystankami: Park Olszyna, Piaski, I CHOMICZÓWKA.
Bardziej już się 508 wzmocnić chyba nie da. A warianty to chyba co 40 minut.
Tylko ze na bemowie to by z transparentamy staneli jakby im kazali do centrum jezdzic 24 a na plac bankowy 23 a wywalic 171 i jako powód podac dublowanie sie z tramwajem, lub ze tez jedzie do centrum tak samo jak 24 wiec im niepotrzebny, a na tarchominie to samo tłumaczy sie topieniem brygad w autobusy, natomiast w innych dzielnicach nie ma topienia brygad. To jest prawidłowosc ktora ja dostrzegam od dosc dawna.
Tylko, że 171 nie jeździ co 3 minuty i jakoś mieszkańcy nie stoją z transparentami że chcą E2334394395404 z wariantami do Truskawia.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 gru 2010, 19:10

ale chodzi o polityke ZTMu, jezeli wszedzie zastepujemy tramwajami autobusy to wszedzie a nie zastepujemy tylko tam gdzie ZTMowi pasuje.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 gru 2010, 19:17

Dantte pisze:[q
Ta budowa jest po to, żeby ludzi przesiąść w tramwaj w dojeździe do miasta tam, gdzie jedzie tramwaj, a nie po to, żeby mieli wybór: częsty tramwaj i częsty autobus. Nigdzie tak nie ma. No, może na Bemowie.
Z tym Bemowem rzeczywiście jest zgroza, bo puste jak bęben 171 z niego wyjeżdża, ale to trochę wina braku miejsca na pętli Górczewska; z drugiej strony mówi się po cichu, że dobrą okazją do przewietrzenia może być wybudowanie tramwaju na Powstańców z jednej strony, a przywrócenie 20 z normalną linią do miasta - z drugiej. Faktem jest, że brakuje trochę pętli na Ulrychowie dla Górczewskiej :(
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 gru 2010, 19:19

Glonojad pisze:Faktem jest, że brakuje trochę pętli na Ulrychowie dla Górczewskiej
Dokładnie. Większość ludu ze 171 i 507 wysiada właśnie do Wola Parku. Pamiętam jak tam jeździło 410 i Darmobus i oba nie były puste.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 02 gru 2010, 19:48

bartoni722 pisze:Bardziej już się 508 wzmocnić chyba nie da. A warianty to chyba co 40 minut.
508 jest teraz super. A warianty tej linii jakby się chciało to można by zrobić tak aby było dobrze.Dawne 104 (Nowodwory- Bródno-Podgrodzie), było raz na godzinę i według z.t.m-u było dobrze,a to była trafiona linia, tylko częstotliwość do bani.To trzeba było skrócić i spaprać dość dobre 126.Teraz 104 wozi muchy na Brzeziny tak samo jak N14, a Białołęka Dworska w nocy chadza na piechotę. To samo nowe osiedla powstałe w Olesinie.N13 nie spełnia wymagań jakich oczekują mieszkańcy Dworskiej. A 126 i 144 po co zajęźdzją na czajkę gdzie nawet nie ma przystanków przy istniejącym tam osiedlu i przy samej oczyszczalni :?:Brak pożytku z linii z których nie mogą korzystać mieszkańcy tamtejszego osiedla .

[ Dodano: |2 Gru 2010|, 2010 19:52 ]
Glonojad pisze:Faktem jest, że brakuje trochę pętli na Ulrychowie dla Górczewskiej :(
Pętla jest a nazywa się ZNANA. :D

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 gru 2010, 19:56

gregory5576 pisze: Pętla jest a nazywa się ZNANA.
Najpierw to trzeba stamtąd wywalić 422.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 02 gru 2010, 20:18

Z tramwajem na Nowodwory to jeszcze poczekamy (3 lata) i zanim się go doczekamy, to najpierw będzie dojeżdżać na Tarchomin. I po uruchomieniu pierwszego etapu tramwaju (Tarchomin) nie za bardzo widzę brak E-8.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 gru 2010, 20:34

marko80 pisze:
bartoni722 pisze:Powód :?:
z tego samego powodu dla ktorego z bemowa do centrum kursuje 507 i 171 dublujac po czesci 23 i 24. :grin:
171 i 507 nie są dla Bemowa, tylko dla Górc - i po wybudowaniu tramwaju w Powstańców Śląskich oba powinny zniknąć z mapy miasta na rzecz odpowiednio 190 i 501.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Zablokowany