Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 maja 2008, 18:35

Nie, żebym to popierał, ale skąd, ciekawość, to veto?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 19 maja 2008, 18:55

linia straci na swojej unikalności - co Nowodworom po kolejnej linii do Wilsona... ale i tak dzięki Waszemu wygaszaniu popytu, ludzie mogą zacząć jeździć do Arkadii i Centralnego z przesiadką...

. . . . . . . .,`. . .`-----'..
. . . . . . . . . .,. . . . . .~ .`- .
. . . . . . . . . ,'. . . . . . . .o. .o__
. . . . . . . . _l. . . . . . . . . . . . (#)
. . . . . . . _. '`~-.. . . . . . . . . .,'
. . . . . . .,. .,.-~-.' -.,. . . ..'--~`
. . . . . . /. ./. . . . .}. .` -..,/
. . . . . /. ,'___. . :\. . . . . .
. . . . /'`-.l. . . `'-..'........ . .MISIO
. . . ;. . . . . . . . . . . . .)-.....POTWIERDZA
. . .l. . . . .' ---........-'. . . ,'MOJĄ
. . .',. . ,....... . . . . . . . . .,'OPINIĘ
. . . .' ,/. . . . `,. . . . . . . ,'
. . . . .. . . . . .. . . .,.- '
. . . . . ',. . . . . ',-~'`. ;
. . . . . .l. . . . . ;. . . /__
. . . . . /. . . . . /__. . . . .)
. . . . . '-.. . . . . . .)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 maja 2008, 18:57

JacekM pisze:co Nowodworom po kolejnej linii do Wilsona...
Fakt.
Zwłaszcza, że miałaby to być -w zamierzeniach dyskutantów - jedyna linia do Wilsona po otwarciu pętli WŁOŚCIAŃSKA.
Eeech, czytać wszystko, a nie końcówki!

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7776
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 19 maja 2008, 18:59

geograf pisze: Zwłaszcza, że miałaby to być -w zamierzeniach dyskutantów - jedyna linia do Wilsona po otwarciu pętli WŁOŚCIAŃSKA.
503?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 maja 2008, 21:50

pawcio pisze:503 to jednak na Pl. Wilsona ląduje nie z powodu tworzenia kolejnej dowozówki do metra tylko problemu zawrotki na Słomińskiego, któa zajmuje zdecydowanie za dużo czasu i chęci utrącenia świętej trójcy. Więc akurat 503 z analizy bym wyjął.
Ostatnio zastanawiałem się - w związku z korkami na Międzyparkowej i problemem zawrotki - nad skierowaniem 503 przez Grota, Wisłostradę i Sanguszki/Wenedów :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 maja 2008, 22:09

Tarchomina nie powinno się wozić liniami bezpośrednimi do Centrum, więc chyba należy ograniczać ich "jakość". Nie zrozumcie mnie, źle, ale wyobraźcie ile należałoby utopić w takiej linii gdyby była zbyt "dobra" i zabrać z innych dzielnic. "Najtaniej" dowieźć pasażerów z tych osiedli do komunikacji szynowej: metro, tramwaj. Jestem zwolennikiem likwidacji linii typu 503, 510, gdyż te relacje można zastąpić innymi liniami: np. 510=508+17, 516+16 lub 21, 503: 508+116(jeszcze 195), 509+tramwaj, 508+metro+/tramwaj

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 maja 2008, 22:11

R-11 Kleszczwa pisze:Ostatnio zastanawiałem się - w związku z korkami na Międzyparkowej i problemem zawrotki - nad skierowaniem 503 przez Grota, Wisłostradę i Sanguszki/Wenedów :-k
Dobre. Wówczas 510 spokojnie ląduje na Wilsonie i nic się ze sobą nie pokrywa, a 503 najbardziej zyskuje na czasie przejazdu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 maja 2008, 22:13

O rany :!: Po zlikwidowaniu E-1 upychać w 116 jeszcze Tarchomin #-o .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 maja 2008, 22:15

Ja bym wolał 510 jak obecnie do Arkadii i dalej przez Stawki do Bonifraterskiej i jak 175 na d. trasie do Dw. Centralnego. Jedna linia socjalna 15-20/20. a 503 ograniczyć do południowego odcinka trasy lub pochować zmieniając trasę 195 (na Ursynowie jak 503). Wtedy podkręcić 116 do 10 w ds, 195 do 10 (na trasie Pl. Piłsudskiego-Natolin Płn.). Mamy mniej linii ale o porządnych częstotliwościach, szczególnie jest to ważne w DS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 maja 2008, 22:16

Dęboszczak pisze:Tarchomina nie powinno się wozić liniami bezpośrednimi do Centrum, więc chyba należy ograniczać ich "jakość". Nie zrozumcie mnie, źle, ale wyobraźcie ile należałoby utopić w takiej linii gdyby była zbyt "dobra" i zabrać z innych dzielnic. "Najtaniej" dowieźć pasażerów z tych osiedli do komunikacji szynowej: metro, tramwaj. Jestem zwolennikiem likwidacji linii typu 503, 510, gdyż te relacje można zastąpić innymi liniami: np. 510=508+17, 516+16 lub 21, 503: 508+116(jeszcze 195), 509+tramwaj, 508+metro+/tramwaj
W szczycie tak. Poza szczytami, a zwłaszcza w DS ten model już taki dobry nie jest, bo 510 i 503 są znacznie szybsze od tramwajów. Dlatego należy takie linie dociąć w szczytach do poziomu potrzebnego w międzyszczycie i wieczorami, a obciąć dodatki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 maja 2008, 22:17

TGM pisze:O rany :!: Po zlikwidowaniu E-1 upychać w 116 jeszcze Tarchomin #-o .
???

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 maja 2008, 22:18

Dęboszczak pisze:Ja bym wolał 510 jak obecnie do Arkadii i dalej przez Stawki do Bonifraterskiej i jak 175 na d. trasie do Dw. Centralnego. Jedna linia socjalna 15-20/20.
Brrr! Toś potworka wymyślił. I nie odcinasz 510 od porannego dowożenia ludzi do Marymontu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 maja 2008, 22:18

pawcio pisze:
Dęboszczak pisze:Tarchomina nie powinno się wozić liniami bezpośrednimi do Centrum, więc chyba należy ograniczać ich "jakość". Nie zrozumcie mnie, źle, ale wyobraźcie ile należałoby utopić w takiej linii gdyby była zbyt "dobra" i zabrać z innych dzielnic. "Najtaniej" dowieźć pasażerów z tych osiedli do komunikacji szynowej: metro, tramwaj. Jestem zwolennikiem likwidacji linii typu 503, 510, gdyż te relacje można zastąpić innymi liniami: np. 510=508+17, 516+16 lub 21, 503: 508+116(jeszcze 195), 509+tramwaj, 508+metro+/tramwaj
W szczycie tak. Poza szczytami, a zwłaszcza w DS ten model już taki dobry nie jest, bo 510 i 503 są znacznie szybsze od tramwajów. Dlatego należy takie linie dociąć w szczytach do poziomu potrzebnego w międzyszczycie i wieczorami, a obciąć dodatki.
Ważny jest odzysk wozów w DS, dzięki mnożeniu linii /każda co 20/ nie poprawisz jakości kursowania w DS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 maja 2008, 22:19

Ale akurat w DŚ to 510 z racji Arkadii źle zapełniona to raczej nie jest. Jak mniemam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 maja 2008, 22:20

pawcio pisze:
Dęboszczak pisze:Ja bym wolał 510 jak obecnie do Arkadii i dalej przez Stawki do Bonifraterskiej i jak 175 na d. trasie do Dw. Centralnego. Jedna linia socjalna 15-20/20.
Brrr! Toś potworka wymyślił. I nie odcinasz 510 od porannego dowożenia ludzi do Marymontu.
Tylko kto ma tym jechać, skoro ta linia wyjeżdża pusta z Tarchomina? Nikt nie będzie jechał rano do metra przez Myśliborską!

[ Dodano: Pon 19 Maj, 2008 22:21 ]
pawcio pisze:Ale akurat w DŚ to 510 z racji Arkadii źle zapełniona to raczej nie jest. Jak mniemam.
Podażowo 1 linia dowożąca do Arkadii i na trakt co 20 min. w ds w zupełności wystarczy.

Zablokowany