Strona 64 z 136

: 08 lut 2012, 8:26
autor: przewoz
Nie ma co porównywać - drewno chyba od zawsze stosowane jest jako podłogi w wagonach, ezetach... Ja w tym nie widzę nic nadzwyczajnego.

: 08 lut 2012, 12:50
autor: Nxo
sajbeer pisze:Jeśli chodzi o wyświetlacz na SKM to wszystkie pojazdy zostaną przebudowane na koszt Pesy i będą miały wyświetlacze na górze.
Wynika to z obowiązujących przepisów prawa i standardów kolejowych które w międzyczasie jakoś weszły ale nikt tego nie dopilnował.
Ostatnio zauważałem ze niektóre EN57 po modernizacji jednak maja wyświetlacze na dole, jak to sie ma do przepisów


http://inforail.pl/admin/FCK/editor/plu ... to.info%29

: 08 lut 2012, 13:25
autor: Michał J
grzegorz pisze:
Michał J pisze:Nie ma się co śmiać. Drewno oferuje wytrzymałość na poziomie płyty metalowej, przy znacznie mniejszej masie.
Co dokładnie porównujesz? Bo coś chyba przeginasz.
Nie wydaje mi się.

: 08 lut 2012, 16:04
autor: Glonojad
Rany, ale jakie drewno i jaki metal?

A sklejka to normalny material na podlogi.

: 08 lut 2012, 16:08
autor: grzegorz
@Michał J
na pewno nie, jeśli mają mieć jednakowe rozmiary.
@Glonojad
Czemu nie, jednak chyba nie z racji nadzwyczajnej wytrzymałości mechanicznej?

: 08 lut 2012, 18:18
autor: Glonojad
A z czym porównujesz? Z miedzią? Z ołowiem? To też metale...

: 08 lut 2012, 20:34
autor: Bastian
Z rtęcią... :roll:

: 10 lut 2012, 20:49
autor: AAdamq
SKM Warszawa potrzebuje w godzinach szczytu pociągów o duuużej pojemnosci.... Moze NEWAG =D> =D> skusi się zaprojektowac pociąg taki jak na obrazku:
Szwajcaria

: 10 lut 2012, 20:58
autor: przewoz
SKM nieprędko cokolwiek teraz kupi...

: 10 lut 2012, 21:22
autor: AAdamq
[*] [*] [*]
Zmarł Prezes SKM Warszawa... pan Leszek Walczak

: 10 lut 2012, 21:26
autor: Glonojad
AAdamq pisze:SKM Warszawa potrzebuje w godzinach szczytu pociągów o duuużej pojemnosci.... Moze NEWAG =D> =D> skusi się zaprojektowac pociąg taki jak na obrazku:
Szwajcaria
Nieprzemyślany pomysł. Wymiany będą trwały dłużej, niż czas następstwa. Może jednak zacznijmy od wykorzystania pełnej długości krawędzi oraz przepustowości trasy średnicowej (bez marnowania slotów przez kursy do Wschodniej czy Zachodniej), a potem kombinujmy z piętrusami na 3 (jak KM) albo 5 (jak ICccc) wagonach...

Coś takiego można ewentualnie przemyśleć dla linii tłuszczańskiej lub legionowskiej (do Gdańskiego) no i oczywiście dla regioekspresów, które slotów dużo nie dostaną, jadą po układzie dalekobieżnym (i tak zostać powinno), a i tak mają największy sens w ścisłym mikroszczycie... dobrze dobrane Siedlce, Skierniewice, czy nawet Otwock mogłyby wówczas wypełnić i 8 wagonów piętrowych.

: 10 lut 2012, 23:23
autor: przewoz
Glonojad pisze:Może jednak zacznijmy od wykorzystania pełnej długości krawędzi oraz przepustowości trasy średnicowej
Najpierw zacznijmy od tego.
Dopóki infra i tabor dookoła jest, jaka jest - zawsze będę przeciwny całkowitemu łączeniu relacji.
Według mnie, dopóki ryzyko awarii jest wysokie (a jest, o widać), relacje takie jak Siedlce, Radom, Łowicz, Skierniewice i Dęblin - powinny startować z Warszawy. Mniejsze - proszę uprzejmie, łączcie. Ale raz na godzinę ja chcę mieć pewność, że dojadę. 3 lata temu kwitłem sobie na Śródmieściu 2 godziny, bo była jakaś awaria na Włochach, a wszystkie pociągi w kierunku Mińska i Siedlec jechały co najmniej z Grodziska, zaś obrócić awaryjnie czegoś na Zachodniej jak widać niedałosie.

SKMki - oczywiście, że muszą tak jeździć.
Zmarł Prezes SKM Warszawa... pan Leszek Walczak
Ano niestety. Pociągi ozdobiono w barwy ZTM z czarną wstążką...

: 13 lut 2012, 14:21
autor: Nxo
410 nadal obsmarowana :( czy to się jeszcze da zmyć ??

: 13 lut 2012, 23:12
autor: Premo
Nxo pisze:410 nadal obsmarowana :( czy to się jeszcze da zmyć ??
Wyjdź sobie może na zewnątrz i może zrozumiesz dlaczego graffiti nie zostało jeszcze starte.

: 13 lut 2012, 23:18
autor: przewoz
Przypominam, że SKM się serwisuje w pełni w Mińsku. Mają możliwość zmycia tego i owego.
To nie bocznica pod chmurką na Grochowie. A 410 jeszcze przed mrozami była usyfiona.