Strona 64 z 151

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 15 paź 2014, 10:22
autor: Loui
Ex-choppery, MNO nie ma starych AKM-ów, a to jest obieg ochocki.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 15 paź 2014, 21:12
autor: alojz
EN57AL-1667+1632 na 19563 do Pilawy.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 15 paź 2014, 21:20
autor: zxcvbnm
Dobra wiadomość :) Druga para wkońcu jeździ.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 paź 2014, 17:32
autor: zxcvbnm
Czy istnieje możliwość puszczania 3 EZT na KM7 i KM jej nie wykorzystują czy takiej sposobności nie ma ?

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 paź 2014, 19:06
autor: VLnt7
Technicznie mogą. Tabor też mają, ponieważ realizują mniej kursów. Ale nie zrobią tego. Prędzej skrócą do 1xEN57.
Fakt faktem, sytuacja jest dramatyczna i takie zestawienie by się bardzo przydało.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 paź 2014, 20:25
autor: zxcvbnm
W końcu się ktoś ze mną zgadza że jest dramatycznie. Jakoś media nie trąbią chociaż mają taką tendencję :) Jaki kurs nie trafisz to każdy zatłoczony. Ale to dobrze że przybywa klientów. Kiedyś były pustki przy pociągach które jeździły co półgodziny. Teraz 1 skm i 1 km na godzinę mocno nie wyrabia. Ach przydał by się potrójny AL...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 paź 2014, 20:38
autor: Atapi
To nie liczba podroznych wzrosla, tylko na czas remontu liczba pociagow zmalala. Moze napisz im 10 maili, po jednym kazdego dnia i w koncu spelnia Twoje zyczenie. Mam na mysli 3x EN57, nie AL.

PS. 2xAL na 12719.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 paź 2014, 21:02
autor: MichalJ
Zależy od kiedy liczyć, był okres, że były pustki.

Ale pekapowi udało się wygasić popyt na nawet na linii grodziskiej, co wydawało się nieosiągalne (pociągów została chyba 1/4 czy 1/5 tego, co normalnie, a tłok wcale nie większy), więc i tu dadzą radę.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 paź 2014, 23:41
autor: Jacek Z.
Zgadzam się z Wami - potrójne składy na najbardziej obleganych KM7 potrzebne od zaraz - choć może nie 3xAL (nie wiem czy jest ich aż tyle w pełnie sprawnych :wink: ).

Ludziska na KM7 się gniotą, a tymczasem PLK sponsoruje sobie sielską audycję w RdC na temat modernizacji KM6.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 18 paź 2014, 8:37
autor: przewoz
VLnt7 pisze:Technicznie mogą. Tabor też mają, ponieważ realizują mniej kursów. Ale nie zrobią tego. Prędzej skrócą do 1xEN57.
Fakt faktem, sytuacja jest dramatyczna i takie zestawienie by się bardzo przydało.
Taborowo OK, ale tylko do Otwocka. Dalej niektóre perony są za krótkie na przyjęcie 3xEN57 (na pewno w Śródborowie, jeszcze do Pilawy potem któryś jest ciut krótszy, potem pewnie też coś się znajdzie).

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 18 paź 2014, 9:25
autor: zxcvbnm
Parę razy w życiu widziałem 3xEN57 do Dęblina i nikt/nic problemu nie robiło. Perony te same co w PRL a wtedy jeździły zazwyczaj potrójne składy.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 18 paź 2014, 10:35
autor: przewoz
Cóż. Kiedyś w RJ umieszczano po prostu symbole, że część pociągów się może nie mieścić przy krawędzi.
Od jakiegoś czasu zwraca się na to uwagę i unika się takich konfiguracji.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 18 paź 2014, 10:39
autor: zxcvbnm
Mnie mogą w polu wysadzać - ale niech zaczną jeździć potrójne :) Wysłałem zapytanie do KM. Ciekawe czy i co odpowiedzą...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 18 paź 2014, 10:57
autor: przewoz
Wystarczy, że ktoś wychodzący z pociągu w takim miejscu cokolwiek sobie zrobi i...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 18 paź 2014, 11:02
autor: zxcvbnm
Wiem o tym, żartuję tylko :) Osoby starsze miały by problem wysiadać. Ale 2xEN71KM by się nadawał - jednak to przydział dla Tłuszcza.