Strona 65 z 333

: 29 lut 2008, 15:34
autor: jasiu
to może trzeba było zmienić rozkład 520?

: 29 lut 2008, 21:06
autor: Andrzej
Bastian pisze:
Dennis pisze:125 jest skoordynowane tylko ze 105 (koordynacja ze 178, a nawet z 506 jest śladowa), a to z kolei już z niczym innym
507, 506, 112 (wg Jarka :P)...
W Międzylesiu i Aninie te dwie linie to podstawa. Na Gocławiu czy na Bemowie autobusów jest więcej.
Ale w takim razie należy zmienić rozkład 525. I mogą być ku temu okazje, bo linie na TŁ trzeba wreszcie zreformować.

: 29 lut 2008, 21:45
autor: Jarek
Andrzej pisze:W Międzylesiu i Aninie te dwie linie to podstawa. Na Gocławiu czy na Bemowie autobusów jest więcej.
Ale w takim razie należy zmienić rozkład 525. I mogą być ku temu okazje, bo linie na TŁ trzeba wreszcie zreformować.
Mylisz się. Trzeba ruszyć 125 i całą resztę. Trasa Łazienkowska jest tutaj najważniejsza.

: 29 lut 2008, 23:37
autor: Bastian
A moim zdaniem nie - tam i tak się czeka krócej, niż gdy masz dwie linie jadące razem i nic więcej.

: 01 mar 2008, 16:06
autor: Jarek
Bastian pisze:A moim zdaniem nie - tam i tak się czeka krócej, niż gdy masz dwie linie jadące razem i nic więcej.
Nie o to mi chodzi. TŁ to szkielet i on musi być zrobiony dobrze. Nie stoi to jednak w sprzeczności z wymaganiem koordynacji peryferyjnych odcinków. 125 i 525 powinny jeździć uzgodnione, to oczywiste!

: 02 mar 2008, 19:32
autor: Krzysiek_S
Nikt nic nie mówi, a na Kadetów powstały[ ją] już dwie zatoki w stronę Centrum, na razie jest chodnik, podkład i krawęźniki.
:smile:

: 02 mar 2008, 21:46
autor: Jarek
Krzysiek pisze:Nikt nic nie mówi, a na Kadetów powstały[ ją] już dwie zatoki w stronę Centrum, na razie jest chodnik, podkład i krawęźniki.
Kiedy będzie przejazd do Wału?

: 02 mar 2008, 22:33
autor: Krzysiek_S
Jarek pisze:
Krzysiek pisze:Nikt nic nie mówi, a na Kadetów powstały[ ją] już dwie zatoki w stronę Centrum, na razie jest chodnik, podkład i krawęźniki.
Kiedy będzie przejazd do Wału?
Według Rady Osiedla Las , maj 2008. Jak już wczesniej mówiłem powstały już zalążki zatok w stronę centrum + chodnik, jest już miejsce na wiate w rogu . Od strony parkanów są ścieżki. To po północnej stronie Kadetów. Gorzej jest po południowej, tam trzeba uzupełnić podkład, postawić krawęźniki, wykonać chodnik i zatokę.
Zatoki na razie bez betonowej nalewki powstały przy szkolę i za Sęczkową w stronę Wału.
W tym tygodniu zamkną ulice Kadetów od Sęczkowej do Wału, wtedy też nastąpi połączenie Wału z nową jezdnią Kadetów , a stara od Sęczkowej będzie się kończyć ślepo, będzie pełnić rolę dojazdu do posesji. Zostały już wyburzone dwa domy przy Sęczkowej [ niezamieszkałe], oraz komórka, teraz porządkują teren, aby w tym miejscu powstał chodnik , oraz powiększona ulica przy skrzyżowaniu z Sęczkową. Zostało ścięte już stare drzewo po północnej stronie, które kolidowało by z poszerzoną jezdnią, . Zostało jeszcze dużo do roboty, ale mam nadzieje że termin majowy będzie ostateczny[ MPWiK już skończyli].
http://www.wawer.warszawa.pl/nowa/index ... Itemid=409

: 16 mar 2008, 18:25
autor: Krzysiek_S
Jak myślicie w jaki sposób można zapewnić całej Linii Otwockiej najdogodniejszy dowóz do Mokotowa pomijając centrum.? Cała "Linia Otwocka to 120 tyś ludzi", Wawer 66 tyś. Obecnie jest 119 o słabej częstotliwości i trasie i 401 , dostępne po przejechaniu największych korków i przejściu kawałek z przystanku na przystanek. Mokotów jest na trzecim miejscu pod względem potoków z Wawra, a praktycznie komunikacja z tym rejonem jest znikoma i słabo dostępna.

: 18 mar 2008, 22:52
autor: jasiu
Cóż, obawiam się że Linia Otwocka musi się zadowolić 119. W tej chwili jak ktoś chce się dostać z Patriotów na Mokotów to pojedzie 521 do Płowieckiej/Marsa i tam w 401 albo coś do Metra. I nie wiem jak często musiała by taka linia Wawer-Mokotów kursować żeby stanowic lepszą ofertę.

: 18 mar 2008, 23:11
autor: Krzysiek_S
jasiu pisze:Cóż, obawiam się że Linia Otwocka musi się zadowolić 119
No dobrze zostaje nam 119 [przez Kadetów]. Tylko pytanie lepiej żeby kursowała do Falenicy , czy do Międzylesia.? Inny kraniec?

: 19 mar 2008, 0:39
autor: jasiu
Tak jak teraz, do Międzylesia. Na Patriotów nie potrzeba więcej linii, a przesiąść sie można z/na 521 między Międzylesiem a Aninem

: 19 mar 2008, 16:19
autor: Andrzej
Krzysiek pisze:
jasiu pisze:Cóż, obawiam się że Linia Otwocka musi się zadowolić 119
No dobrze zostaje nam 119 [przez Kadetów]. Tylko pytanie lepiej żeby kursowała do Falenicy , czy do Międzylesia.? Inny kraniec?
Oczywiście, że do Falenicy. Można by zaryzykować duet: 119 i 521 - skoordynowane w Wawrze, a z osobna co 15/20/20.

[ Dodano: 2008-03-19, 16:21 ]
jasiu pisze:Tak jak teraz, do Międzylesia. Na Patriotów nie potrzeba więcej linii, a przesiąść sie można z/na 521 między Międzylesiem a Aninem
Więcej linii? A co tam masz? Na Patriotów jest w gruncie rzeczy tylko 521, a do Międzylesia zasuwają 4 linie. Nie liczę lokalnych 115 i 305, które są w obu miejscach.

: 20 mar 2008, 11:50
autor: Krzysiek_S
No ja też stawiam na 119 do Falenicy i uważam że to się sprawdzi lepiej niż do Międzylesia.
Druga sprawa , szkoda że z pętli Zerzeń zostały tylko resztki bo teraz by się przydała.
Zwoleńska nie potrzebuje linii do centrum, na tyle co sam Zerzeń i okolice ulicy Bronowskiej. Jeszcze 119 nie zabrali z Bronowskiej, a już są płacze.
Szkoda że ciąg Przygodna - Masłowiecka wygląda jak wygląda, tam można by coś puścić jednokierunkowo w strone centrum.
Ale niestety progi itd.

: 20 mar 2008, 11:59
autor: jasiu
Andrzej pisze:Więcej linii? A co tam masz? Na Patriotów jest w gruncie rzeczy tylko 521
i najwidoczniej wystarczy, bo resztę pasażerów zgarniają Koleje Mazowieckie, Arka, Wilga, Mini-Bus...