Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 kwie 2008, 21:47

Colony pisze: Tak się składa, że wbrew pozorom R-10 jest bliżej niż R-1
To jest oczywiste, ale z R-1 nie jest tak wybitnie dużo dalej, a jaka wygoda dla ew. brygad podmieniających, czy choćby wspomnianych dojazdów/zjazdów po trasie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 kwie 2008, 21:51

R-9 Chełmska pisze: To jest oczywiste, ale z R-1 nie jest tak wybitnie dużo dalej, a jaka wygoda dla ew. brygad podmieniających, czy choćby wspomnianych dojazdów/zjazdów po trasie...
Wniosek jest jeden. Na R-1 brakuje brygad, które może zastąpić nie obciążona nimi aż tak Ostrobramska.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Kozik
Posty: 692
Rejestracja: 24 wrz 2007, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: Kozik » 04 kwie 2008, 21:53

Ciekawe, czy Ostrobramska na swoją trzecią brygadę na 171 będzie musiała wystawiać SU18 czy wysokopodłogowca? Czy ktoś się orientuje?
pozdrawiam Kozik

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 kwie 2008, 21:53

Colony pisze:
R-9 Chełmska pisze: To jest oczywiste, ale z R-1 nie jest tak wybitnie dużo dalej, a jaka wygoda dla ew. brygad podmieniających, czy choćby wspomnianych dojazdów/zjazdów po trasie...
Wniosek jest jeden. Na R-1 brakuje brygad, które może zastąpić nie obciążona nimi aż tak Ostrobramska.
Brakuje, ale Ostrobramska mogłaby zabrać np.131, które z powodzeniem długo obsługiwała, 514 które jeździ jej pod oknem, lub więcej 141, 148, wszystko z wyjazdem po trasie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 kwie 2008, 21:59

Widać, że ktoś nam się tu wikła z planem brygadowym. Może przesunięcia wymagałaby jakiegoś przemeblowywania rozkładów? No i masz rację, rzecz jasna.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 04 kwie 2008, 22:11

R-9 Chełmska pisze:Ostrobramska mogłaby zabrać np.131
Skoro dojazdy na Centralny moze wykonywac kazdy zaklad, to na 131 mozna by bylo dać R11., takze na brygady startujace z Sadyby (wyjazdowki i zjazdowki, jako 189).
Problemem jest brak niskich wozów 18 metrowych na R11, a takze calodziennych brygad wysokich na 131 :-k
Ostra by mogła wtedy przejac caosc 502 :-k

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 kwie 2008, 22:14

Na 131 jest zakaz i chyba by to nie przeszło.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 kwie 2008, 22:15

jacek pisze:
R-9 Chełmska pisze:Ostrobramska mogłaby zabrać np.131
Skoro dojazdy na Centralny moze wykonywac kazdy zaklad, to na 131 mozna by bylo dać R11., takze na brygady startujace z Sadyby (wyjazdowki i zjazdowki, jako 189).
Problemem jest brak niskich wozów 18 metrowych, a takze calodziennych brygad wysokich na R11 :-k
Ostra by mogła wtedy przejac caosc 502 :-k
Na Centralny może dojechać każdy zakład, dlatego brygady startujące tam powinna obsługiwać zajezdnia, najbliżej której przebiega trasa linii. Choć dla mnie rozwiązaniem najlepszym, o którym już wspominałem kilkukrotnie Kleszczowi byłoby rozpisanie przetargu na przegubowego ajenta dla brygad startujących ze Śródmieścia. Ale skoro tak się nie da, powinniśmy unikać takich kuriozów, jak R-11 na 502. Już byłem świadkiem holowania Neoplana z Miłosnej do zakładu...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 04 kwie 2008, 22:34

R-9 Chełmska pisze:rozpisanie przetargu na przegubowego ajenta dla brygad startujących ze Śródmieścia
To jest dobry pomysl, a jednoczesnie wyjscie z sytuacji, tylko pewnie wystapil by znow problem dalekich wyjazdow ajentow? Ciekawe czy jakby wygral Mobilis, to czy wozy w miedzyszczycie nocowaly, by znow w przysłowiowych krzakach :D
R-9 Chełmska pisze: Ale skoro tak się nie da
Gdzie tkwi problem :-k

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 kwie 2008, 23:00

jacek pisze:Gdzie tkwi problem
To oznacza, że de facto strefą jest cała Warszawa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 04 kwie 2008, 23:05

pawcio pisze:
jacek pisze:Gdzie tkwi problem
To oznacza, że de facto strefą jest cała Warszawa.
Zawsze takie kolo mozna zaciesnic i ustalić tylko konkretne linie, dla takiego ajenta, co by ulatwiło wyliczyć kwote wozokilometra :-k

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 kwie 2008, 23:06

Natomiast związało totalnie ręce ZTM-owi uniemożliwiając jakiekolwiek zmiany w liczbie brygad na linii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 04 kwie 2008, 23:52

pawcio pisze:Natomiast związało totalnie ręce ZTM-owi uniemożliwiając jakiekolwiek zmiany w liczbie brygad na linii.
Wspolna obsługa tych lini przez ajentow i MZA, wprowadzila by elastycznosc i ułatwienia dla ZTMu, chociazby ze wzgledu na roznorodnosc taboru potrzebną dla obsadzenia poszczegolnych brygad na poszczegolnych liniach :-k

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 05 kwie 2008, 1:58

Ktoś ewidentnie gmera przy obsłudze linii (np. 102, 171, 502, 504, 506, 514, 523, 719, 805 i długo by jeszcze wymieniać) - i chyba nawet wiem kto :-?
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 05 kwie 2008, 17:41

Powszednie 148 z R7 to : 1 , 3, 5, 7, 9, 011.Woronicza wchodzi także na 04/165 i 05/165 a znika jak już wcześniej ktoś wspomniał z 1/301 i 9/171 :-? I jednocześnie wysyła na na 131,171,500,514,522 po jedej brygadzie wielkopojemnej :-? Coś tu jest nie tak #-o Teraz ewidentnie 6/131 ZTM powinien przenieść na R10,a nie robić takie parodie obsługowe po jedej brygadzie dla danego zakładu ](*,)

[ Dodano: 2008-04-05, 17:42 ]
Kozik pisze:Ciekawe, czy Ostrobramska na swoją trzecią brygadę na 171 będzie musiała wystawiać SU18 czy wysokopodłogowca? Czy ktoś się orientuje?
Oczywiście 3,5 i 9 z Ostrobramskiej to same SU18...

Zablokowany