Strona 63 z 151

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 20:23
autor: Domas
zxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Ja to bym się cieszył, na KM6 jeżdżą tylko kible i jest zero opóźnień...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 20:26
autor: zxcvbnm
Domas pisze:
zxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Ja to bym się cieszył, na KM6 jeżdżą tylko kible i jest zero opóźnień...
Bo KM6 nie ma styczności z średnicową. Na KM9 też rzadko opóźnienia.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 20:27
autor: Domas
A co ma styczność ze średnicową? Ja mówię o awaryjności nowszych jednostek, poza tym KM9 to w wielu przypadkach lotnisko itp.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 20:48
autor: Atapi
Lepsze jest wrogiem dobrego ;) Wskaż mi proszę te zalety nowego taboru, które mogą być już teraz na KM7 wykorzystane. No chyba, że to płacz (przepraszam, ale nie mogę tego inaczej nazwać) dla zasady.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 21:01
autor: zxcvbnm
No tak samo może być wykorzystany jak na KM3... Linia nie wiele lepsza a same asynchrony

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 21:03
autor: Atapi
Po raz kolejny nie wiesz o czym piszesz.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 21:06
autor: Domas
Rzadko korzystam z kolejowych połączeń regionalnych, a jak już się zdarza to właśnie głównie na KM6, gdzie, jak napisałem, jeżdżą same, klasyczne kible (no, poza tymi dwoma EN71, ale o ich awarii jeszcze nigdy nie słyszałem) - zero opóźnień, brak problemów z obsługą taboru, sprawna wymiana pasażerska... ja nie wiem, po co tak walczyć o pojazdy, które i tak na polski rynek nie są przystosowane?

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 21:07
autor: SławekM
zxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Na KM7 powinny jeździć największe trupy EN57 z Przewozów Regionalnych. Oczywiście typu "full plastic".

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 22:17
autor: VLnt7
@SławekM nie mieszaj reszty z nas do tego ;)

zxcvbnm, poważnie, tego się już czytać nie da. Łaskawie zabierz swoje stękanie gdzie indziej, napisz do GW o tym jakie te KM i PLK i SKM i wszystko inne złe, rozsiej swoje bajki i fantazje na jakimś mikolskim forum. Albo się wreszcie ogarnij.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 13 paź 2014, 22:32
autor: zxcvbnm
Taka moja natura...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 14 paź 2014, 10:09
autor: Jacek Z.
zxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Na poc. 12719 (KM701 Dęblin) wczoraj ponownie EN57AL-1632+1690, ale rozumiem, że jak po "Dobranocce" i "Jaka to melodia", to się nie liczy :P
zxcvbnm pisze:Taka moja natura...
Sorry, ale oddzielmy ludzi o ich zachowania - a za takie na wielu forach za takie zachowanie dostałbyś już rządek ostrzeżeń lub bana. Jeśli chcesz uzyskać nasz szacun to najlepiej w sposób merytoryczny (tak jak Ci się to nawet ostatnio czasem już udawało), a nie przez trollowanie.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 14 paź 2014, 17:21
autor: zxcvbnm
Jestem zmuszony przyznać że dzisiaj jechałem nowszym AKM do Dęblina :)

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 14 paź 2014, 17:58
autor: Jacek Z.
I jak wrażenia? Nowszy AKM to trochę mało - jeszcze np. numerek taborowy jakbyś napisał albo nr pociągu - te składy (jeśli mówimy o AKM '2013) wbrew pozorom wcale nie są jednakowe - np. 1713 jako jedyny z serii ma czarne numery, a 1682 ma nietypowe lufciki w bocznych szybach kabiny maszynisty (takie same jak w pierwszych AL).

Bądźmy fachury, żebyśmy się przed autobusową częścią Forum nie musieli wstydzić :wink:

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 14 paź 2014, 18:25
autor: zxcvbnm
Byłem tak zdezorientowany tłokiem :) że nie pamiętam jakie to były numery. Jednak mogę powiedzieć że były z ZNTK. Bo drzwi między-wagonowe nie miały loga Newag :) Drugim razem postaram się zapamiętać.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 14 paź 2014, 23:11
autor: Jacek Z.
EW60-001+002 :arrow: KM205, nr poc. 91820, Mińsk Maz. - Warszawa Zach.

Oprócz tego KM815 Dęblin - Piaseczno (nr poc. 21920), którego odkąd pamiętam zawsze widywałem wyłącznie na starych EN57, dziś na 2xAKM - sądząc po kształcie chwytów klimatyzacji, modernizacja Newag 2009/2010 (np. 1584+1572) ewentualnie 2 ex-czopery.