To jest oczywiste, ale z R-1 nie jest tak wybitnie dużo dalej, a jaka wygoda dla ew. brygad podmieniających, czy choćby wspomnianych dojazdów/zjazdów po trasie...Colony pisze: Tak się składa, że wbrew pozorom R-10 jest bliżej niż R-1
Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Wniosek jest jeden. Na R-1 brakuje brygad, które może zastąpić nie obciążona nimi aż tak Ostrobramska.R-9 Chełmska pisze: To jest oczywiste, ale z R-1 nie jest tak wybitnie dużo dalej, a jaka wygoda dla ew. brygad podmieniających, czy choćby wspomnianych dojazdów/zjazdów po trasie...
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Brakuje, ale Ostrobramska mogłaby zabrać np.131, które z powodzeniem długo obsługiwała, 514 które jeździ jej pod oknem, lub więcej 141, 148, wszystko z wyjazdem po trasie...Colony pisze:Wniosek jest jeden. Na R-1 brakuje brygad, które może zastąpić nie obciążona nimi aż tak Ostrobramska.R-9 Chełmska pisze: To jest oczywiste, ale z R-1 nie jest tak wybitnie dużo dalej, a jaka wygoda dla ew. brygad podmieniających, czy choćby wspomnianych dojazdów/zjazdów po trasie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Skoro dojazdy na Centralny moze wykonywac kazdy zaklad, to na 131 mozna by bylo dać R11., takze na brygady startujace z Sadyby (wyjazdowki i zjazdowki, jako 189).R-9 Chełmska pisze:Ostrobramska mogłaby zabrać np.131
Problemem jest brak niskich wozów 18 metrowych na R11, a takze calodziennych brygad wysokich na 131
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Ostra by mogła wtedy przejac caosc 502
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Na Centralny może dojechać każdy zakład, dlatego brygady startujące tam powinna obsługiwać zajezdnia, najbliżej której przebiega trasa linii. Choć dla mnie rozwiązaniem najlepszym, o którym już wspominałem kilkukrotnie Kleszczowi byłoby rozpisanie przetargu na przegubowego ajenta dla brygad startujących ze Śródmieścia. Ale skoro tak się nie da, powinniśmy unikać takich kuriozów, jak R-11 na 502. Już byłem świadkiem holowania Neoplana z Miłosnej do zakładu...jacek pisze:Skoro dojazdy na Centralny moze wykonywac kazdy zaklad, to na 131 mozna by bylo dać R11., takze na brygady startujace z Sadyby (wyjazdowki i zjazdowki, jako 189).R-9 Chełmska pisze:Ostrobramska mogłaby zabrać np.131
Problemem jest brak niskich wozów 18 metrowych, a takze calodziennych brygad wysokich na R11![]()
Ostra by mogła wtedy przejac caosc 502
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
To jest dobry pomysl, a jednoczesnie wyjscie z sytuacji, tylko pewnie wystapil by znow problem dalekich wyjazdow ajentow? Ciekawe czy jakby wygral Mobilis, to czy wozy w miedzyszczycie nocowaly, by znow w przysłowiowych krzakachR-9 Chełmska pisze:rozpisanie przetargu na przegubowego ajenta dla brygad startujących ze Śródmieścia
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Gdzie tkwi problemR-9 Chełmska pisze: Ale skoro tak się nie da
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Wspolna obsługa tych lini przez ajentow i MZA, wprowadzila by elastycznosc i ułatwienia dla ZTMu, chociazby ze wzgledu na roznorodnosc taboru potrzebną dla obsadzenia poszczegolnych brygad na poszczegolnych liniachpawcio pisze:Natomiast związało totalnie ręce ZTM-owi uniemożliwiając jakiekolwiek zmiany w liczbie brygad na linii.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Ktoś ewidentnie gmera przy obsłudze linii (np. 102, 171, 502, 504, 506, 514, 523, 719, 805 i długo by jeszcze wymieniać) - i chyba nawet wiem kto
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Powszednie 148 z R7 to : 1 , 3, 5, 7, 9, 011.Woronicza wchodzi także na 04/165 i 05/165 a znika jak już wcześniej ktoś wspomniał z 1/301 i 9/171
I jednocześnie wysyła na na 131,171,500,514,522 po jedej brygadzie wielkopojemnej
Coś tu jest nie tak
Teraz ewidentnie 6/131 ZTM powinien przenieść na R10,a nie robić takie parodie obsługowe po jedej brygadzie dla danego zakładu
[ Dodano: 2008-04-05, 17:42 ]
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
[ Dodano: 2008-04-05, 17:42 ]
Oczywiście 3,5 i 9 z Ostrobramskiej to same SU18...Kozik pisze:Ciekawe, czy Ostrobramska na swoją trzecią brygadę na 171 będzie musiała wystawiać SU18 czy wysokopodłogowca? Czy ktoś się orientuje?