Strona 65 z 375

: 14 gru 2008, 14:24
autor: szelest2
W sumie mieli 6 jednostek, oprócz wymnienionych wcześniej były jeszcze: EN57-972, 1227, 1473

: 14 gru 2008, 17:30
autor: Adamq
przewoz pisze:W ZNTK Mińsk stoją 2 szynobusy KM. Jeden na pewno 628, drugi chyba 627. Więcej zauważyć się nie dało...
Wynik przetargu na ich naprawę. Teraz pewnie KM nie ma już żadnej rezerwy, a fakt, że w trakcie rozkładu parę pociągów na ostrołęckiej będzie na VT wynika z tego, że ZNTK ma oddać jedenz pojazdów za 3 miesiące...
VT627-104 :arrow: na naprawie awaryjnej pudła po wypadku komunikacyjnym pod Płockiem oraz naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną
VT-628-008/018 :arrow: w naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną

: 15 gru 2008, 14:46
autor: laczor
Adamq pisze: VT627-104 :arrow: na naprawie awaryjnej pudła po wypadku komunikacyjnym pod Płockiem oraz naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną
On długo już tam stoi...ile to już będzie miesięcy?? (002/012 stał 7 miesięcy dla przykładu). Znany jest już jakiś termin oddania do użytku tego szynobusu?

: 15 gru 2008, 21:05
autor: przewoz
laczor pisze:On długo już tam stoi...ile to już będzie miesięcy?? (002/012 stał 7 miesięcy dla przykładu). Znany jest już jakiś termin oddania do użytku tego szynobusu?
OIDP w przetargu stało 3 miesiące, ale mogę się mylić. Pierwszy długi postój wiązał się z tym, że ZNTK nie miał żadnej konkretnej dokumentacji tego szynobusu i wszystko rozgryzał na miejscu... podobnie z częściami - trudnodostępne ,często trzeba dorabiać na miejscu..

[ Dodano: Pon 15 Gru, 2008 21:51 ]
Co do Flirtów.
Obsługa kuleje.
Uruchomili nowy system zapowiadania i... nie dostroili go. Dziś na Ochocie wygłaszał "Stadion" etc.. no tak trochę brakuje. Ale z powrotem jechałem, to już tylko "Siedlce" wisiały całą trasę.
Wcześniej na LCD były wyświetlone nawet "jakieś" godziny odjazdów przy postojach.
"Jakieś", bo o 9 rano wskazywał odjazdy z 12....
Maszyniści jeszcze dość różnie jeżdżą tymi sprzętami. Jakoś miałem wrażenie, że do Mińska i z Mińska odbywało się to płynnie i bez zakłóceń, a tu bywa, że ze sporym opóźnieniem włączane jest zezwolenie na drzwi etc.

: 16 gru 2008, 0:02
autor: Adamq
laczor pisze:
Adamq pisze: VT627-104 :arrow: na naprawie awaryjnej pudła po wypadku komunikacyjnym pod Płockiem oraz naprawie rewizyjnej bez ingerencji w silnik spalinowy i aparaturę elektroniczną
On długo już tam stoi...ile to już będzie miesięcy?? (002/012 stał 7 miesięcy dla przykładu). Znany jest już jakiś termin oddania do użytku tego szynobusu?
VT627-104 w ZNTK stoi 2-gi miesiąc..... problemy są z pierwszym stopniem usprężynowania (szukanie producenta tulejek gumowo-metalowych i amortyzatorów o odpowiednich parametrach technicznych). VT628-002/012 jeżdzi na starych amortyzatorach...

: 17 gru 2008, 15:18
autor: mariow
a tymczasem przetarg na lokomotywy do push-pulli poszedł się .....

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?ac...d=3376&kat=zam

: 17 gru 2008, 16:11
autor: Premo
A mogli kupić 8 pełnych składów i takiego dziadostwa jak teraz by nie było. Ktoś powinien za to siedzieć.

: 17 gru 2008, 17:48
autor: rufio198
mariow pisze:a tymczasem przetarg na lokomotywy do push-pulli poszedł się .....

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?ac...d=3376&kat=zam

No patrz - przeglądamy tą samą stronę i co innego widzimy

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?act=l ... us=1&od=15

9 pozycja od góry (MST/08/08/1/PL )

: 17 gru 2008, 18:01
autor: jasiu
a właściwie to dlaczego te loki mają być dwukabinowe? W takich Włoszech mają jednokabinowe... http://www.railfaneurope.net/pix/it/ele ... 9_n_02.jpg

: 17 gru 2008, 18:02
autor: rufio198
Tego to pewnie nie wiedzą nawet najstarsi Indianie.

: 17 gru 2008, 18:15
autor: mariow
rufio198 pisze:
No patrz - przeglądamy tą samą stronę i co innego widzimy

http://www.zamowienia.mazovia.pl/?act=l ... us=1&od=15

9 pozycja od góry (MST/08/08/1/PL )
no to jeszcze zajrzyj tam i spójrz co jest na samym dole ....

;)

: 17 gru 2008, 18:26
autor: rufio198
Przeczytałem. :cenzura:

: 17 gru 2008, 20:31
autor: przewoz
Oj, nie ma co się kłócić. O oprotestowanym przez Alstoma i Bombardiera przetargu pisałem (a może nie tu, ale na skyscraperze) już 2 tygodnie temu. Poszło o finanse, nie dogadali się ani z jedną ani z drugą firmą (chodzi o rozkład płatności czy coś w tym guście). MST będzie musiało się dostosować tutaj do oferentów, żeby nie było drugiej wpadki....

[ Dodano: Sro 17 Gru, 2008 20:33 ]
PS. Co do lokomotyw jednokabinowych - jestem przeciwny, lokomotywy 2-kabinowe są bardziej uniwersalne, mogą prowadzić nie tylko pusz-pule, ale i inne pociągi.

: 17 gru 2008, 21:01
autor: Glonojad
No, nie chcę być złym wróżem, ale na zmowie dotyczącej m.in. warunków finansowania to takie TW sobie parę przetargów przerżnęło. Pomogło dopiero wejście tzw. "nowych producentów" do gry.

Czekamy na pasażerską wersję nowo-byka z Gliwic? ;)

: 17 gru 2008, 21:30
autor: przewoz
Glonojad pisze:Czekamy na pasażerską wersję nowo-byka z Gliwic?
Towarowej jeszcze nie ma... Po tym jak Jakubas przejął Gliwice są na to małe szanse - produkcję wersji pasażerskiej pewnie przejie Newag, tak, jak chciał. Ale to daleka droga i na razie nie ma co tego wiązać z pusz-pulami... Przy nich wolał bym widzieć traxxa... Przynajmniej sprawdzony.