Tabor SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 08 lut 2012, 8:26

Nie ma co porównywać - drewno chyba od zawsze stosowane jest jako podłogi w wagonach, ezetach... Ja w tym nie widzę nic nadzwyczajnego.

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 08 lut 2012, 12:50

sajbeer pisze:Jeśli chodzi o wyświetlacz na SKM to wszystkie pojazdy zostaną przebudowane na koszt Pesy i będą miały wyświetlacze na górze.
Wynika to z obowiązujących przepisów prawa i standardów kolejowych które w międzyczasie jakoś weszły ale nikt tego nie dopilnował.
Ostatnio zauważałem ze niektóre EN57 po modernizacji jednak maja wyświetlacze na dole, jak to sie ma do przepisów


http://inforail.pl/admin/FCK/editor/plu ... to.info%29

Michał J
Posty: 287
Rejestracja: 29 gru 2007, 1:08

Post autor: Michał J » 08 lut 2012, 13:25

grzegorz pisze:
Michał J pisze:Nie ma się co śmiać. Drewno oferuje wytrzymałość na poziomie płyty metalowej, przy znacznie mniejszej masie.
Co dokładnie porównujesz? Bo coś chyba przeginasz.
Nie wydaje mi się.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lut 2012, 16:04

Rany, ale jakie drewno i jaki metal?

A sklejka to normalny material na podlogi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 08 lut 2012, 16:08

@Michał J
na pewno nie, jeśli mają mieć jednakowe rozmiary.
@Glonojad
Czemu nie, jednak chyba nie z racji nadzwyczajnej wytrzymałości mechanicznej?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lut 2012, 18:18

A z czym porównujesz? Z miedzią? Z ołowiem? To też metale...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 lut 2012, 20:34

Z rtęcią... :roll:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 10 lut 2012, 20:49

SKM Warszawa potrzebuje w godzinach szczytu pociągów o duuużej pojemnosci.... Moze NEWAG =D> =D> skusi się zaprojektowac pociąg taki jak na obrazku:
Szwajcaria

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 10 lut 2012, 20:58

SKM nieprędko cokolwiek teraz kupi...

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 10 lut 2012, 21:22

[*] [*] [*]
Zmarł Prezes SKM Warszawa... pan Leszek Walczak
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 lut 2012, 21:26

AAdamq pisze:SKM Warszawa potrzebuje w godzinach szczytu pociągów o duuużej pojemnosci.... Moze NEWAG =D> =D> skusi się zaprojektowac pociąg taki jak na obrazku:
Szwajcaria
Nieprzemyślany pomysł. Wymiany będą trwały dłużej, niż czas następstwa. Może jednak zacznijmy od wykorzystania pełnej długości krawędzi oraz przepustowości trasy średnicowej (bez marnowania slotów przez kursy do Wschodniej czy Zachodniej), a potem kombinujmy z piętrusami na 3 (jak KM) albo 5 (jak ICccc) wagonach...

Coś takiego można ewentualnie przemyśleć dla linii tłuszczańskiej lub legionowskiej (do Gdańskiego) no i oczywiście dla regioekspresów, które slotów dużo nie dostaną, jadą po układzie dalekobieżnym (i tak zostać powinno), a i tak mają największy sens w ścisłym mikroszczycie... dobrze dobrane Siedlce, Skierniewice, czy nawet Otwock mogłyby wówczas wypełnić i 8 wagonów piętrowych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 10 lut 2012, 23:23

Glonojad pisze:Może jednak zacznijmy od wykorzystania pełnej długości krawędzi oraz przepustowości trasy średnicowej
Najpierw zacznijmy od tego.
Dopóki infra i tabor dookoła jest, jaka jest - zawsze będę przeciwny całkowitemu łączeniu relacji.
Według mnie, dopóki ryzyko awarii jest wysokie (a jest, o widać), relacje takie jak Siedlce, Radom, Łowicz, Skierniewice i Dęblin - powinny startować z Warszawy. Mniejsze - proszę uprzejmie, łączcie. Ale raz na godzinę ja chcę mieć pewność, że dojadę. 3 lata temu kwitłem sobie na Śródmieściu 2 godziny, bo była jakaś awaria na Włochach, a wszystkie pociągi w kierunku Mińska i Siedlec jechały co najmniej z Grodziska, zaś obrócić awaryjnie czegoś na Zachodniej jak widać niedałosie.

SKMki - oczywiście, że muszą tak jeździć.
Zmarł Prezes SKM Warszawa... pan Leszek Walczak
Ano niestety. Pociągi ozdobiono w barwy ZTM z czarną wstążką...

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 13 lut 2012, 14:21

410 nadal obsmarowana :( czy to się jeszcze da zmyć ??

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 lut 2012, 23:12

Nxo pisze:410 nadal obsmarowana :( czy to się jeszcze da zmyć ??
Wyjdź sobie może na zewnątrz i może zrozumiesz dlaczego graffiti nie zostało jeszcze starte.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 13 lut 2012, 23:18

Przypominam, że SKM się serwisuje w pełni w Mińsku. Mają możliwość zmycia tego i owego.
To nie bocznica pod chmurką na Grochowie. A 410 jeszcze przed mrozami była usyfiona.

ODPOWIEDZ