: 24 cze 2013, 6:18
Nie wiem, jak na Marymonckiej, ale 20 sekund albo więcej to ja tracę na jednej parze świateł Starynkiewicza-Centralny. Na odcinku Bitwy - Zawiszy tracę ze 2-3 min średnio.
Co ma system P&R do prędkości komunikacyjnej?Weź sobie mapę Monachium i zobacz układ komunikacyjny i system P&R.
Co to ma do rzeczy?! Robią swoje na podstawie rzeczywistości.Majusi pisze:Od rozkładów to jest ileś tam osób w ZTM.
Robi to Glonojad. A sam powinieneś krytycznie przyjrzeć się metodologii pomiaru. Zawsze!Majusi pisze: Ja z wynikami nie dyskutuję.
Rower też uczestnik ruchu, a żaden rowerzysta nie rozpędzi się do 50 km/h. Jeśli sygnalizacja ma być bezpieczna dla rowerzystów, to musi ich uwzględniać, tj. być zaprojektowana na niższą prędkość. Inaczej wjeżdżając na zielonym trzeba sp... przed samochodami dostającymi swoje zielone.Majusi pisze: 1. międzyzielone dla tramwajów jest znacznie większe niż dla pojazdów. Mają tu zastosowanie dwa parametry - prędkość ewakuacji gdzie dla T jest to max. 36 km/h (10 m/s) a nawet przyjmuje się 30 km/h (pojazdy 50 km/h, max 14 m/s), długość pojazdu obecnie 30 m (pojazdy 10 m)
Co za chrzanienie! Im mniej zielonego (pałki), tym jest wolniej, nie ma że 17 s jest dobre.Majusi pisze: 4. Biorąc pod uwagę pojemność przystanków - ogólnie na dwa składy i możliwość w jednym czasie wymiany pasażerów to z punktu widzenia sterowania powinno wystarczyć min. 16 - 18 s
Znowu chrzanisz, jakbyś nie wiedział, że o czasie wymiany pasażerów można coś założyć.Majusi pisze: 5.Jeżeli chodzi o koordynację to efektywnie możemy koordynować pary skrzyżowań pod warunkiem, że pierwsze przystanki przed, następne przystanki za. Na dłuższych odcinkach koordynowanie T może nie być tak efektywne biorąc pod uwagę np. zmienny czas wymiany pasażerów i i nie tylko.