: 23 kwie 2007, 23:43
tylko Dw. Wschodni nie przestaje być ważnym punktem, poza tym chyba tam ma być dworzec autobusowy.
Hm. W metrze po mszy papieskiej jakos sobie poradzili z wpuszczaniem ludzi na peronFikander pisze:Wyobraź sobie teraz 20000 osób próbujących zmieścić się jednocześnie na peronie
Uważam wręcz przeciwnie! Doprowadzenie metra do DW przyniosłoby znaczące odciążenie Centralnego - nie ma pociągu przejeżdżającego przez Centralny, który nie zatrzymywałby się na Wschodnim. Wtedy ruch pasażerski by się nieco 'zdecentralizował'. To samo dotyczyłoby Zachodniego - gdyby nie znaczna ilość pociągów, które się tam nie zatrzymują. Dlaczego? Bo do Zachodniego nie ma dogodnego dojazdu. (?) A wyobraźmy sobie, że mieszkaniec Wilanowa, który na dziś jeździ z Centralnego ma połączenie tramwajowe 'szybkie' z Zachodnim i te same pociągi co z Centralnego (gdyby się wszystkie tam zatrzymywały).cHarcerz pisze:A nie sądzicie, że [...] ciągnięcie III lini metra do DWsch jest trochę bez sensu?
Gdzie-tzn mam na mysli lokalizację-od Luelskiej czy Kijowskiej?MeWa pisze:tylko Dw. Wschodni nie przestaje być ważnym punktem, poza tym chyba tam ma być dworzec autobusowy.
Przy okazji budowy stadionu i przebudowy DWW można o tym pomyśleć. Wtedy mamy sytuację optymalną: PKS Zach obsługuje teren na zachód od Wisły, a PKS Wsch na wschód. Pomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...MeWa pisze:jedno nie wyklucza drugiego
To by było dobreBusmann pisze:Przy okazji budowy stadionu i przebudowy DWW można o tym pomyśleć. Wtedy mamy sytuację optymalną: PKS Zach obsługuje teren na zachód od Wisły, a PKS Wsch na wschód.
Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.Busmann pisze:Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
Tylko przydałoby się większą przepustowośc zrobićTunel średnicowy jest czymś, co naprawdę ułatwia podróżowanie i należy z tego korzystać.
To jest po prostu głupota. Tą głupotę przedstawił ZDE TOR i jakoś niektórym się spodobała. ZDE TOR później wpadł na pomysł by przez średnicowy poprowadzić II linię metra. To jest raczej utrudnianie niż ułatwianie życia gdyż pomiędzy stacjami Wschodnia i Zachodnia obliczono ze korzysta niecały 1% pasażerówPomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
Tylko, że własnie zakończony 3 miesiące temu remont zwiększył przepustowość o 66%, która w nadmiarze nie jest aktualnie wykorzystywana.Tylko przydałoby się większą przepustowośc zrobić
To jest plan awaryjny na wypadek zapchania średnicy i 7 - 8 linii SKMgeograf pisze:Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.
Na wieki to nie wystarczy. Kiedyś się zapcha...Piotrek pisze:Choć jeden dworzec i większość połączeń to rozwiązanie także dobre