Moderator: Wiliam
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36964
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 24 maja 2011, 23:05
ness pisze:Czyli te 13-15 mln in plus.
Nie policzyłeś kabla z Bemowa na Boernerowo

Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
ness
- Posty: 1030
- Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
- Lokalizacja: pro-Q3dm6
Post
autor: ness » 25 maja 2011, 18:08
Chyba wiecej niz mln taka zabawa nie kosztuje.
Skablowanie (czyli schowanie linii napowietrznej) 110kV kosztuje ok mln za km (bez slupow i osprzetu liczac - sam kabel wykopanie rowu czy jakis przelotek pod ulicami).
W przypadku 15kV powinno byc znaczniej taniej.
Ile byloby do podciagniecia? Ze 2 km?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 25 maja 2011, 20:30
Po taniości, czyli podpinając się do innych podstacji a nie RPZ, wychodzi ze 2 km do Wrocławskiej i ze 3 do Gen. Maczka (krócej, jeśli przekonać wojskowych do przekopania terenu przy hangarach lotniskowych). Pod warunkiem, że istniejąca linia zasilająca Wrocławską da radę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 25 maja 2011, 20:58
wczoraj znowu przłamała się blokada bez powodu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 25 maja 2011, 21:10
Skąd wiesz, że bez powodu?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 25 maja 2011, 21:27
Bez powodu = nie doprowadził do tego błąd motorniczych. Ale jak masz inne informacje, możesz się podzielić.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 25 maja 2011, 21:39
Co to znaczy "przełamała się blokada"?
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 25 maja 2011, 21:42
Wyłączyło się napięcie. Napięcie powinno się wyłączyć w wyniku przełamania się blokady (czyli wjazdu tramwaju na sygnał zabraniający lub przy braku sygnału) - jako zabezpieczenia w sytuacji zagrożenia w celu zapobieżenia kolizji na odcinku jednotorowym.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 25 maja 2011, 21:49
Nie "przełamania się blokady", tylko "przełamania blokady przez tramwaj". Sama siebie blokada nie przełamuje.
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 25 maja 2011, 21:56
MichalJ pisze:Nie "przełamania się blokady", tylko "przełamania blokady przez tramwaj". Sama siebie blokada nie przełamuje.
no jak tramwaj jechał normalnie i motorniczy nie złamał zasad, to wtedy
się sama przełamuje

STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 25 maja 2011, 21:57
MichalJ pisze:Nie "przełamania się blokady", tylko "przełamania blokady przez tramwaj". Sama siebie blokada nie przełamuje.
Właśnie wychodzi, że sama się przełamała.

-
Websterek
- Posty: 628
- Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
- Lokalizacja: ZP 1145
Post
autor: Websterek » 26 maja 2011, 9:01
Dziś sygnalizacja przy WATcie szalała. Tramwaj nie jedzie, nawet go nie widać, a co chwile czerwone i bardzo krótkie pulsacyjne pomaranczowe. Efekt? Od zjazdu z S8 do WATu jechałem ok 10 min zamiast minuty.
-
Majusi
- Posty: 605
- Rejestracja: 08 lip 2008, 18:23
- Lokalizacja: Zielona Białołęka
Post
autor: Majusi » 26 maja 2011, 15:36
Jak widać projektowanie sygnalizacji nie jest proste. Pytanie jest czy winny jest projekt czyli algorytmy sterowania w połączeniu z lokalizacją detektorów lub innych urządzeń łącznie z określeniem warunków logicznych lub czasowych czy problem jest w złym programowaniu urządzeń i błędach w wykonawstwie?
-
Websterek
- Posty: 628
- Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
- Lokalizacja: ZP 1145
Post
autor: Websterek » 26 maja 2011, 16:29
Dodam tylko, że w miejscu były 2 radiowozy NR TW. Jedna sygnalizacja, a sparaliżowała pewnie jeszcze Lazurową. Pytanie jak Radiowa przy pętli Stare Bemowo.
-
MisiekK
- Posty: 7879
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 26 maja 2011, 16:44
Websterek pisze:Dodam tylko, że w miejscu były 2 radiowozy NR TW.
Oni w sygnalizacji nie grzebią.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.