Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

szelest2
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2008, 20:06
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: szelest2 » 14 gru 2008, 14:24

W sumie mieli 6 jednostek, oprócz wymnienionych wcześniej były jeszcze: EN57-972, 1227, 1473

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 14 gru 2008, 17:30

przewoz pisze:W ZNTK Mińsk stoją 2 szynobusy KM. Jeden na pewno 628, drugi chyba 627. Więcej zauważyć się nie dało...
Wynik przetargu na ich naprawę. Teraz pewnie KM nie ma już żadnej rezerwy, a fakt, że w trakcie rozkładu parę pociągów na ostrołęckiej będzie na VT wynika z tego, że ZNTK ma oddać jedenz pojazdów za 3 miesiące...
VT627-104 :arrow: na naprawie awaryjnej pudła po wypadku komunikacyjnym pod Płockiem oraz naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną
VT-628-008/018 :arrow: w naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 15 gru 2008, 14:46

Adamq pisze: VT627-104 :arrow: na naprawie awaryjnej pudła po wypadku komunikacyjnym pod Płockiem oraz naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną
On długo już tam stoi...ile to już będzie miesięcy?? (002/012 stał 7 miesięcy dla przykładu). Znany jest już jakiś termin oddania do użytku tego szynobusu?
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 15 gru 2008, 21:05

laczor pisze:On długo już tam stoi...ile to już będzie miesięcy?? (002/012 stał 7 miesięcy dla przykładu). Znany jest już jakiś termin oddania do użytku tego szynobusu?
OIDP w przetargu stało 3 miesiące, ale mogę się mylić. Pierwszy długi postój wiązał się z tym, że ZNTK nie miał żadnej konkretnej dokumentacji tego szynobusu i wszystko rozgryzał na miejscu... podobnie z częściami - trudnodostępne ,często trzeba dorabiać na miejscu..

[ Dodano: Pon 15 Gru, 2008 21:51 ]
Co do Flirtów.
Obsługa kuleje.
Uruchomili nowy system zapowiadania i... nie dostroili go. Dziś na Ochocie wygłaszał "Stadion" etc.. no tak trochę brakuje. Ale z powrotem jechałem, to już tylko "Siedlce" wisiały całą trasę.
Wcześniej na LCD były wyświetlone nawet "jakieś" godziny odjazdów przy postojach.
"Jakieś", bo o 9 rano wskazywał odjazdy z 12....
Maszyniści jeszcze dość różnie jeżdżą tymi sprzętami. Jakoś miałem wrażenie, że do Mińska i z Mińska odbywało się to płynnie i bez zakłóceń, a tu bywa, że ze sporym opóźnieniem włączane jest zezwolenie na drzwi etc.

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 16 gru 2008, 0:02

laczor pisze:
Adamq pisze: VT627-104 :arrow: na naprawie awaryjnej pudła po wypadku komunikacyjnym pod Płockiem oraz naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną
On długo już tam stoi...ile to już będzie miesięcy?? (002/012 stał 7 miesięcy dla przykładu). Znany jest już jakiś termin oddania do użytku tego szynobusu?
VT627-104 w ZNTK stoi 2-gi miesiąc..... problemy są z pierwszym stopniem usprężynowania (szukanie producenta tulejek gumowo-metalowych i amortyzatorów o odpowiednich parametrach technicznych). VT628-002/012 jeżdzi na starych amortyzatorach...

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 17 gru 2008, 15:18

a tymczasem przetarg na lokomotywy do push-pulli poszedł się .....

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?ac...d=3376&kat=zam
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 17 gru 2008, 16:11

A mogli kupić 8 pełnych składów i takiego dziadostwa jak teraz by nie było. Ktoś powinien za to siedzieć.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 gru 2008, 17:48

mariow pisze:a tymczasem przetarg na lokomotywy do push-pulli poszedł się .....

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?ac...d=3376&kat=zam

No patrz - przeglądamy tą samą stronę i co innego widzimy

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?act=l ... us=1&od=15

9 pozycja od góry (MST/08/08/1/PL )
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 17 gru 2008, 18:01

a właściwie to dlaczego te loki mają być dwukabinowe? W takich Włoszech mają jednokabinowe... http://www.railfaneurope.net/pix/it/ele ... 9_n_02.jpg

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 gru 2008, 18:02

Tego to pewnie nie wiedzą nawet najstarsi Indianie.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 17 gru 2008, 18:15

rufio198 pisze:
No patrz - przeglądamy tą samą stronę i co innego widzimy

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?act=l ... us=1&od=15

9 pozycja od góry (MST/08/08/1/PL )
no to jeszcze zajrzyj tam i spójrz co jest na samym dole ....

;)
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 gru 2008, 18:26

Przeczytałem. :cenzura:
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 17 gru 2008, 20:31

Oj, nie ma co się kłócić. O oprotestowanym przez Alstoma i Bombardiera przetargu pisałem (a może nie tu, ale na skyscraperze) już 2 tygodnie temu. Poszło o finanse, nie dogadali się ani z jedną ani z drugą firmą (chodzi o rozkład płatności czy coś w tym guście). MST będzie musiało się dostosować tutaj do oferentów, żeby nie było drugiej wpadki....

[ Dodano: Sro 17 Gru, 2008 20:33 ]
PS. Co do lokomotyw jednokabinowych - jestem przeciwny, lokomotywy 2-kabinowe są bardziej uniwersalne, mogą prowadzić nie tylko pusz-pule, ale i inne pociągi.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 gru 2008, 21:01

No, nie chcę być złym wróżem, ale na zmowie dotyczącej m.in. warunków finansowania to takie TW sobie parę przetargów przerżnęło. Pomogło dopiero wejście tzw. "nowych producentów" do gry.

Czekamy na pasażerską wersję nowo-byka z Gliwic? ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 17 gru 2008, 21:30

Glonojad pisze:Czekamy na pasażerską wersję nowo-byka z Gliwic?
Towarowej jeszcze nie ma... Po tym jak Jakubas przejął Gliwice są na to małe szanse - produkcję wersji pasażerskiej pewnie przejie Newag, tak, jak chciał. Ale to daleka droga i na razie nie ma co tego wiązać z pusz-pulami... Przy nich wolał bym widzieć traxxa... Przynajmniej sprawdzony.

ODPOWIEDZ