Garść krótkich uwag na początek.
Wprowadzanie komunikacji miejskiej na Pełczyńskiego uważam osobiście za bezcelowe. Ulica ta jest wąska i znajduje się w strefie dojścia do Górczewskiej, Lazurowej lub Powstańców Śląskich (w zależności od odcinka).
Stare Bemowo i ciąg Kaliskiego-Lazurowa potrzebuje połączenia z metrem, w projekcie je de facto likwidujesz.
Linia 320 ma zapewnić dojazd uczniom z Grot do szkoły nr 150 na Thommego, więc nie można jej z Grot zabierać.
Nie widzę szans koordynacji 177 z 228 w Twoim projekcie (obie linie do krótkich nie należą).
A skoro bawimy się w takie intelektualne zabawy to i ja dołożę coś od siebie.
107.
MŁYNÓW - Płocka - Leszno..... lub
ESPERANTO - Anielewicza - al. Jana Pawła II - al. Solidarności (powrót: Okopowa) - pl. Bankowy -
Marszałkowska - Al. Jerozolimskie - Bracka (powrót: Nowy Świat) - Książęca - Rozbrat - Myśliwiecka - ... - KIERBEDZIA. [Zastąpi 171 na odcinku Torwar - al. Solidarności.]
109.
STARE BEMOWO - Kaliskiego - Lazurowa - Górczewska -
Jana Olbrachta - Redutowa - Wolska - Kasprzaka - Bema - Prądzyńskiego - Kolejowa - DW. ZACHODNI (TUNELOWA). [Zastępuje 154 w relacji Stare Bemowo - Dw. Zachodni, trochę ekstrawagancji poprzez skierowanie przez Bema
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
, ale można i trasą 103.]
112. CH MARKI - ... - NOWE BEMOWO. [jak w projekcie]
122. GWIAŹDZISTA - ... - NOWE BEMOWO. [jak w projekcie]
149. METRO BEMOWO - ... - GROTY. [jak w projekcie]
154. DW. ZACHODNI - ... - P+R AL. KRAKOWSKA. [jak w projekcie]
167.
CH REDUTA - Al. Jerozolimskie - Grzymały-Sokołowskiego - Szczęśliwicka - Bitwy Warszawskiej 1920 roku - ... - SIEKIERKI-SANKTUARIUM. [Wycofanie z Woli, skierowanie na Stare Bemowo dokłada perspektywę kolejnego korka na trasie (Lazurowa), a linia i tak nie należy do szczególnie regularnych.]
171. CHOMICZÓWKA - ... - OS. GÓRCZEWSKA. [jak w projekcie]
177. OS. GÓRCZEWSKA - ... - URSUS NIEDŹWIADEK. [jak w projekcie]
178. SKOROSZE - ... -
Prosta - al. Jana Pawła II (powrót: Emilii Plater) - Al. Jerozolimskie - Bracka (powrót: Nowy Świat) - Książęca - Rozbrat - Górnośląska - Czerniakowska (powrót: Łazienkowska) - TORWAR. [Przejęcie fragmentu dotychczasowej trasy 109.]
190. ZNANA - ... - CH MARKI. [jak w projekcie]
194.
KOŁO - Obozowa - Deotymy - Górczewska - Jana Olbrachta - Redutowa - Wolska - Połczyńska - ... - GOŁĄBKI. [Zastępuje 197 w relacji Ursus - Cm. Wolski - Górczewska, zastępuje wycofane 149 na Deotymy, spełnia postulat dodania linii z Włoch do metra M2.]
195.
BIELAŃSKA - Senatorska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście - Nowy Świat - pl. Trzech Krzyży - ... - NATOLIN PŁN. [Zastępuje 222 wycofane z fragmentu Traktu Królewskiego.]
197. GWIAŹDZISTA - ... - Ciołka -
Górczewska - Lazurowa - Połczyńska - KAROLIN. [Zastępuje fragmentarycznie 190 (na Górczewskiej) oraz 112 (Karolin - M2), realizuje z grubsza połączenie docelowe M2 do Mor.]
197. Kursy skrócone: METRO STARE BIELANY - ... - Ciołka - Górczewska -
METRO KSIĘCIA JANUSZA.
201. NOWE BEMOWO - ... - METRO KSIĘCIA JANUSZA. [jak w projekcie, ale z pozostawieniem obsługi szkoły nr 357 w dni powszednie]
207. PKP URSUS - ... - REGULSKA. [jak w projekcie]
220. NOWE BEMOWO - ... - P+R AL. KRAKOWSKA. [jak w projekcie]
222.
ESPERANTO - Anielewicza - Smocza - Nowolipki - Andersa - pl. Bankowy - Senatorska - Wierzbowa - pl. Piłsudskiego - Królewska (powrót: Królewska - Marszałkowska) - pl. Małachowskiego - Kredytowa - Jasna (powrót: Szpitalna - Mazowiecka) - Krucza - Piękna - Al. Ujazdowskie - ... - SPARTAŃSKA. [Zastępuje 107 na Jasnej i Kruczej.]
520.
CENTRUM - Marszałkowska (powrót:
Al. Jerozolimskie - Emilii Plater - Świętokrzyska) - ... - MARYSIN.
714. METRO BEMOWO - ... - KOCZARGI STARE. [jak w projekcie]
716. CM. WOLSKI - ... - Gierdziejewskiego -
Jagiełły - Wojciechowskiego - Keniga - ... - PIASTÓW. [jak w projekcie, z korektą w Ursusie]
719. METRO BEMOWO - ... - LESZNO. [jak w projekcie]
729. METRO BEMOWO - ... - MARIEW. [jak w projekcie]