Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 07 gru 2010, 9:55

Bastian pisze:Obstawiam jakieś 52 z Mehoffera, 60 z Winnicy. W każdym razie trzeba dodać 42 minuty do czasu przejazdu z Winnicy /Mehoffera do Cm. Włoskiego.
zaraz czegoś tu nie rozumiem
obecnie 17stka ma czas przejazdu ze Służewca do Twardowskiej ok. 54 min. do Młocin pewnie miała ok 67 min. myslę że podobny czas osiagnie dojezdzając do wysokości obecnego przystanku Porajów. A trasa do Winnicy to pewnie dalsze ok.13 min co by dało przejazd na poziomie 80 min.

po 1. strasznie długie
po 2. jakoś nie sądzę żeny ktoś 17stką do centrum jechał z Tarchomina/Nowodworów. Ludzie pojadą do metra i metrem dalej.

stąd nie wiem czy jest sens pchać tak długą linię na Nowodwory
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2010, 9:56

No jeśli pojedzie na Tarchomin, to na pewno z Kieleckiej - a na Służewiec 33.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 07 gru 2010, 9:59

Glonojad pisze:a na Służewiec 33.
Na Wyścigi, to się 210 bez bólu skasuje :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 gru 2010, 10:09

drapka pisze:
Glonojad pisze:a na Służewiec 33.
Na Wyścigi, to się 210 bez bólu skasuje :)
Co 5 minut?! :bredzisz:

[ Dodano: |7 Gru 2010|, 2010 10:13 ]
mariow pisze:po 1. strasznie długie
Jak wiadomo, z fałszywych przesłanek trudno wyciągnąć prawidłowe wnioski ;)
mariow pisze:po 2. jakoś nie sądzę żeny ktoś 17stką do centrum jechał z Tarchomina/Nowodworów. Ludzie pojadą do metra i metrem dalej.
No patrz, a 510 bronią :P Na Marszałkowską metrem, na Jana Pawła II (szczególnie północny odcinek) tramwajem. Zresztą i do DWC chętni się znajdą, jestem o tym przekonany. Zresztą - czy należy wszystkich na siłę wpychać do metra? :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 07 gru 2010, 10:14

Glonojad pisze:No jeśli pojedzie na Tarchomin, to na pewno z Kieleckiej - a na Służewiec 33.
to by było logiczniejsze
acz dalej mam wątpliwości z tym połączeniem do centrum. naprawdę nie wiem czy nie lepiej zainwestować w megawypasioną dowozówkę do metra Młociny
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 gru 2010, 10:22

Młociny mogą nie wytrzymać. I tak 5 co 2,5 minuty będzie trudnym zagadnieniem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 07 gru 2010, 10:38

Bastian pisze:Na Marszałkowską metrem, na Jana Pawła II (szczególnie północny odcinek) tramwajem. Zresztą i do DWC chętni się znajdą, jestem o tym przekonany. Zresztą - czy należy wszystkich na siłę wpychać do metra? :P
Fajnie, tylko jeśli na Jp2 dojdą pasażerowie tarchomińscy, to sądzę, że przydałyby się tam 3 silne linie. Chyba żeby puścić potrójniaki na 33. Inaczej to już nie będą śledzie w beczce, tylko w puszce....

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 gru 2010, 10:41

piotram pisze:Fajnie, tylko jeśli na Jp2 dojdą pasażerowie tarchomińscy
Skąd dojdą? Mimo wszystko nie sądzę, by 17 wyciągnęła jakiś tłum spośród tych, którzy obecnie jeżdżą metrem. Jeśli ktoś jeździ na Jana Pawła II, to być może już teraz się przesiada do 17 np. na PARKU KASKADA.

Inna rzecz, że może zamiast trzeciej linii lepiej byłoby pomyśleć o 17 i 33 co 4 minuty na przykład.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 07 gru 2010, 10:45

Bastian pisze: Skąd dojdą? Mimo wszystko nie sądzę, by 17 wyciągnęła jakiś tłum spośród tych, którzy obecnie jeżdżą metrem.
Z Tarchomina :P Ile ich teraz jeździ 17-stką :-k A wystarczy, że bedzie to 30 osób na kurs, dla tej trasy to już jest przekroczenie podaży.
Bastian pisze:Inna rzecz, że może zamiast trzeciej linii lepiej byłoby pomyśleć o 17 i 33 co 4 minuty na przykład.
Też dobrze. Jeśli będzie "polityczna zgoda".

[ Dodano: |7 Gru 2010|, 2010 10:50 ]
Bastian pisze:Jeśli ktoś jeździ na Jana Pawła II, to być może już teraz się przesiada do 17 np. na PARKU KASKADA.
Nie zauważyłem takich ruchów. Teraz jak ktoś jedzie do np. Feminy, ONZ, dworca to pewnie wybiera metro, bo regularniej. Jak będzie 17, to pewnie się zastanowi.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2010, 10:58

Potrójniaki na 33 wymagałyby także potrójniaków na pozostałych liniach na JPII oraz na 18, założenia o pojedynczej obsłudze przystanków poza Cetnralnym i Babką (przy Feminie nie ma miejsca na 6-metrowy peron) oraz wycofania Swingów. A i tak do tego pomysłu nie są przystosowane pętle na Służewcu i Młocinach.

[ Dodano: |7 Gru 2010|, 2010 10:59 ]
piotram pisze:A wystarczy, że bedzie to 30 osób na kurs, dla tej trasy to już jest przekroczenie podaży.
Nieprawda, na co mam wyniki pomiarów przeprowadzone przez TRZY niezależne firmy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 gru 2010, 11:01

Glonojad pisze:przy Feminie nie ma miejsca na 6-metrowy peron
Może i dobrze :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 07 gru 2010, 11:05

Glonojad pisze: Nieprawda, na co mam wyniki pomiarów przeprowadzone przez TRZY niezależne firmy.
Średnio - tu się zgodzę (16 też tu psuje :P). Jp2 ma jednak swoją specyfikę.

[ Dodano: |7 Gru 2010|, 2010 11:07 ]
Glonojad pisze:przy Feminie nie ma miejsca na 6-metrowy peron
Za skrzyżowaniem jest.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2010, 11:18

Nie dość, że peron 90-metrowy, to jeszcze na wylocie? Nawet ja nie jestem takim barbarzyńcą, by ganiać ludzi taki kawał bez potrzeby (a potrzeby nie ma, bo nie ma potrzeby stałych liniowych skrętów w tym węźle - pomijając fakt, ze do kompletu trzeba by takie perony na W-Z zrobić). Wcale przy tym nie jestem pewien, czy sygnał zezwalający byłby dla dwóch 45-metrowych tramwajów odpowiednio długi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 07 gru 2010, 13:49

gregory5576 pisze:Zgoda 404 było wykorzystane w 1000% nawet,
Hę? Owszem niektóre kursy się zapełniały, ale, żeby wszystkie to nie pamiętam, a jeździłem regularnie.
Stockholmare pisze:186 chyba na Ochocie ma prawie że idealną trasę. Jedyne co by można zmienić na lepsze to od Biwty w Grójecką i na Naruciaka, ale są dwa ale:
-Pawińskiego i Dickensa zaraz będą protestować,
Całe 1 lub 2 osoby w autobusie?
piotram pisze:Chyba żeby puścić potrójniaki na 33. Inaczej to już nie będą śledzie w beczce, tylko w puszce....
Brrr... Żadnych potrójniaków, bo tylko robia pieprznik i zatory (miłośnicy jeżdżenia na 3 mogą teraz jęczeć do lakieru składu 3x105Nf - nie tylko 3x105Na). Podwójne składy z dużą częstotliwością.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 07 gru 2010, 15:23

MisiekK pisze:
Stockholmare pisze: 186 chyba na Ochocie ma prawie że idealną trasę. Jedyne co by można zmienić na lepsze to od Biwty w Grójecką i na Naruciaka, ale są dwa ale:
-Pawińskiego i Dickensa zaraz będą protestować,
Całe 1 lub 2 osoby w autobusie?
Nie zbyt wiem o co Ci chodzi w tym zdaniu, ale jeśli o to, że tyle wsiada do 186 na BW1920 to się mylisz. Jest dużo więcej pasażerów.

Zablokowany