(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lut 2008, 17:23

I dodatkowo nie wymaga blokowania skrzyżowania przy skręcie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 06 lut 2008, 17:25

Na mapie jest inaczej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 lut 2008, 17:30

groov pisze:Najbliższa jest Kielecka,
Hmmm... jest około 400 metrów dalej od Pl. Narutowicza ;-)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lut 2008, 23:15

14/35 w porannym szczycie z Kina Ochota

07: 08 11 20 23 32 35 44 47 56 59

To się fantastycznie poprawiło na ciągu Nowowiejskiej, nie ma co. I gdzie te BWLki? Skandal. (-(
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lut 2008, 23:17

14/35 w szczycie w jedną stronę 3-9, w drugą 2-10
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lut 2008, 23:18

Coś ściemniasz. Co 15 minut w szczycie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2008, 23:19

](*,) No i 14 ZNOWU po 35 i w dodatku odstęp przed 35 na dłuższej trasie uległ wydłużeniu ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lut 2008, 23:19

Heeep! To ten Zlatopramen. Poprawiwszy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 06 lut 2008, 23:23

Fikander pisze:14/35 w porannym szczycie z Kina Ochota

07: 08 11 20 23 32 35 44 47 56 59
a z 18 co 4-8 przed ósmą, czemu nie jest porządnie choć w jednym przypadku?
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2008, 23:23

Kto to układał? ](*,) Jest gorzej, niż było :/
Odstępy 2-10 ](*,) 10 minut czekania na linię o dalszej trasie :/ 35 będzie zapchane, a 14 - faktycznie - jak wróżył XXXX pustawe :/
](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
głupota, nie można dwóch linii skoordynować? ](*,) ](*,) ](*,)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lut 2008, 23:26

Tm pisze:a z 18 co 4-8 przed ósmą czemu nie jest porządnie choć w jednym przypadku?
Nałóż na to jeszcze poranne kursy 4. Bo one też były z 18 ustawione jakoś nierówno. Więc w sumie z trzech linii może wyjść coś sensownego.

Co do 14 i 35. To się da. Tylko trzeba by wymienić rozkłady przynajmniej połowie linii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lut 2008, 23:27

14 jest ustawiona pod 18, a 35 pod Okęcie w miejsce 15. Tak obstawiam na czuja, bo rozkładów nie analizowałem. I się dwie koordynacje nie spotkały.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2008, 23:27

pawcio pisze:Co do 14 i 35. To się da. Tylko trzeba by wymienić rozkłady przynajmniej połowie linii.
No dobrze, a tak dla poprawy komunikacji na Służewcu trzeba pogorszyć komunikację w połowie miasta ](*,)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2008, 23:28

Będę pierwszym chyba, który zaniesie skargę do ZTM-u ](*,)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 06 lut 2008, 23:29

pawcio pisze:Nałóż na to jeszcze poranne kursy 4. Bo one też były z 18 ustawione jakoś nierówno. Więc w sumie z trzech linii może wyjść coś sensownego.
4 jest minutę po 18

Kod: Zaznacz cały

07: 07 15 19 27 31 32x 39 43 44x 51 55 56x 
swoją drogą czemu nie ma rozkładu 4 od Woronicza do Służewca?
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

ODPOWIEDZ