Strona 66 z 397

: 08 wrz 2012, 16:36
autor: Szeregowy_Równoległy
Górnik pisze:Wczoraj w ITSowym A243 :arrow: 101 na wyświetlaczu obok sygnalizacji załączonego biegu widniał napis głoszący "Awaria alternatora" :shock:
Czy to standard?
W SU taki komunikat może nie przeszkadzać w normalnej jeździe, więc w Manach również może nie być problemem. Zależy który alternator. SU bez sprężarki od klimy również wyświetlają awarię alternatora (trzeciego), wygląda to groźnie, bo kontrolka czerwona, ale nic poza niesprawną klimą z tego nie wynika.

: 08 wrz 2012, 20:04
autor: Walas
Górnik pisze:Wczoraj w ITSowym A243 :arrow: 101 na wyświetlaczu obok sygnalizacji załączonego biegu widniał napis głoszący "Awaria alternatora" :shock:
Czy to standard?
Tak, to normalne.

: 03 paź 2012, 20:17
autor: MJ
Czym się różnią Scanie z PKSu A501-A607 od A608-A609, bo wszędzie pisze, że te wypożyczone to nie CN270UB tylko CN280UB?

: 03 paź 2012, 20:18
autor: Desert
A608 i A609 są młodsze, mają inne pulpity. Generalnie poza rocznikiem niczym się nie różnią. No może jeszcze bocznym wyświetlaczem który być powinien.

: 03 paź 2012, 20:22
autor: ashir
Jachim pisze:Czym się różnią Scanie z PKSu A501-A607 od A608-A609, bo wszędzie pisze, że te wypożyczone to nie CN270UB tylko CN280UB?
A501-A607 są Scaniami CN270UA, ponieważ mają 270 KM, a A608 oraz A609 są Scanią CN280UA, bo mają 280 KM. Tak jak napisał Desert jedną z widocznych różnic jest boczny wyświetlacz. Dodatkowo A609 ma troszkę inny układ siedzień od wcześniejszych Scanii.

: 03 paź 2012, 20:36
autor: MJ
Desert pisze:(...)No może jeszcze bocznym wyświetlaczem który być powinien.
Który działać powinien :lol:

: 03 paź 2012, 20:42
autor: ashir
Jachim pisze:
Desert pisze:(...)No może jeszcze bocznym wyświetlaczem który być powinien.
Który działać powinien :lol:
Powinien, ale nie musi. Boczny wyświetlacz to bonusowy gadżet, którego ZTM nie wymagał w przetargu. Trzeba też dodać, że czasem wyświetla się sam numer linii. ;-)

: 06 paź 2012, 21:21
autor: Walas
A450 dziś jechał na lawecie(ok. 14:00 RZS->Łopuszańska)

Mam takie pytanie:
Dałby ktoś radę wypisać jakie linie(było by dobrze jak by i brygady) mają przypisane na stałe Scanie z Grodzia :?:

Nie. To nie jest właściwe do tego miejsce

: 11 paź 2012, 10:46
autor: MALIN
Myślałem,że PKS Grodzisk Mazowiecki nie zatrudniał kobiet, a tu dziś psikus na L-7 zobaczyłem :D

: 11 paź 2012, 13:23
autor: 5280
MALIN pisze:Myślałem,że PKS Grodzisk Mazowiecki nie zatrudniał kobiet, a tu dziś psikus na L-7 zobaczyłem :D
Źle myślałeś kobiety nawet Scaniami jeździły w PKS...

: 13 paź 2012, 12:41
autor: jgas
Mobilis chyba sporo osób przyjął do pracy, bo ostatnio codziennie na 118 widzę kierowców z patronami.

: 13 paź 2012, 13:01
autor: Pawel_
Kierowcami to oni jeszcze nie są, bo nie mają podpisanych umów... A patronem w Mobilisie może być każdy - nawet ja byłem. :P

: 13 paź 2012, 16:18
autor: Szeregowy_Równoległy
Pawel_ pisze:Kierowcami to oni jeszcze nie są, bo nie mają podpisanych umów... A patronem w Mobilisie może być każdy - nawet ja byłem. :P
Ale nie każdy dostaje dodatek za patronat, ty nie dostawałeś ;P

: 13 paź 2012, 19:26
autor: Aleksander2560
Szeregowy_Równoległy pisze:
Pawel_ pisze:Kierowcami to oni jeszcze nie są, bo nie mają podpisanych umów... A patronem w Mobilisie może być każdy - nawet ja byłem. :P
Ale nie każdy dostaje dodatek za patronat, ty nie dostawałeś ;P
Ciekawe skąd taki przypływ ludzi? :P Ciekawe jak długo sobie popracują...a raczej jak długo wytrzymają w tym warszawskim burdelu... :P

: 13 paź 2012, 22:18
autor: Adam G.
Szeregowy_Równoległy pisze:
Pawel_ pisze:Kierowcami to oni jeszcze nie są, bo nie mają podpisanych umów... A patronem w Mobilisie może być każdy - nawet ja byłem. :P
Ale nie każdy dostaje dodatek za patronat, ty nie dostawałeś ;P
Taki dodatek za użeranie się (zwykle) z człowiekiem, który zalicza krawężniki, przepala paliwo i nie ogarnia trasy. Złoty interes :D