Nawet do kibla nie można było chodzić.No tak, ale z tego, co wiem, to na granicy / stacji granicznej wsiadało wojsko, stawali w drzwiach i pilnowali, żeby nikt się nie wychylał i okien nie otwierał.
[Świnoujście] Infrastruktura transportowa i komunikacja
Moderator: JacekM
Takie tranzyty to się zdarzają na świecie. Podobna sytuacja była z Druskiennikami, do których dojazd był jedynie od strony białoruskiej, albo z Sienawiką lub wspomniana Krzewiną Zgorzelecka.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Stacja na zdjęciach wygląda bardzo ładnie. Niby nic specjalnego na niej nie ma, ale jest wykonana bardzo estetycznie, i wygląda nowocześnie.
Pozostaje jeszcze mieć nadzieję, iż uda się utrzymać Niemcom stację, torowisko oraz jego otoczenie w porządnym stanie - wtedy może w PLK zobaczą jak to powinno wyglądać. A nie jak u nas - torowisko tragiczne, a to co z nim sąsiaduje to brud, smród i ubóstwo. Tory porośnięte chwastami to taki smutny standard.
Pozostaje jeszcze mieć nadzieję, iż uda się utrzymać Niemcom stację, torowisko oraz jego otoczenie w porządnym stanie - wtedy może w PLK zobaczą jak to powinno wyglądać. A nie jak u nas - torowisko tragiczne, a to co z nim sąsiaduje to brud, smród i ubóstwo. Tory porośnięte chwastami to taki smutny standard.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
A przez ile się udaje utrzymać taki stan Kwartał, pół roku, rok Następnej wiosny już wszystko dookoła porastają bujne chwasty, krzaki rosną sobie radośnie, a na torach gdzie tylko rzadziej kursują pociągi radośnie kwitą sobie najczęściej te charakterystyczne żółte kwiatki.MeWa pisze:Demagogia. Modernizowane linie w Polsce wyglądają całkiem ładnie.
Zresztą co tu się rozpisywać - wystarczy przejechać się całą trasą linią S2 - tego nie trzeba komentować.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
O trasie linii S2 nie pisałem w kontekście modernizacji, lecz utrzymania torowisk przez PLK. Nie robi się nic - co na wiosnę urośnie, to na zimę samo zginie. Czasami śmiecie pozbierają.Piotrek pisze:A gdzie Ty miałeś tam modernizację? Na wschodzie jest ładnie.Frencher pisze:wystarczy przejechać się całą trasą linią S2 - tego nie trzeba komentować.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Wreszcie. I przynajmniej Świnoujście będzie miało kolej z prawdziwego zdarzenia (tak jak Krzewina Zgorzelecka). Więc pozostaje tylko czekać na kolejne inwestycje zagranicznych przewoźnikó w Polsce, jednak patrząc na problemy, jakie beton w UTK robi, to śmiem wątpić, czy któraś ze spółek będzie chciała inwestować...MeWa pisze:w sobotę 20 września otwarte zostanie nowe połączenie kolejowe
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Zasadniczo na wschód od Dworca Wschodniego trasa była modernizowana i nie powiedziałbym, żeby było ładnie. Tunel w Rembertowie szybko zamienił się w pobazgarną ścianę. Frencher ma sporo racji - ciężko u nas z utrzymaniem porządku po remoncie. Najlepszym przykładem są już pobazgrane stacje na linii radomskiej.Piotrek pisze:A gdzie Ty miałeś tam modernizację? Na wschodzie jest ładnie.Frencher pisze:wystarczy przejechać się całą trasą linią S2 - tego nie trzeba komentować.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Na szczęście zgodzili się na niemiecką sygnalizację. Inaczej pewnie wymagaliby polskiego mechanika na ten krotki odcinek.Adam G. pisze:jak to w końcu jest z tym odcinkiem Ahlbeck Grenze - Świnoujście Centrum - UTK zezwolił na stosowanie niemieckiej sygnalizacji, czy wymieniono ją na zgodną z polskimi normami?
Dokładnie o tym piszę. Już nawet nie wymagam aby na bieżąco usuwać skutki działalności grafficiarzy ( o ile jest to w ogóle możliwe), ale żeby się przy torowisku walały tygodniami śmieci, tory porastała bujnie roślinność wszelaka, a przy samym torowisku rosły metrowe chwasty, i występowały co kawałek ogromne chaszcze z krzaków i skarłowaciałych drzew to już wstyd. Wykoszenie trawy kilka razy w roku podczas okresu wegetacyjnego to koszty jak na PLK małe, a te krzaki i skarłowaciałe drzewa i krzaki, to albo przystrzygać regularnie, albo usunąć całkiem jak nie ma na to pieniędzy. Niby to takie oczywiste, ale jak obce dla PLK.R-11 Kleszczowa pisze:ciężko u nas z utrzymaniem porządku po remoncie. Najlepszym przykładem są już pobazgrane stacje na linii radomskiej.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą