Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 25 maja 2009, 19:02

Jakby przy tej częstotliwości oni było cokolwiek wykorzystywane. Ewentualnie można by wzmocnić 138 na tę okazję na odcinku mokotowskim.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 maja 2009, 19:13

Co do kwestii silnej linii na TŁ a bus pasa - tam bez wątpienia silny zwyklas jest potrzebny, ale przydałaby się też linia w całości po bus pasie... o tym też mówiono ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 maja 2009, 19:16

7,9,35 + 189,401
Ew. 154 do Sasanki.
Nie uważasz ze 3 przesiadki do Służewca Przemysłowego to delikatnie dużo? Co będzie jeździć wgłąb Służewca?

Tylko jeśli zniknie 182 to ja poproszę o uzywklenie 301.
154 jeździ za rzadko i od guzika strony.
Obrazek

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 maja 2009, 19:19

154 powinno jeździć ciut częściej. Choćby dlatego, że często jeździ opóźnione i trzeba na nie długo czekać czasem. :/ Ma przyzwoitą frekwencję.
A ten Służewiec Przemysłowy tak tłumnie na to Okęcie jeździ? Pytam bo nie wiem.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 maja 2009, 19:36

reserved pisze:A ten Służewiec Przemysłowy tak tłumnie na to Okęcie jeździ? Pytam bo nie wiem.
W druga stronę :)
Jest top miejsce pracy ZP Hynka zbiera przeciez pracujących na Służewcu i dowozi na taśmowa gdzie autobus opuszcza średnio 50% pasażerów. równiez jeździłem 182 w różnych godzinach i na Służewcu sa spore wymiany jak na przystanki oznaczone NŻ.

301 zyskuje na Okęciu coraz większe wzięcie bo nie snuje sie po Służewcu a dowozi na Mokotów, ach szkoda że nie można go połączyć z 101.

Wada i zaleta 182 to snucia sie po Służewcu. ale nie ma innej linii poza 14 która ma średnia częstotliwość a M. Wierzbno po zabraniu 182 pozostanie 174 i 700 w ciągu Al. Niepodległości.

Powiecie ze nie lubię przesiadek? nie lube durnych przesiadek kiedy muszę łazić więcej niz 1 raz przez skrzyżowanie lub czekać 15 minut na właściwy autobus / tramwaj bo taka lipna koordynacja jest.

Luzie nie lubią przesiadek bo nadal jest za niska częstotliwość.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 maja 2009, 19:53

Teokryt pisze:
301 zyskuje na Okęciu coraz większe wzięcie bo nie snuje sie po Służewcu a dowozi na Mokotów, ach szkoda że nie można go połączyć z 101.
Poważnie chcesz łączyć 101 z 301 :shock: :?:
Teokryt pisze: Wada i zaleta 182 to snucia sie po Służewcu. ale nie ma innej linii poza 14 która ma średnia częstotliwość a M. Wierzbno po zabraniu 182 pozostanie 174 i 700 w ciągu Al. Niepodległości.

Powiecie ze nie lubię przesiadek? nie lube durnych przesiadek kiedy muszę łazić więcej niz 1 raz przez skrzyżowanie lub czekać 15 minut na właściwy autobus / tramwaj bo taka lipna koordynacja jest.
Co za stek bzdur ](*,)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 maja 2009, 19:59

Teokryt pisze:Tylko jeśli zniknie 182 to ja poproszę o uzywklenie 301.
154 jeździ za rzadko i od guzika strony.
No, w porównaniu do linii-siekiery 182... :rotfl:
Teokryt pisze:M. Wierzbno po zabraniu 182 pozostanie 174 i 700 w ciągu Al. Niepodległości.
I takie dziwne coś, co pod ziemią jeździ. Trolejbus chyba to się nazywa.
R-11 Kleszczowa pisze:Co za stek bzdur ](*,)
Lepiej bym tego nie ujął.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 maja 2009, 20:08

fik pisze:
I takie dziwne coś, co pod ziemią jeździ. Trolejbus chyba to się nazywa.
Globus raczej.

BP, NMSP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 maja 2009, 20:27

fik pisze:I takie dziwne coś, co pod ziemią jeździ.
Czas dostępu (zejść, dojść) i np pod GUS tego czegoś nie ma, inny problem to hałas. Metro jest naprawdę hałaśliwe.
Co za stek bzdur
Odnośnie przesiadek? Chyba nie powiesz mi ze przesiadki w M. Centrum są super wygodne w kierunku Żoliborza? Albo przesiadki na RZS? Muzeum Narodowe z tramwajów do autobusu? AL. Witosa? Płowiecka? GUS? (z Pragi na Mokotów). Takie połamańce odstraszają PT Pasażerów od przesiadek. natomiast zrobiłem sobie ciekawe obejrzenie ZP Hynka. Zoptymalizowany jest pod katem ruchu Okęcie - Służewiec i Ochota - Al. Jerozolimskie. w pozostałych relacjach juz nie jest wygodny przesiadkowo.

A co do częstotliwości, może niektórzy mieszkaj w centrum lub blisko ulic o dużym natężeniu autobusowym. ja się poruszam po miejscach gdzie autobusu kursuje co 20 minut i z drugim co kursuje co 20 minut. A koordynacja jest tam 2-18. Jak dla mnie jak o osoby uzależnionej komunikacyjnie od odjazdów z Okęcia to bardzo istotne. Choć nie na długo bo w perspektywie roku sie przeniosę na któryś miejski ZP.
fik pisze:No, w porównaniu do linii-siekiery 182...
Gdzie mogę dojechać 154?
W sumie to nigdzie bo pracuje odcinkowo i tylko idiota jeździ 154 BW1920 - Okęcie 154 :)
a takie 182 do Rzymowskiego dowozi gdzie mam już znacznie większy wybór jak chce jechać dalej, na wschód. Ot moja filozofia poruszania na mieście jest trochę inna a skuteczna i przeszkadza mi kiedy trzeba ganiać po całych skrzyżowaniach podczas gdy wieje ci autobus który jeździ stadem lub co 20 minut.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 maja 2009, 20:51

Teokryt pisze:
fik pisze:I takie dziwne coś, co pod ziemią jeździ.
Czas dostępu (zejść, dojść) i np pod GUS tego czegoś nie ma
Jest 174. Znacznie częstsze niż 182.
Teokryt pisze:, inny problem to hałas. Metro jest naprawdę hałaśliwe.
Tak - to faktycznie argument za utrzymaniem żenująco zapełnionej solówkowej linii z żałosną częstotliwością kursującą nad metrem =;
Teokryt pisze:
Co za stek bzdur
Odnośnie przesiadek? Chyba nie powiesz mi ze przesiadki w M. Centrum są super wygodne w kierunku Żoliborza? Albo przesiadki na RZS? Muzeum Narodowe z tramwajów do autobusu? AL. Witosa? Płowiecka? GUS? (z Pragi na Mokotów). Takie połamańce odstraszają PT Pasażerów od przesiadek. natomiast zrobiłem sobie ciekawe obejrzenie ZP Hynka. Zoptymalizowany jest pod katem ruchu Okęcie - Służewiec i Ochota - Al. Jerozolimskie. w pozostałych relacjach juz nie jest wygodny przesiadkowo.
Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie się przy GUSie przesiadł w relacji Praga - Mokotów. To po pierwsze. Idziemy dalej - Płowiecka nie jest węzłem przesiadkowym. Przy Hynka przesiadałem się setki (jak nie tysiące razy) i do tej pory nie zauważyłem tam specjalnej niewygody.
Teokryt pisze:
fik pisze:No, w porównaniu do linii-siekiery 182...
Gdzie mogę dojechać 154?
W sumie to nigdzie bo pracuje odcinkowo i tylko idiota jeździ 154 BW1920 - Okęcie 154 :)
Oczywiście, że tylko idiota. Każdy normalny pojedzie z Okęcia na BW1920 tramwajem. To, że 154 jeździ na Okęcie nie oznacza, że tam jest jego miejsce :roll:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 maja 2009, 21:03

Oczywiście, częsta linia nad metrem (chociaż nie jestem pewien, czy dokładnie nad, czy nie jednak z lokalnymi zawijasami) jest potrzebna, żeby poprawić jego dostępność - ale na pewno tej funkcji nie pełniło 182! Zresztą, jeśli się 182 wywali, to tym bardziej będą wozy i "sloty" na coś innego...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 maja 2009, 21:04

Glonojad pisze:Oczywiście, częsta linia nad metrem (chociaż nie jestem pewien, czy dokładnie nad, czy nie jednak z lokalnymi zawijasami) jest potrzebna, żeby poprawić jego dostępność - ale na pewno tej funkcji nie pełniło 182!
Tą funkcję pełni zdecydowanie 174 które wzdłuż Al. Niepodległości jeździ zdecydowanie dobrze wykorzystywane. Czego o 182 powiedzieć się raczej nie da.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 maja 2009, 21:06

Sęk w tym, że 182 też pełni dużo funkcji lokalnych. Nikt o zdrowych zmysłach nie jedzie z Pragi na Okęcie 182...chyba. Relację Żwirki i Wigury - Okęcie zastąpić może 154 właśnie. Mam nadzieję, że ta linia zyska trochę na częstotliwości. W dobie opóźnień będzie tylko na plus, bo teraz czasami się czeka nawet 45 min w szczycie!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 maja 2009, 21:07

reserved pisze:Mam nadzieję, że ta linia zyska trochę na częstotliwości.
Zdjąć wozy z 521 czy 512?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 maja 2009, 21:09

Sęk w tym, że te - jak to powiedziałeś - lokalne połączenia można śmiało wplątać w już istniejący układ, a Służewiec Biurowy obsłużyć 3xx.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ