Strona 67 z 333

: 26 mar 2008, 22:11
autor: PiotrekP
E tam. ;) To nie powinno sprawiać większych problemów. I źle przeczytałem twojego posta, bo mi chodzi o coś takiego:
Strusia - ślimak na Łysakowskiej - Bronisława Czecha - Kościuszkowców - Korkowa - Okularowa - Chełmżyńska - i tak jak wcześniej napisałem.

: 27 mar 2008, 9:42
autor: rhemek
PiotrekP pisze:E tam. ;) To nie powinno sprawiać większych problemów. I źle przeczytałem twojego posta, bo mi chodzi o coś takiego:
Strusia - ślimak na Łysakowskiej - Bronisława Czecha - Kościuszkowców - Korkowa - Okularowa - Chełmżyńska - i tak jak wcześniej napisałem.
Wszystko ok, tylko że prognozuje max kilka osób w autobusie na całej tej trasie.

: 27 mar 2008, 10:05
autor: jasiu
po co wzmacniać Kościuszkowców?

: 27 mar 2008, 11:47
autor: PiotrekP
jasiu pisze:po co wzmacniać Kościuszkowców?
Może faktycznie nie trzeba. A jakby tak:
:arrow: z Rembertowa ... - Okularowa - Korkowa - Potockich - STRUSIA
:arrow: do Rembertowa - STRUSIA - Skrzyneckiego - wjazd/zjazd B. Czecha - Kościuszkowców - Skrzyneckiego - Potockich - Korkowa ...
To chyba najlepsze rozwiązanie, bo łączy dużo miejsc jedną linią:
- Rembertów - przychodnia przy Strusia
- zachowane połączenie Rembertów - Wygoda
- ponowne postulowane połączenie Marysina z Wygodą
- zapewnienie komunikacji miejskiej na ulicy Potockich
częstotliwość: 20/30/30 powinna wystarczyć.

: 27 mar 2008, 11:57
autor: Krzysiek_S
Ja bym widział tak Rembertów Kolonia - jak 168....- Chełmżyńska - Okularowa - Stepowa -
Korkowa - PKP Gocławek [ załatwiamy dojazd do centrum z Wygody] - Rezedowa - Stepowa - Korkowa - Potockich - Skrzyneckiego - przystanek Strusia - Kaczeńca - Wydawnicza - Sejmikowa - Czecha - Wierzchowskiego - Alpejska- IK [ powrót : Alpejska Kajki - Czecha - Potockich.]

: 27 mar 2008, 12:22
autor: PiotrekP
Też dobrze, tylko żeby był przystanek Stursia 02 w kierunku Rembertowa za skrzyżowaniem Skrzyneckiego z Potockich, i wtedy z ominięciem Trawiastej.

: 27 mar 2008, 12:26
autor: Krzysiek_S
PiotrekP pisze:Też dobrze, tylko żeby był przystanek Stursia 02 w kierunku Rembertowa za skrzyżowaniem Skrzyneckiego z Potockich, i wtedy z ominięciem Trawiastej.
Wtedy to już trzeba by to nazwać zespołem Skrzyneckiego, bo do Strusia z Potockich kawałek będzie.

: 28 mar 2008, 12:35
autor: Krzysiek_S
Dzisiaj rano siostra o godzinie 6:51 nie zmieściła się do linii 119 na przystanku Lucerny, wraz z 10 osobami. Nie wiem może nie było poprzedniego kursu, bo jechała po raz pierwszy o tej porze, ale o czymś to świadczy , takie wykorzystanie już na tym przystanku.
Wróciła przed chwilą, mocno wkurzona. #-o
Rhemek i co ty na to? ;-)

: 28 mar 2008, 21:35
autor: rhemek
Swiadczy to o tym,że linia ta ma wykorzystanie głównie tylko szczytowe, czyli na kilku kursach dziennie.
Ja jeżdze nia tylko poza szczytem i wtedy frekwencja jest mizerna.
Wiec może zwiększyć ilość kursów w szczycie .

: 28 mar 2008, 21:55
autor: Krzysiek_S
rhemek pisze:Swiadczy to o tym,że linia ta ma wykorzystanie głównie tylko szczytowe, czyli na kilku kursach dziennie.
Ja jeżdze nia tylko poza szczytem i wtedy frekwencja jest mizerna.
Wiec może zwiększyć ilość kursów w szczycie .
Ale wtedy jeździ co 30 minut, a powinna 20 minut[ granica opłacalności czekania]. Przy częstotliwości 20 minut albo lepiej i poza szczytem będzie miała frekwencje. Poza tym w szczycie 119 powinno jeżdzić co 15 minut. I trasa która wkrótce się zmieni. Ale już się powtarzam.... :D

: 28 mar 2008, 22:28
autor: rhemek
Tylko nie wyobrażam sobie jak 119 co 15 minut w szczycie da sobie radę na Bobrowieckiej. Tam jest dziki zachod ( parkują na srodku drogi ), a policja udaje,że tego nie widzi...

: 05 kwie 2008, 14:03
autor: jasiu
Pytanie do rozkładowców. Czy naprawdę nie można zamienić godzinami rozkładów 520 (które nie jest z niczym skoordynowane, ani na Marysinie, ani na Broniewskiego) i 525?

: 06 kwie 2008, 21:42
autor: jasiu
okej, znalazłem. 520 robi takt z 170 i stado z 106 na Chomiczówce...

: 11 kwie 2008, 18:34
autor: Andrzej
Krzysiek pisze:261 Aleksandrów - Podkowy - Złotej Jesienii -Zagórzańska - Izbicka - Patriotów - Żegańska - Aleja Dzieci Polskich - Międzylesie[zamiast 305, jeśli się zmieści 212 to też tu] Wtedy wycofanie 305 z Międzylesia i skrócenie do Falenicy.
Zaczynam się obawiać, że Wawer chce doprowadzić do tego, że będą mieli same linie mikrobusowe donikąd, muchowozowe i spełniające tylko rolę socjalną.
Czy tam naprawdę nie chcą dobrych linii łączących z innymi częściami miasta, lub choćby silnych dowozówek do kolei, która ma się im poprawić?

Po pierwsze Aleksandrów, osiedle położone daleko na skraju Wawy, ale obsługiwane dwiema liniami, których okrężne trasy czas podróży jeszcze wydłużają:
115: Aleksandrów-Płowiecka - max. 45 min.
142: Aleksandrów-Płowiecka - max. 47 min.

Dlatego 521, posiadające najprostszą i najkrótszą trasę, po ewentualnym przekształceniu w 113 powinno wylądować właśnie w Aleksandrowie skąd dojechałoby max. w 36 min. do Płowieckiej. Z Aleksandrowa powinno wtedy wylecieć 142 do Falenicy, gdzie mogłoby sobie robić przez cały dzień/tydzień oberki na Olecką, wraz ze 161 i 146.

* 113 mogłoby też służyć za dość punktualną dowozówkę do PKP, ponieważ zarówno na Grochowskiej jak i Trasie Ł. mają pojawić się bus-pasy.

: 11 kwie 2008, 18:41
autor: fik
Co takiego jest na Płowieckiej, że trzeba dowieźć tam Aleksandrów?