Strona 63 z 356

: 14 wrz 2007, 20:28
autor: Glonojad
Premo pisze:
Wolfchen pisze:Obawiam się, że wszystkie składy musieliby przedłużyć dwukrotnie...
Nie da się zrobić więcej niż 3xEN57
E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy ;)

: 14 wrz 2007, 20:30
autor: Tm
inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy ;)
a zmieści się w peronach?

: 14 wrz 2007, 20:30
autor: SławekM
Nie zmieści. 3xEN57 to max

: 14 wrz 2007, 20:32
autor: Szymon
Tm pisze:
inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy ;)
a zmieści się w peronach?
Nie ma szans nawet na niektórych przystankach się 3 EZTy nie mieszczą... :-?

: 14 wrz 2007, 20:32
autor: SławekM
Fikander pisze:
solaris8315 pisze:Nie wiem gdzie będą prowadzone prace (dokładnie)
Na moje oko Zielonka - Wołomin.
Może jakoś by się udało wepchnąć takie kursy ale jak znam życie, niedasię...

: 14 wrz 2007, 20:38
autor: Glonojad
solaris8315 pisze:Nie zmieści. 3xEN57 to max
To zależy od peronu.
Norma dla peronów obsługujących ruch ponadregionalny to 300 metrów, międzynarodowy - metrów 400; a na linii wołomińskiej możnaby zrobić postój na półówki sześcioskładu :p

: 14 wrz 2007, 22:54
autor: przewoz
solaris8315 pisze:Czy nie da rady uruchomić pociągów relacji Tłuszcz - Warszawa Gdańska przez Zielonkę Bankową, Warszawa Rembertów, Warszawa Wschodnia Towarowa?
Popieram, jeżeli zamknięcie dotyczyłoby tylko odcinka Zielonka - Wileńska.
Wtedy na pozostałym odcinku by się coś wepchnęło. A tak... Roboty równiez pomiędzy Zielonką a Wołominem i nic nie wsadzą.

: 15 wrz 2007, 8:19
autor: Premo
inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy
Nie wydziwiaj

: 15 wrz 2007, 9:27
autor: Glonojad
Premo pisze:
inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy
Nie wydziwiaj
To nie jest wydziwianie, tylko próba rozwiązania konkretnego problemu. Jeśli nie potrafisz jej obalić inaczej, niż tylko twierdzeniem "wydziwianie", to znaczy, że musisz się jeszcze trochę poodtruwać :p

: 15 wrz 2007, 9:43
autor: Premo
inż. Glonojad pisze:To nie jest wydziwianie, tylko próba rozwiązania konkretnego problemu.
Nakleić instrukcję wchodzenia na dach ;-) ;-) ;-)

: 15 wrz 2007, 22:17
autor: bohunu
Z CZRJotki wynika, że wydłuza sie o 9 min czas przejazdu na odc Wileńska - Zielonka, natomiast na Zielonka - Tluszcz bez zmian. Pociągi ze Wschodniej też nie ruszone w ogóle.

: 15 wrz 2007, 22:30
autor: Glonojad
A liczba kursów?

: 15 wrz 2007, 22:34
autor: bohunu
inż. Glonojad pisze:A liczba kursów?
Ze Wschodniej bez zmian.
A z Wileńskiej odwołane 23/44 jak pisałem wyżej.

: 16 wrz 2007, 13:54
autor: bohunu
Pytanie dla tych co znają obecne obiegi KM:
Na który poc. idzie skład z 80240/1 w D?

: 16 wrz 2007, 19:28
autor: jasiu
inż. Glonojad pisze:Norma dla peronów obsługujących ruch ponadregionalny to 300 metrów, międzynarodowy - metrów 400
a dla regionalnych, lokalnych?