Strona 64 z 264

: 23 kwie 2007, 23:43
autor: MeWa
tylko Dw. Wschodni nie przestaje być ważnym punktem, poza tym chyba tam ma być dworzec autobusowy.

: 23 kwie 2007, 23:57
autor: person
Fikander pisze:Wyobraź sobie teraz 20000 osób próbujących zmieścić się jednocześnie na peronie
Hm. W metrze po mszy papieskiej jakos sobie poradzili z wpuszczaniem ludzi na peron ;-)

: 24 kwie 2007, 0:00
autor: MeWa
w okolicy masz dwie stacje, a poza tym gdy peron się zapełniał, to wejścia na stację były zamykane

: 24 kwie 2007, 0:26
autor: JaBaal
cHarcerz pisze:A nie sądzicie, że [...] ciągnięcie III lini metra do DWsch jest trochę bez sensu?
Uważam wręcz przeciwnie! Doprowadzenie metra do DW przyniosłoby znaczące odciążenie Centralnego - nie ma pociągu przejeżdżającego przez Centralny, który nie zatrzymywałby się na Wschodnim. Wtedy ruch pasażerski by się nieco 'zdecentralizował'. To samo dotyczyłoby Zachodniego - gdyby nie znaczna ilość pociągów, które się tam nie zatrzymują. Dlaczego? Bo do Zachodniego nie ma dogodnego dojazdu. (?) A wyobraźmy sobie, że mieszkaniec Wilanowa, który na dziś jeździ z Centralnego ma połączenie tramwajowe 'szybkie' z Zachodnim i te same pociągi co z Centralnego (gdyby się wszystkie tam zatrzymywały).

: 24 kwie 2007, 21:35
autor: rufio198
MeWa pisze:tylko Dw. Wschodni nie przestaje być ważnym punktem, poza tym chyba tam ma być dworzec autobusowy.
Gdzie-tzn mam na mysli lokalizację-od Luelskiej czy Kijowskiej?
Cos wiecej mozesz na ten temat napisać?

: 24 kwie 2007, 22:39
autor: MeWa
z mapki w Rzepie wynika, że chodzi o teren pomiędzy zajezdnią tramwajową a torami.

: 24 kwie 2007, 23:38
autor: person
Kiedyś planowano dworzec autobusowy od strony Lubelskiej...
Trudno nadążyć za Warszawą ;-)

: 24 kwie 2007, 23:40
autor: MeWa
jedno nie wyklucza drugiego :)

: 25 kwie 2007, 16:21
autor: Wolfchen
MeWa pisze:jedno nie wyklucza drugiego
Przy okazji budowy stadionu i przebudowy DWW można o tym pomyśleć. Wtedy mamy sytuację optymalną: PKS Zach obsługuje teren na zachód od Wisły, a PKS Wsch na wschód. Pomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...

: 25 kwie 2007, 17:44
autor: Piotrek
Busmann pisze:Przy okazji budowy stadionu i przebudowy DWW można o tym pomyśleć. Wtedy mamy sytuację optymalną: PKS Zach obsługuje teren na zachód od Wisły, a PKS Wsch na wschód.
To by było dobre :) Choć jeden dworzec i większość połączeń to rozwiązanie także dobre ;)

: 25 kwie 2007, 17:52
autor: person
Busmann pisze:Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.
Po co ludzi zmuszać do przesiadek na dwie (albo i jedną) stacje, skoro moga dojechać bezpośrednio do centrum Warszawy/celu podróży?
Tunel średnicowy jest czymś, co naprawdę ułatwia podróżowanie i należy z tego korzystać.

: 25 kwie 2007, 17:56
autor: Piotrek
Tunel średnicowy jest czymś, co naprawdę ułatwia podróżowanie i należy z tego korzystać.
Tylko przydałoby się większą przepustowośc zrobić 8-[

: 25 kwie 2007, 18:03
autor: Premo
Pomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
To jest po prostu głupota. Tą głupotę przedstawił ZDE TOR i jakoś niektórym się spodobała. ZDE TOR później wpadł na pomysł by przez średnicowy poprowadzić II linię metra. To jest raczej utrudnianie niż ułatwianie życia gdyż pomiędzy stacjami Wschodnia i Zachodnia obliczono ze korzysta niecały 1% pasażerów

: 25 kwie 2007, 19:33
autor: bohunu
Tylko przydałoby się większą przepustowośc zrobić 8-[
Tylko, że własnie zakończony 3 miesiące temu remont zwiększył przepustowość o 66%, która w nadmiarze nie jest aktualnie wykorzystywana.

: 26 kwie 2007, 12:22
autor: Wolfchen
geograf pisze:Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.
To jest plan awaryjny na wypadek zapchania średnicy i 7 - 8 linii SKM
Piotrek pisze:Choć jeden dworzec i większość połączeń to rozwiązanie także dobre
Na wieki to nie wystarczy. Kiedyś się zapcha...