Moderator: Wiliam
-
Stary Pingwin
- Posty: 5832
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 30 lip 2013, 10:11
Lewoskręt. Sygnalizatory zwrotnic powinny być powtórzone przed skrzyżowaniem, bo stojąc na pierwszego nie widzisz iglic.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: Śro 31 Lip, 2013 19:11 ]
Dyskusja przeniesiona z "Wypadków i awarii" na OB.
miłośnik 13N
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 30 lip 2013, 10:16
"Powtórzone"? Nie wystarczy raz, ale tak, żeby były widoczne?
A zakaz wymijania się na rozjazdach to jeszcze jest?
-
Stary Pingwin
- Posty: 5832
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 30 lip 2013, 10:32
Tylko rozjazd jest 30 metrów wcześniej i jeżeli przebije pod wagonem, to prowadzący o tym nie wie, bo sygnalizator też jest wcześniej. Wiem, można wyjść z wagonu i się upewnić, na którym torze stoimy( autentyczne, ktoś z góry tak stwierdził). Osobiście na przeploty wjeżdżam z wielką nieśmiałością, awaria zwrotnicy zawsze może się zdarzyć.
miłośnik 13N
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 30 lip 2013, 10:55
A, bo tam jest splot. To faktycznie, dwa sygnalizatory powinny być. Ale naprawdę zza nastawnika nie da się wyczuć, na którym torze wóz stoi? Aż tak blisko są te szyny?
-
MisiekK
- Posty: 7685
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 30 lip 2013, 12:04
Stary Pingwin pisze:Lewoskręt. Sygnalizatory zwrotnic powinny być powtórzone przed skrzyżowaniem, bo stojąc na pierwszego nie widzisz iglic.
Przydałoby się.
Zdejmą zapis ze zwrotnicy. mesit z wozu i będzie wiadomo co się stało. Ja mam swoją teorię, ale nie będę jej publicznie pisał.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 30 lip 2013, 12:10
Jak masz mówić "wiem, ale nie powiem" to nie mów.
-
MisiekK
- Posty: 7685
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 30 lip 2013, 12:13
MichalJ pisze:Jak masz mówić "wiem, ale nie powiem" to nie mów.
Nie wiem - dlatego nie piszę. napisałem, że mam prywatne przypuszczenia i tyle. Był tam już podobny wypadek.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 30 lip 2013, 12:14
A ten poprzedni wypadek miał jaką przyczynę?
-
tomstak
- Posty: 1286
- Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00
Post
autor: tomstak » 30 lip 2013, 12:54
Wina 26? jadącego od strony Feminy - wtedy był inny układ (zwrotnica pod nosem 27 i zasłaniający widoczność wentyl i najazd na pewniaka 26).
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 30 lip 2013, 12:55
Wentyl? Nie rozumieć.
-
JKTpl
- Posty: 3493
- Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
-
Kontakt:
Post
autor: JKTpl » 30 lip 2013, 13:03
Tramwaje z al. „Solidarności” dostają semafor w obu kierunkach po Okopowej w kierunku południowym – ruszają więc, gdy ostatnie pojazdy (w tym wentyle: 171, 520, E-2 np.) przeciskają się przez skręt.
-
MisiekK
- Posty: 7685
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 30 lip 2013, 13:46
tomstak pisze: wtedy był inny układ (zwrotnica pod nosem 27 i zasłaniający widoczność wentyl i najazd na pewniaka 26).
Dokładnie taki sam układ. Zderzenie w styczniu lub lutym 2013. R-1vs R-3.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
Bywalec
- Posty: 4898
- Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17
Post
autor: Bywalec » 30 lip 2013, 13:50
MisiekK pisze:tomstak pisze: wtedy był inny układ (zwrotnica pod nosem 27 i zasłaniający widoczność wentyl i najazd na pewniaka 26).
Dokładnie taki sam układ. Zderzenie w styczniu lub lutym 2013. R-1vs R-3.
Listopadzie 2012
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 30 lip 2013, 14:02
To skrzyżowanie jest chore.. Ten jedzie prosto, ten skręca, ten przepuszcza tego. To wszystko na jednej fazie? Jak motorowi ogarniają ten temat?