Bemowo - Bielany

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 lip 2019, 10:34

Co ile? 409 kursuje -/-/30, 500 kursuje 7,5/10/10-15. Ja rozumiem łączenie cmentarzy dla wygody odwiedzających, ale co 10 min w weekend to chyba przesada. Lepiej ucałotygodniowić 327.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

tatra
Posty: 292
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 19 lip 2019, 12:54

KwZ pisze:
19 lip 2019, 10:34
Co ile? 409 kursuje -/-/30, 500 kursuje 7,5/10/10-15. Ja rozumiem łączenie cmentarzy dla wygody odwiedzających, ale co 10 min w weekend to chyba przesada. Lepiej ucałotygodniowić 327.
327 w weekendy 9.00 -17.00 skoordynowane z 500
409 do piachu wtedy 303 cały tydzień do Bramy Zach. skoordynowane na wspólnym odcinku z 181.
Do Bramy Głównej w weekendy 450 9.00 -17.00 z Metra Młociny skoordynowane z 250 wystarczy 2 brygady. Na 181 spadły by kursy szkolne do Bramy Zachodniej.
tatra

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 19 lip 2019, 13:16

Zamiast 327 w DS można wydłużyć 500 co drugi kurs. Po co dodatkowe numerki?

tatra
Posty: 292
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 19 lip 2019, 13:26

Po to żeby 500 nie miało 2 różnych tras a 327 wystarczy co 30 minut
tatra

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 lip 2019, 15:38

Placuszek44 pisze:
19 lip 2019, 13:16
Zamiast 327 w DS można wydłużyć 500 co drugi kurs. Po co dodatkowe numerki?
Bo potem okazuje się, że taki co drugi kurs stoi w innych korkach (np. na Powązkowskiej) i jest źle skoordynowany z kursami podstawowymi.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 19 lip 2019, 16:00

Więc po co w takim razie koordynacja 500 z 327 w DS skoro 327 stanie w korku? Patrząc w ten sposób to nie powinny istnieć żadne kursy wariantowe. A jednak są i na wielu liniach mają się dobrze.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 lip 2019, 16:52

Placuszek44 pisze:
19 lip 2019, 16:00
Więc po co w takim razie koordynacja 500 z 327 w DS skoro 327 stanie w korku?
Ale ten problem koordynacyjny będzie tylko na części trasy 500, a nie na całości.
kursy wariantowe. A jednak są i na wielu liniach mają się dobrze.
I to źle.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6929
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 lip 2019, 16:53

Nieprawda.

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 19 lip 2019, 17:34

tatra pisze:
18 lip 2019, 17:49
Przydałoby się rozdzielić te dwie dzielnice na dwa tematy, co mają Młociny do Jelonek?
Od tego weekendu 181 zostało ścięte idiotycznie do 12 metrów. W pogodne weekendy w przegubach przy bramie Północnej był tłok.
Czy ZTM jest ślepy i nie widzi że oferta na Wólkę jest marna 250 co 30 409 co 30 181 co 20.
Jak te tysiące ludzi ma się w tym pomieścić.
Oprócz 181, 250 i 409, jest jeszcze 110 do Bramy Zachodniej co 30 minut w DŚ

tatra
Posty: 292
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 19 lip 2019, 21:59

Problemem jest Brama Płn. i Brama Główna a więc najstarsza część cmentarza.
tatra

PiotrekP
Posty: 3493
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 21 lip 2019, 22:54

KwZ pisze:
19 lip 2019, 16:52
Placuszek44 pisze:
19 lip 2019, 16:00
kursy wariantowe. A jednak są i na wielu liniach mają się dobrze.
I to źle.
Jedną z ostatnich nowości jeśli chodzi o kursy wariantowe to chyba 131 wydłużone do Wilanowa. Jak się sprawdza? Dużo dymu było o to, że poleci koordynacja z kursami z Sadyby.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27394
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 lip 2019, 8:10

131 jest chyba na tyle krótkie i silne, a Wiertnicza na tyle przejezdna, że nie spowodowało to (chyba?) wielkich problemów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 lip 2019, 12:08

tatra pisze:
18 lip 2019, 17:49
Od tego weekendu 181 zostało ścięte idiotycznie do 12 metrów. W pogodne weekendy w przegubach przy bramie Północnej był tłok.
Jeździłem 181 w ostatnią sobotę i nie było najmniejszych problemów. Raz był poważniejszy tłok, ale to przez Organizatora, który poprzedzającą mnie brygadę zdjął na linię zastępczą. A pogoda była całkiem zacna.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 lut 2021, 10:29

249 nie odniesie sukcesu dopóki nie będzie metra na OsG (niezależnie od częstotliwości) a i wtedy musiałoby jeździć mega często żeby odzwyczaić Chrzanów od wychodzenia na konkretne 743 do tramwaju albo spacer do Lazurowej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27394
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 lut 2021, 10:36

Skoro zatem 743 jest popularniejsze, to może, nie wiem, 249 powinno jeździć bardziej na Wolską? :roll:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ