
Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
To co? 521 na Instalatorów? 

Jeśli z drugiej strony skończy na Szczesliwicach!reserved pisze:To co? 521 na Instalatorów?
Ale takie 157 byłoby spadkobiercą 350. Tylko może jednak rozcięte na pół.
ŁK
No można i tak ostatecznie.fik pisze: ↑03 kwie 2024, 21:50Osiedla przy Wschodu Słońca można obsłużyć przystankiem przy rondzie Szybka x Wschodu Słońca x Przy Torach, więc dopóki nie będzie potrzeby linii jadącej z Instalatorów w Jerozolimskie na północ, dopóty nie zachodzi potrzeba kierowania czegokolwiek przez Wschodu Słońca.
No ale 154 nie jest potrzebne w centrum Ochoty ? Natomiast 414 to faktycznie moim zdaniem powinno kończyć raczej gdzieś bardziej na wschód, tylko nie bardzo mam pomysł gdzie (na Rakowcu za bardzo nie ma gdzie, w Mordorze gdzieś ?), ale z kolei lotnisko to by było za bardzo dublowanie SKM. Za to na Instalatorów myślę, że bardziej by się przydała linia w stronę centrum, bo większość i tak się tam przesiada do tramwajów przy PKP Rakowiec (ewentualnie też do pociągów).Pewnie można byłoby kombinować z przełożeniem 154 z Grójeckiej na Jerozolimskie, ale w wykonaniu ZTM skończyłoby się to 414 na lotnisku pewnie![]()
Przepraszam ale jeszcze będzie OT (chociaż może nie do końca, bo to też komunikacja we Włochach poniekąd), ale nieco się załamałem jak zobaczyłem jaka nowa nazwa ulicy pojawiła się obok WKD Raków.


A może faktycznie właśnie 157 na Instalatorów nie byłoby takie głupie ? Tylko chyba wtedy prosto Grójecką, a w zamian można coś innego dać na Białobrzeską, nawet sporo możliwości jest (154, 184, 172 ?, chociaż najlepiej pewnie skrócone 167)
Nie no, prosto Grójecką to jeździ tramwajmb112 pisze:A może faktycznie właśnie 157 na Instalatorów nie byłoby takie głupie ? Tylko chyba wtedy prosto Grójecką, a w zamian można coś innego dać na Białobrzeską, nawet sporo możliwości jest (154, 184, 172 ?, chociaż najlepiej pewnie skrócone 167)

Do Pl.Narutowicza przez Białobrzeską (nawet kiedyś proponowałem powrót autobusów na Barską), ewentualnie do Daszyńskiego, bo Instalatorów nie potrzebuje być uzależnioną od sytuacji ruchowej na Żoliborzu.
ŁK
-
- Posty: 5991
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nowe osiedla, nowe ulice to i nowe nazwy. Kociego Wąsa. Ładne.
miłośnik 13N
A jak tam punktualność tego 157, że do zaspokojenia potrzeb nowych osiedli na Insta (bynajmniej nie mam tutaj na myśli pewnego portalu społecznościowego, od którego co poniektórzy dostają takiego pierdolca, że nie mogą bez niego żyć) chcecie targać linię aż z Żoli?
Nie chcemy z Żoli, przynajmniej ja nie chce.primoż pisze:A jak tam punktualność tego 157, że do zaspokojenia potrzeb nowych osiedli na Insta (bynajmniej nie mam tutaj na myśli pewnego portalu społecznościowego, od którego co poniektórzy dostają takiego pierdolca, że nie mogą bez niego żyć) chcecie targać linię aż z Żoli?
ŁK
-
- Posty: 4448
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A nie warto po prostu wzmocnić 228 wraz z wydłużaniem do sensownych krańców zamiast kombinować jak koń pod górę? xd
Pewnie tak, tylko jakie to są sensowne krańce ? Plac Narutowicza ? Plac Zawiszy ? Rondo Daszyńskiego ?Autobus Czerwon pisze: ↑04 kwie 2024, 7:18A nie warto po prostu wzmocnić 228 wraz z wydłużaniem do sensownych krańców zamiast kombinować jak koń pod górę? xd
No nie Sasanki w każdym razie. Zresztą w ogóle na 1 Sierpnia to chyba 228 nie jest konieczne, chyba żeby jechało dalej na Mokotów, bo tak jak teraz to i tak dubluje 154.
Był też pomysł, żeby to była linia 'równoleżnikowa' do Mordoru/Metra Wierzbno, no ale to albo jedno, albo drugie (znaczy pewnie na jedno i drugie byłby popyt, tylko brygad nie ma).
Tak, odpowiedź ZTM jest dość absurdalna. 228 do Wierzbna nie może jeździć, bo jest tak duży popyt, że musiałyby to być przeguby, a przegubów nie ma, więc nie jeździ nic.
ŁK
-
- Posty: 4448
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Od zachodu, bez sensu żeby 228 kończyło na Ursus-Ratusz, tuż przed ogromnym osiedlem mieszkaniowym na miejscu fabryki. Od wschodu, Metro Wierzbno wydaje się najsensowniejszym rozwiązaniem.mb112 pisze: ↑04 kwie 2024, 9:04Pewnie tak, tylko jakie to są sensowne krańce ? Plac Narutowicza ? Plac Zawiszy ? Rondo Daszyńskiego ?Autobus Czerwon pisze: ↑04 kwie 2024, 7:18A nie warto po prostu wzmocnić 228 wraz z wydłużaniem do sensownych krańców zamiast kombinować jak koń pod górę? xd
No nie Sasanki w każdym razie. Zresztą w ogóle na 1 Sierpnia to chyba 228 nie jest konieczne, chyba żeby jechało dalej na Mokotów, bo tak jak teraz to i tak dubluje 154.
Był też pomysł, żeby to była linia 'równoleżnikowa' do Mordoru/Metra Wierzbno, no ale to albo jedno, albo drugie (znaczy pewnie na jedno i drugie byłby popyt, tylko brygad nie ma).
No tak, czyli lepiej niech sobie ludzie jeżdżą Uberami albo gniotą się w 189. Była okazja, żeby zwolnić trochę przegubów po otwarciu M2 na Bemowie, kolejna będzie przy oddaniu tramwaju do Wilanowa i M2 do Lazurowej.
Z jednej strony tak, ale z drugiej, dopóki się tam nie zbuduje sensownego połączenia wschód-zachód przez środek osiedla to ładowanie kolejnej linii w zatkany wyjazd z Szamotów na Traktorzystów nie bardzo ma sens.Autobus Czerwon pisze: ↑04 kwie 2024, 9:22Od zachodu, bez sensu żeby 228 kończyło na Ursus-Ratusz, tuż przed ogromnym osiedlem mieszkaniowym na miejscu fabryki.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27734
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No Jadwisinowi trochę tak, choć bazar to już nie ten sam bazar co kiedyś. Dlatego piszę, że w efekcie 414 by wylądowało na lotnisku jako zastępstwo za to połączenie, co jest zdecydowanie już nierozsądne. Dla 414 idealny byłby stary kraniec na Rakowcu, żeby lekko zwiększyć penetrację Ochoty bez nadmiernego wydłużania trasy i pogarszania regularności.
Ja cały czas twierdzę, że na Instalatorów przydałoby się coś jadące do Politechniki via 1 Sierpnia, to jest kierunek którego obecnie ani metro, ani przesiadka w tramwaje nie jest w stanie zaoferować.Za to na Instalatorów myślę, że bardziej by się przydała linia w stronę centrum, bo większość i tak się tam przesiada do tramwajów przy PKP Rakowiec (ewentualnie też do pociągów).
Można było nazwać Wibrysa i byłoby jeszcze ładniej. W bonusie domniemywanie, kim był Wibrys i jak miał na imięStary Pingwin pisze: ↑03 kwie 2024, 23:34Nowe osiedla, nowe ulice to i nowe nazwy. Kociego Wąsa. Ładne.

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
W 90% dni można by zrobić wydłużone 308 z wjazdami kieszeniowymi na Nowy Mokotów (na Suwaku są niestety progi, ale za to będzie wylot Tolkiena na Racjonalizacji). Za to w ciągu tych 10% dni grozi to całkowitym brakiem komunikacji.
Jeszcze zamiast targać 222 po Puławskiej można by je jakoś zakręcić i wydłużyć. Ogólnie by się dało, gdyby się komuś chciało i miałby trochę jaj, a nie kończył swojego myślenia na 228 do Sasanki.
Jeszcze zamiast targać 222 po Puławskiej można by je jakoś zakręcić i wydłużyć. Ogólnie by się dało, gdyby się komuś chciało i miałby trochę jaj, a nie kończył swojego myślenia na 228 do Sasanki.
ŁK