Strona 64 z 82
: 12 wrz 2011, 12:28
autor: zeus
Pawel_ pisze:Oj tam, oj tam. Ja wracałem z Zakopanego o godzinie 8.30, autobus z Warszawy planowo powinien być w Zakopanem o 6:50, przyjechał o 8:00, a odjechał o 8:30. Da się? Da się!
To niemożliwe, ten autobus który dojeżdża do Zakopanego o 6.50 - ma odjazd powrotny o 22. Ten o 8 z Zakopanego, jest kursem nocującym w Zakopanem, który dnia poprzedniego dojeżdża o 15.50 (7.30 z Zachodniego)
: 12 wrz 2011, 21:27
autor: Pawel_
Byłem, widziałem, też myślałem, że to niemożliwe.
Na parkingu stała jedna Scania Polonusa. Byłem pewny, że będą nią jechał - jednak przyjechała ta wypasiona, chwilę odpoczęła i podstawiła się. Z tą samą załogą..
: 13 wrz 2011, 0:36
autor: zeus
Pawel_ pisze:Byłem, widziałem, też myślałem, że to niemożliwe.
Na parkingu stała jedna Scania Polonusa. Byłem pewny, że będą nią jechał - jednak przyjechała ta wypasiona, chwilę odpoczęła i podstawiła się. Z tą samą załogą..
W takim razie fascynuje mnie jak to się miało do ustawy o czasie pracy kierowców
: 13 wrz 2011, 9:18
autor: Wolfchen
Jeśli dwóch kierowców, to da się to jakoś rozłożyć
: 13 wrz 2011, 11:44
autor: R-9 Chełmska
zeus pisze:
W takim razie fascynuje mnie jak to się miało do ustawy o czasie pracy kierowców
Zakopane dzienne jest na jednego kierowcę, więc prawdopodobnie jakoś dało radę. A Scania stojąca była prawdopodobnie zepsuta i tak skonfigurowano obieg, by nie ucierpieli pasażerówie. Zastanawia tylko "stałość" załogi na noc i na dzień, aż niemożliwe... Jakieś lepsze kombinacje musiały być.
: 13 wrz 2011, 12:10
autor: zeus
R-9 Chełmska pisze:Zakopane dzienne jest na jednego kierowcę,
Jeszcze w zeszłym roku było na dwóch... Jak może być na jednego kierowcę skoro pół kurs jest obliczony na ponad 8 godzin
Musiałby mieć gdzieś co najmniej półgodzinny postój, do tego dochodzą koszmarne korki na Zakopiance więc raczej mało to jest realne. Tak jak z kursem Olsztyn - Katowice - przez kilka lat był na jednego kierowcę (z półgodzinnym postojem w Warszawie) a od jakiegoś czasu już jest w podwójnej obsadzie
: 13 wrz 2011, 12:21
autor: chester
zeus pisze:R-9 Chełmska pisze:Zakopane dzienne jest na jednego kierowcę,
Jeszcze w zeszłym roku było na dwóch... Jak może być na jednego kierowcę skoro pół kurs jest obliczony na ponad 8 godzin
Musiałby mieć gdzieś co najmniej półgodzinny postój, do tego dochodzą koszmarne korki na Zakopiance więc raczej mało to jest realne. Tak jak z kursem Olsztyn - Katowice - przez kilka lat był na jednego kierowcę (z półgodzinnym postojem w Warszawie) a od jakiegoś czasu już jest w podwójnej obsadzie
Jeżeli wóz zawraca w Zakopanem bez odpoczynku, to zmiana kierowców może chyba być po trasie? Np. w Krakowie.
: 13 wrz 2011, 21:51
autor: Pawel_
zeus pisze:(...) Musiałby mieć gdzieś co najmniej półgodzinny postój, (...)
Stacja paliw - bez reklamy.
: 14 wrz 2011, 16:28
autor: Łukasz
marekb pisze:Jeżeli kurs ze Szczawnicy planowo ma przyjechać do Warszawy na 19:35, a odjechać o 22:40 to może być ciężko. Korki na zakopiance i w Jankach ............. !
A czy oni muszą jeździć przez Janki?
: 14 wrz 2011, 19:48
autor: Pawel_
Łukasz pisze:A czy oni muszą jeździć przez Janki?
Skoro tak ktoś ustalił trasę, przystanki, to tak, muszą!
: 16 wrz 2011, 15:14
autor: alojzy
: 16 wrz 2011, 19:43
autor: MZ
Nie tylko tam była kontrola NIK. Opublikowali też wyniki z PKS Radom:
http://radom.gazeta.pl/radom/1,35219,10 ... mskim.html
: 26 wrz 2011, 10:13
autor: Bernard
PPKS Nowy Dwór Maz. pisze:Wykaz zmian rozkładu jazdy obszaru bazy Nowy Dwór Mazowiecki obowiązujących od 01 października 2011 roku.
PPKS Nowy Dwór Maz. pisze:Przedsiębiorstwo informuje, że z dniem 20.09.2011r. na poszczególnych odcinkach linii
komunikacyjnych relacji : Smoszewo/Zakroczym/Pomiechówek – Warszawa, zostaje
podwyższona cena biletów miesięcznych (średnio ok. 5%).
Cena biletu sieciowego wzrasta do 260,00 złotych.
http://www.pks.warszawa.pl/nowy_dwor_mazowiecki/ (Komunikaty).
: 01 paź 2011, 23:06
autor: Bernard
PKS tnie kursy na trasach podmiejskich
Firma PKS Polonus 1 października wprowadza duże cięcia rozkładów na trasach podmiejskich w stronę Piaseczna, Góry Kalwarii oraz Nowego Dworu Maz.
Firma kasuje kursy, które uważa za nierentowne. Na trasie z Warszawy przez Konstancin-Jeziornę do Góry Kalwarii zniknie osiem kursów. Na południe od Warszawy większe cięcia będą na trasie ze stolicy w stronę Złotokłosu i Szczaków. Zawieszono tu kilkanaście kursów.
Dotkną także połączenia PKS-u z Warszawy w stronę Nowego Dworu Maz. i wokół tego miasta. W tym rejonie likwidacja bądź zmiana trasa dotyczy kilkudziesięciu kursów. Szczegóły można znaleźć na stronie
www.pkspolonus.pl lub na przystankach.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... skich.html
: 03 paź 2011, 15:17
autor: Colony
Coś czuję, że rychle podkręcą częstotliwość L-2 albo trafi tam w okolice nowe Lka lub nawet jakieś 737.